De meeste lachopwekkende dag van het jaarquote:
Ja. Hmm zit een dingetje in wat je moet weten om het te snappen en wat Mathijs ook al even meldde: het was/is een catchphrase van Tate (die vrouw tegenover Blair)quote:
quote:
Zeker weten dat dit in geen enkel ander land dan Engeland mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef Adelante het volgende:
Dit kan NL niet, dit moet met Engels humor
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol dat stukje met het Engelse voetbalelftal.
Ben ik echt 1 van de enigen die Engelse humor niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef Adelante het volgende:
Dit kan NL niet, dit moet met Engels humor
Touchéquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb www.vannieuwkerk.tk aangemaakt.
Die andere vent ken ik niet.
Was echt geweldig gisterenquote:
Jammer voor Tooske.quote:De kijkcijfers van The Sing-Off, het nieuwe talenten-jachtprogramma van SBS 6, zijn compleet ingestort. De show van Danny de Munk en Tooske Ragas trok zaterdag slechts 669.000 kijkers volgens Stichting KijkOnderzoek. Dit terwijl de eerste aflevering nog een succesvolle 1,3 miljoen mensen wist te boeien.
Alle down-kijkers haakten afquote:Op zondag 20 maart 2011 12:38 schreef DrDurden het volgende:
Het SBS-publiek voelde zich waarschijnlijk beledigd toen Tooske zei dat mensen met Down geen normale mensen zijn.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:38 schreef DrDurden het volgende:
Het SBS-publiek voelde zich waarschijnlijk beledigd toen Tooske zei dat mensen met Down geen normale mensen zijn.
Hahaha. Z'n serie staat ook op youtube en is eigenlijk veel leuker.quote:
Dat is een heldquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef msnk het volgende:
Die 'persoonlijke vriend' van Immers, godsammeWat een figuur.
Wereldnieuws paar jaar geleden. Heeft zelfs zijn eigen songquote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb denk ik onder een steen geleefd ofzo want had voor z'n dood nog nooit van Knut gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |