Sorry, maar dat is dus GEEN academische bron.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland staat er niet in gelukkig. EU als geheel op #3 gok ik.
Dat klopt, maar wel geloofwaardiger dan "een vriend die zich vaak verdiept in dat soort dingen".quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:10 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is dus GEEN academische bron.
Nee, maar dat de EU nummer drie is kan ik ook wel uit mijn eigen kennis halenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:10 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is dus GEEN academische bron.
Nee die is wegbezuinigdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie Nederland volgens mij nergens in die lijstjes staan...
Hebben wij wel een leger?
Of hebben we net onze enige actieve helikopter aan Gadaffi cadeau gegeven?.
Ja jij wel misschien, maar sommige mensen in dit topic komen zomaar met de eerste de beste Google-hit en denken dan dat die info klopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat de EU nummer drie is kan ik ook wel uit mijn eigen kennis halen
USA op een, en Rusland op 2?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat de EU nummer drie is kan ik ook wel uit mijn eigen kennis halen
Flauw, zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wacht nog maar even met popcorn maken.
ja ik weet dat de koreanen ook geen misselijk leger hebben maar ik verwachtte CAN en AUS veel hoger..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Taiwan moet zich kunnen verdedigen tegen China die aanspraak op het eiland maakt, wordt daarbij goed gesponsord door de VS. Korea kun je wel raden denk ik.
$663.8 billionquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
Was het niet zo dat de VS ongeveer net zoveel uitgeeft aan defensie als ons BNP groot is?
Gelukkig is het geen vriend. Nee, maar serieus die gast weet er echt veel van, maar hij kan het ook totaal mis hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:12 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel geloofwaardiger dan "een vriend die zich vaak verdiept in dat soort dingen".
VS defensie budget: 685 miljard dollar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
Was het niet zo dat de VS ongeveer net zoveel uitgeeft aan defensie als ons BNP groot is?
Ik had Isral ook wel hoger verwacht, maar ik kan me niet voorstellen dat ze meer uitgeven dan de hele EU bij elkaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:14 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
En Isral hoort op 2 volgens andere lijstjes. China komt na Rusland op 4.
Als er bommen vallen weten we het binnen vijf minuten tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:18 schreef Eenskijken het volgende:
wie weet wordt er nu al gebombardeerd.. lijkt me niet dat ze dat vantevoren aankondigen op twitter oid.. we zullen het toch pas later horen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnpquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
$663.8 billion
http://www.whitehouse.gov/omb/budget/fy2010/assets/summary.pdf
Het sterkste leger qua techniek en vuurkracht. We hadden het net toch niet over budget of manschappen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had Isral ook wel hoger verwacht, maar ik kan me niet voorstellen dat ze meer uitgeven dan de hele EU bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |