Als ik hem was zou ik niet terugkomen, of het moet voor de consumptiebonnen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Die gozer die morgen terug mag komen moet echt denken 'WTF en dan mocht ik mijn verhaal niet doen'
Toch denk ik dat hij inhoudelijk meer kan brengen over Duran Duran dan Sylvana het mediageile wijf en de mode homo die hen alleen maar lekker vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik niet terugkomen, of het moet voor de consumptiebonnen zijn.
No fucking wayquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
DD was aardig, maar de grooviest vetste funk allertijden?
Hans 'Telet'Ubbink.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
...en de mode homo die hen alleen maar lekker vind...
was die foto uitleg gastquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef msnk het volgende:
Die kerel die niet mocht praten, waar zou hij eigenlijk over praten?
Oftewel ze hebben hem een opdracht gegeven om iets leuks op te zoeken en krijgt stank voor dankquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
• Schrijver en beroepsfotokijker Hans Aarsman, bekend van zijn rubriek De Aarsman Collectie in De Volkskrant, struint voor De Wereld Draait Door door tienduizenden persfotos om de pareltjes eruit te pikken. Welke fotos halen de krant niet, maar zetten een verhaal over een gebeurtenis helemaal op zn kop, of zorgen net voor die andere blik op het nieuws? Deze keer is het thema 'vrouwen'.
• De oorlog in Libië duurt nu vijf dagen. Afgelopen weekend besloten verschillende leiders van landen tot ingrijpen. De hamvraag is waarom er in dit conflict bemoeienis is van allerlei 'buitenstaanders', terwijl er naar vele andere oorlogen niet om wordt gekeken. Is dat misschien vanwege verregaande belangen? We praten erover met Derk Sauer, Bert Koenders en Jack de Vries.
• Verder is Claudia de Breij tafeldame en verzorgt Peter Pan Speedrock de muziek. De rockband bestaat uit drie leden: Peter van Elderen, Bart Geevers en Bart Nederhand. Ze hebben ook een mascotte, die dikke Dennis heet. Triggerfinger werd bij DWDD ooit aangekondigd als de hardste band die ooit in de studio van DWDD heeft gespeeld. Peter Pan Speedrock gaat hier met twee vingers in de neus overheen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Hoe die gast met zijn hoofd beweegt op muziek van Duran Durandoe normaal man
Die kerel maakt zulke jasjes, wat verwacht jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef thettes het volgende:
Die Ubbink denkt ook dat er naast Duran Duran en Volendam niets bestaat.. kwal.
QFT.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef Tem het volgende:
Als ik Hans Aarsman (ghegheghe) was, kon Matthijs in het vervolg de tyfus krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |