Och, ik vind 't wel leukquote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef koemleit het volgende:
man man ik vraag me af wat die nicolette in godsnaam te melden heeft..
en mensen vragen om op je te stemmen:')...
man man wat is Nederland toch dom
Dat was niet zijn argument. Daarvoor moest hij het aan -anderen- overlaten en nu kan hij het zelf doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Modus het volgende:
Oh wat handig je kan via Twitter iedereen laten weten dat je een nieuwe CD hebt. Nee, vóór Twitter kon dat OP-GEEN-ENKELE-ANDERE-MANIER!
Vreemde tong80-achtige tweets heeft Janquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef BobW het volgende:
RTL 4 lekt uit kersttoespraak van @janmulderdwdd 1 minute ago via Mobile Web
4 followers
131...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef BobW het volgende:
RTL 4 lekt uit kersttoespraak van @janmulderdwdd 1 minute ago via Mobile Web
4 followers
Ja dat was vast tobben elke keer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef wdn het volgende:
Dat was niet zijn argument. Daarvoor moest hij het aan -anderen- overlaten en nu kan hij het zelf doen.
Second Lifequote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Die DJ was toch ook die hippe gast die een concert gaf in Second Life? Dat was helemaal de toekomst, mensen hoeven niet meer naar zijn concert maar beleven het gewoon van thuis.
5000 nu alweerquote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef Maloney het volgende:
[..]
Al bijna 4000. Die gaan Nicolette vanavond nog voorbij!
Ik ben erquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef msnk het volgende:
7000
#DWDD Volg Jan Mulder op Twitter!: @janmulderdwdd Eens kijken of we de 50.000 kunnen halen![]()
Niet als een stekkertje of een draadje het niet doet, nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef Arcee het volgende:
En zo bleek maar weer eens dat social media en televisie geen goede combo vormen.
Als mensen als Matthijs het presenteren niet nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef Arcee het volgende:
En zo bleek maar weer eens dat social media en televisie geen goede combo vormen.
Dat was me toch een mooi meiske zeg, maar euhm ligt het aan mij of ... wat is er met haar neusje gebeurd ?quote:
Die jongen op "gymles" in Zweden alleen maakte de Tv draait door al goed voor mij. Er zijn genoeg DWDD afleveringen waar ik in een heel blok de tv draait door zelfs geen glimlach voel opkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:41 schreef pberends het volgende:
Wat een drama-DWDD... twittergezeik, Knut-gezeik, totaal niet grappige Tv draait door, wtf......... had dan helemaal niets uitgezonden.
Inderdaad! Stop ook meteen met Fokke en Sukke.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef pberends het volgende:
Matthijs, kun je aub kappen met niet-grappige filmpjes van Graham Norton.
hehe... dat komt misschien nog wel. Maar zolang de kijkcijfers goed blijven maakt niemand zich bij DWDD en de VARA zich druk natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef THeeF het volgende:
[..]
Inderdaad! Stop ook meteen met Fokke en Sukke.
En de Jakhalzen..
Stop eigenlijk maar met heel het programma
pberends: Kun je hier anders een FP-topic van maken, om aandacht te vragen?
het is de varaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom wordt 'geld-weggeef-sandaal' Koenders elke keer geraadpleegd bij oorlogen?
Ik vind "Bertje" altijd wel een goede politicus hij lult zich overal we onderuit. De Pvda had hem gewoon moeten promoten tot lijsttrekker ipv Cohenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Jack en Bert doen wat ongemakkelijk tegen elkaar. Geen dikke vrienden.
Mathijs vroeg aan de volgende gast of hij morgen terug kon komen ("Je kan toch wel..."), omdat hij het lopende gesprek zo interessant vond.quote:
een of andere kerel mag nu niet in de uitzending komen omdat matthijs wil doorpraten over wapenleveranciers.quote:
Nee lijsttrekkerschap past niet in de agenda van Bertje. Hij heeft het veel te druk met cheques uitdelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind "Bertje" altijd wel een goede politicus hij lult zich overal we onderuit. De Pvda had hem gewoon moeten promoten tot lijsttrekker ipv Cohen
Hij rook een primeur "Nederland levert wapens aan Gadafi en Kim Jong Ping Ping!!111!", maar vooralsnog niet veel meer gezegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
?
[..]
een of andere kerel mag nu niet in de uitzending komen omdat matthijs wil doorpraten over wapenleveranciers.
ze loopt gewoon real life te trollen op TV.. doe het dan op fok ofzo..quote:
lekker slim dan om het te onderbreken met jakhalzenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij rook een primeur "Nederland levert wapens aan Gadafi en Kim Jong Ping Ping!!111!", maar vooralsnog niet veel meer gezegd.
Precies. De Vries kan zich best snel herstellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
lekker slim dan om het te onderbreken met jakhalzen
Justin Bieberquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef msnk het volgende:
Claudia
Paul de Papzak
Paul
Filemon die zich zo laat misbruiken door Paul
Paul
Claudia en Paul
ik vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:02 schreef Eenskijken het volgende:
welkom op youtube.. zo grappig was het niet... claudia
Samengevat: VARAquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef msnk het volgende:
Claudia
Paul de Papzak
Paul
Filemon die zich zo laat misbruiken door Paul
Paul
Claudia en Paul
Ja, die moet zo nu en dan gebeukt worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |