Dat zei Filemon ook. We hadden het eerste gedeelte gerepeteerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
QFT.
Filemon met de worstelaars was compleet in scčne gezetHet begin tenminste, denk niet dat de latere klappen waren ingestudeerd
Dank je tong, dat had ik niet meegekregen. Ik kijk tegenwoordig niet meer met volle aandacht naar DWDDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
Dat zei Filemon ook. We hadden het eerste gedeelte gerepeteerd.
Maar die gekken gingen door waar Filemon wilde stoppen. Dat verschil zag je al snel. Vn hilarisch leuk vond ik de onsportivoteit stuitend.
Oeps mijn fout ik dacht dat je het had gezien bij MADIWODO.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je tong, dat had ik niet meegekregen. Ik kijk tegenwoordig niet meer met volle aandacht naar DWDD
Nee joh, kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:30 schreef tong80 het volgende:
Oeps mijn fout ik dacht dat je het had gezien bij MADIWODO.
quote:Daarin vertelde ie het nog in de uitzending. En dat ie echt pijn had. Je hoorde hem steeds roepen au dit doet echt zeer. Stop Stop Stop.
Nee dat was niet leuk meer.quote:
gebeurt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Muziek en geen Leo Leo Blokhuis
Twitter en geen Alexander Klöpping
wat gebeurd er bij DWDD
Vreselijk een huishoudschool kapster die denkt overal verstand van te hebben. Ik lag dubbel toen ze een boekenprogramma kreeg en tot nog grotere hilriteid een bril droeg om er maar intellectueel uit te zien.quote:
Jaaa die is mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef rubbereend het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een geweldig nummer van Duran Duran, maar dat is dan wel van de 90's
Is wel een aardig nummer idd. Alleen jammer van Simon LeBonquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef rubbereend het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een geweldig nummer van Duran Duran, maar dat is dan wel van de 90's
Haha, wat vind iedereen zo erg aan haar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:51 schreef GGMM het volgende:
Wat een irritant wijf die Claudia de BreijZelfs Yvonne Jaspers is niet zķ irritant.
Ja vreselijk jammer dat Hugo ermee is gestoptquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef Dos37 het volgende:
En Hugo Borst is er nooit meer. Die lijst is niet echt up to date.
Het publiek viel ook helemaal stil.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei Filemon ook. We hadden het eerste gedeelte gerepeteerd.
Maar die gekken gingen door waar Filemon wilde stoppen. Dat verschil zag je al snel. Vn hilarisch leuk vond ik de onsportivoteit stuitend.
En dat bepaal jij, de 50 jarige man die van Fokken bijna een fulltime baan heeft gemaakt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Duran Duran staat voor alles wat er niet deugde aan de muziek van de jaren 80.
En mannen die Duran Duran goed vinden zijn homo's. Nee ik zeg hett verkeerd homo's mogen het goed vinden. Het zijn latente homo's.
Bands uit de jaren 50 kunnen ze inderdaad niet tegenop.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat bepaal jij, de 50 jarige man die van Fokken bijna een fulltime baan heeft gemaakt?
Niet dat ik een groot fan ben hoor, maar het is sowieso beter dan weet ik veel hoeveel andere bands uit de jaren 60, 70, 80, 90, 00
Die poeplul van een Matthijs had De Tv draait door en LuckyTV beter kunnen schrappen, jezus christus zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mathijs vroeg aan de volgende gast of hij morgen terug kon komen ("Je kan toch wel..."), omdat hij het lopende gesprek zo interessant vond.
Toen was zelfs Tong nog niet op deze aarde aanwezigquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Bands uit de jaren 50 kunnen ze inderdaad niet tegenop.
http://dewerelddraaitdoor(...)111341befc522a4adac1quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel erg interessant, wiskunde.Kan dit niet wat langer doorgaan? Misschien dat Aarsman morgen terug kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |