De meeste lachopwekkende dag van het jaarquote:
Ja. Hmm zit een dingetje in wat je moet weten om het te snappen en wat Mathijs ook al even meldde: het was/is een catchphrase van Tate (die vrouw tegenover Blair)quote:
quote:
Zeker weten dat dit in geen enkel ander land dan Engeland mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef Adelante het volgende:
Dit kan NL niet, dit moet met Engels humor
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol dat stukje met het Engelse voetbalelftal.
Ben ik echt 1 van de enigen die Engelse humor niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef Adelante het volgende:
Dit kan NL niet, dit moet met Engels humor
Touchéquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb www.vannieuwkerk.tk aangemaakt.
Die andere vent ken ik niet.
Was echt geweldig gisterenquote:
Jammer voor Tooske.quote:De kijkcijfers van The Sing-Off, het nieuwe talenten-jachtprogramma van SBS 6, zijn compleet ingestort. De show van Danny de Munk en Tooske Ragas trok zaterdag slechts 669.000 kijkers volgens Stichting KijkOnderzoek. Dit terwijl de eerste aflevering nog een succesvolle 1,3 miljoen mensen wist te boeien.
Alle down-kijkers haakten afquote:Op zondag 20 maart 2011 12:38 schreef DrDurden het volgende:
Het SBS-publiek voelde zich waarschijnlijk beledigd toen Tooske zei dat mensen met Down geen normale mensen zijn.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:38 schreef DrDurden het volgende:
Het SBS-publiek voelde zich waarschijnlijk beledigd toen Tooske zei dat mensen met Down geen normale mensen zijn.
Hahaha. Z'n serie staat ook op youtube en is eigenlijk veel leuker.quote:
Dat is een heldquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef msnk het volgende:
Die 'persoonlijke vriend' van Immers, godsammeWat een figuur.
Wereldnieuws paar jaar geleden. Heeft zelfs zijn eigen songquote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb denk ik onder een steen geleefd ofzo want had voor z'n dood nog nooit van Knut gehoord
Och, ik vind 't wel leukquote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef koemleit het volgende:
man man ik vraag me af wat die nicolette in godsnaam te melden heeft..
en mensen vragen om op je te stemmen:')...
man man wat is Nederland toch dom
Dat was niet zijn argument. Daarvoor moest hij het aan -anderen- overlaten en nu kan hij het zelf doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Modus het volgende:
Oh wat handig je kan via Twitter iedereen laten weten dat je een nieuwe CD hebt. Nee, vóór Twitter kon dat OP-GEEN-ENKELE-ANDERE-MANIER!
Vreemde tong80-achtige tweets heeft Janquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef BobW het volgende:
RTL 4 lekt uit kersttoespraak van @janmulderdwdd 1 minute ago via Mobile Web
4 followers
131...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef BobW het volgende:
RTL 4 lekt uit kersttoespraak van @janmulderdwdd 1 minute ago via Mobile Web
4 followers
Ja dat was vast tobben elke keer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef wdn het volgende:
Dat was niet zijn argument. Daarvoor moest hij het aan -anderen- overlaten en nu kan hij het zelf doen.
Second Lifequote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Die DJ was toch ook die hippe gast die een concert gaf in Second Life? Dat was helemaal de toekomst, mensen hoeven niet meer naar zijn concert maar beleven het gewoon van thuis.
5000 nu alweerquote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef Maloney het volgende:
[..]
Al bijna 4000. Die gaan Nicolette vanavond nog voorbij!
Ik ben erquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef msnk het volgende:
7000
#DWDD Volg Jan Mulder op Twitter!: @janmulderdwdd Eens kijken of we de 50.000 kunnen halen![]()
Niet als een stekkertje of een draadje het niet doet, nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef Arcee het volgende:
En zo bleek maar weer eens dat social media en televisie geen goede combo vormen.
Als mensen als Matthijs het presenteren niet nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef Arcee het volgende:
En zo bleek maar weer eens dat social media en televisie geen goede combo vormen.
Dat was me toch een mooi meiske zeg, maar euhm ligt het aan mij of ... wat is er met haar neusje gebeurd ?quote:
Die jongen op "gymles" in Zweden alleen maakte de Tv draait door al goed voor mij. Er zijn genoeg DWDD afleveringen waar ik in een heel blok de tv draait door zelfs geen glimlach voel opkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:41 schreef pberends het volgende:
Wat een drama-DWDD... twittergezeik, Knut-gezeik, totaal niet grappige Tv draait door, wtf......... had dan helemaal niets uitgezonden.
Inderdaad! Stop ook meteen met Fokke en Sukke.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef pberends het volgende:
Matthijs, kun je aub kappen met niet-grappige filmpjes van Graham Norton.
hehe... dat komt misschien nog wel. Maar zolang de kijkcijfers goed blijven maakt niemand zich bij DWDD en de VARA zich druk natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef THeeF het volgende:
[..]
Inderdaad! Stop ook meteen met Fokke en Sukke.
En de Jakhalzen..
Stop eigenlijk maar met heel het programma
pberends: Kun je hier anders een FP-topic van maken, om aandacht te vragen?
het is de varaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom wordt 'geld-weggeef-sandaal' Koenders elke keer geraadpleegd bij oorlogen?
Ik vind "Bertje" altijd wel een goede politicus hij lult zich overal we onderuit. De Pvda had hem gewoon moeten promoten tot lijsttrekker ipv Cohenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Jack en Bert doen wat ongemakkelijk tegen elkaar. Geen dikke vrienden.
Mathijs vroeg aan de volgende gast of hij morgen terug kon komen ("Je kan toch wel..."), omdat hij het lopende gesprek zo interessant vond.quote:
een of andere kerel mag nu niet in de uitzending komen omdat matthijs wil doorpraten over wapenleveranciers.quote:
Nee lijsttrekkerschap past niet in de agenda van Bertje. Hij heeft het veel te druk met cheques uitdelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind "Bertje" altijd wel een goede politicus hij lult zich overal we onderuit. De Pvda had hem gewoon moeten promoten tot lijsttrekker ipv Cohen
Hij rook een primeur "Nederland levert wapens aan Gadafi en Kim Jong Ping Ping!!111!", maar vooralsnog niet veel meer gezegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
?
[..]
een of andere kerel mag nu niet in de uitzending komen omdat matthijs wil doorpraten over wapenleveranciers.
ze loopt gewoon real life te trollen op TV.. doe het dan op fok ofzo..quote:
lekker slim dan om het te onderbreken met jakhalzenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij rook een primeur "Nederland levert wapens aan Gadafi en Kim Jong Ping Ping!!111!", maar vooralsnog niet veel meer gezegd.
Precies. De Vries kan zich best snel herstellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
lekker slim dan om het te onderbreken met jakhalzen
Justin Bieberquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef msnk het volgende:
Claudia
Paul de Papzak
Paul
Filemon die zich zo laat misbruiken door Paul
Paul
Claudia en Paul
ik vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Eenskijken het volgende:
welkom op youtube.. zo grappig was het niet... claudia
Samengevat: VARAquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef msnk het volgende:
Claudia
Paul de Papzak
Paul
Filemon die zich zo laat misbruiken door Paul
Paul
Claudia en Paul
Ja, die moet zo nu en dan gebeukt worden.quote:
Winningquote:
Niks mis mee toch?quote:
In 6 jaar DWDD, die Sylvana huppelepup is trouwens wel fan van alles zolang ze maar in DWDD mag komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef msnk het volgende:
Klinkt wel grappig.
Ik had black metal verwacht of zo "hardste band ooit"
CLAUDIA![]()
![]()
Ga teletubbies kijken mens.
Jawel, maar DWDD heeft wel vaker metal bands gehad + de manier waarop Matthijs ze aankondigde.quote:
Als ik hem was zou ik niet terugkomen, of het moet voor de consumptiebonnen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Die gozer die morgen terug mag komen moet echt denken 'WTF en dan mocht ik mijn verhaal niet doen'
Toch denk ik dat hij inhoudelijk meer kan brengen over Duran Duran dan Sylvana het mediageile wijf en de mode homo die hen alleen maar lekker vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik niet terugkomen, of het moet voor de consumptiebonnen zijn.
No fucking wayquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
DD was aardig, maar de grooviest vetste funk allertijden?
Hans 'Telet'Ubbink.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
...en de mode homo die hen alleen maar lekker vind...
was die foto uitleg gastquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef msnk het volgende:
Die kerel die niet mocht praten, waar zou hij eigenlijk over praten?
Oftewel ze hebben hem een opdracht gegeven om iets leuks op te zoeken en krijgt stank voor dankquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
• Schrijver en beroepsfotokijker Hans Aarsman, bekend van zijn rubriek De Aarsman Collectie in De Volkskrant, struint voor De Wereld Draait Door door tienduizenden persfotos om de pareltjes eruit te pikken. Welke fotos halen de krant niet, maar zetten een verhaal over een gebeurtenis helemaal op zn kop, of zorgen net voor die andere blik op het nieuws? Deze keer is het thema 'vrouwen'.
• De oorlog in Libië duurt nu vijf dagen. Afgelopen weekend besloten verschillende leiders van landen tot ingrijpen. De hamvraag is waarom er in dit conflict bemoeienis is van allerlei 'buitenstaanders', terwijl er naar vele andere oorlogen niet om wordt gekeken. Is dat misschien vanwege verregaande belangen? We praten erover met Derk Sauer, Bert Koenders en Jack de Vries.
• Verder is Claudia de Breij tafeldame en verzorgt Peter Pan Speedrock de muziek. De rockband bestaat uit drie leden: Peter van Elderen, Bart Geevers en Bart Nederhand. Ze hebben ook een mascotte, die dikke Dennis heet. Triggerfinger werd bij DWDD ooit aangekondigd als de hardste band die ooit in de studio van DWDD heeft gespeeld. Peter Pan Speedrock gaat hier met twee vingers in de neus overheen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Hoe die gast met zijn hoofd beweegt op muziek van Duran Durandoe normaal man
Die kerel maakt zulke jasjes, wat verwacht jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef thettes het volgende:
Die Ubbink denkt ook dat er naast Duran Duran en Volendam niets bestaat.. kwal.
QFT.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Tem het volgende:
Als ik Hans Aarsman (ghegheghe) was, kon Matthijs in het vervolg de tyfus krijgen.
Dat zei Filemon ook. We hadden het eerste gedeelte gerepeteerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
QFT.
Filemon met de worstelaars was compleet in scčne gezetHet begin tenminste, denk niet dat de latere klappen waren ingestudeerd
Dank je tong, dat had ik niet meegekregen. Ik kijk tegenwoordig niet meer met volle aandacht naar DWDDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
Dat zei Filemon ook. We hadden het eerste gedeelte gerepeteerd.
Maar die gekken gingen door waar Filemon wilde stoppen. Dat verschil zag je al snel. Vn hilarisch leuk vond ik de onsportivoteit stuitend.
Oeps mijn fout ik dacht dat je het had gezien bij MADIWODO.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je tong, dat had ik niet meegekregen. Ik kijk tegenwoordig niet meer met volle aandacht naar DWDD
Nee joh, kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:30 schreef tong80 het volgende:
Oeps mijn fout ik dacht dat je het had gezien bij MADIWODO.
quote:Daarin vertelde ie het nog in de uitzending. En dat ie echt pijn had. Je hoorde hem steeds roepen au dit doet echt zeer. Stop Stop Stop.
Nee dat was niet leuk meer.quote:
gebeurt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Muziek en geen Leo Leo Blokhuis
Twitter en geen Alexander Klöpping
wat gebeurd er bij DWDD
Vreselijk een huishoudschool kapster die denkt overal verstand van te hebben. Ik lag dubbel toen ze een boekenprogramma kreeg en tot nog grotere hilriteid een bril droeg om er maar intellectueel uit te zien.quote:
Jaaa die is mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef rubbereend het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een geweldig nummer van Duran Duran, maar dat is dan wel van de 90's
Is wel een aardig nummer idd. Alleen jammer van Simon LeBonquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef rubbereend het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een geweldig nummer van Duran Duran, maar dat is dan wel van de 90's
Haha, wat vind iedereen zo erg aan haar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef GGMM het volgende:
Wat een irritant wijf die Claudia de BreijZelfs Yvonne Jaspers is niet zó irritant.
Ja vreselijk jammer dat Hugo ermee is gestoptquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef Dos37 het volgende:
En Hugo Borst is er nooit meer. Die lijst is niet echt up to date.
Het publiek viel ook helemaal stil.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei Filemon ook. We hadden het eerste gedeelte gerepeteerd.
Maar die gekken gingen door waar Filemon wilde stoppen. Dat verschil zag je al snel. Vn hilarisch leuk vond ik de onsportivoteit stuitend.
En dat bepaal jij, de 50 jarige man die van Fokken bijna een fulltime baan heeft gemaakt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Duran Duran staat voor alles wat er niet deugde aan de muziek van de jaren 80.
En mannen die Duran Duran goed vinden zijn homo's. Nee ik zeg hett verkeerd homo's mogen het goed vinden. Het zijn latente homo's.
Bands uit de jaren 50 kunnen ze inderdaad niet tegenop.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat bepaal jij, de 50 jarige man die van Fokken bijna een fulltime baan heeft gemaakt?
Niet dat ik een groot fan ben hoor, maar het is sowieso beter dan weet ik veel hoeveel andere bands uit de jaren 60, 70, 80, 90, 00
Die poeplul van een Matthijs had De Tv draait door en LuckyTV beter kunnen schrappen, jezus christus zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mathijs vroeg aan de volgende gast of hij morgen terug kon komen ("Je kan toch wel..."), omdat hij het lopende gesprek zo interessant vond.
Toen was zelfs Tong nog niet op deze aarde aanwezigquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Bands uit de jaren 50 kunnen ze inderdaad niet tegenop.
http://dewerelddraaitdoor(...)111341befc522a4adac1quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel erg interessant, wiskunde.Kan dit niet wat langer doorgaan? Misschien dat Aarsman morgen terug kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |