Ja, zou kunnen dat het regime vanzelf omvalt nu...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef marcodej het volgende:
Ik moet hierbij een beetje denken aan Schabowski in '89...
Idd jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef marcodej het volgende:
Ik moet hierbij een beetje denken aan Schabowski in '89...
Zijn commando's, zie deel 60 of 61.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:44 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wat doen deze vliegtuiges?
Gewoon transport van mensen of hoe zit het?
Klopt dat is een gevaar bij een cease-fire nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:43 schreef Confetti het volgende:
Als dit maar niet leidt tot 'dialoog' waardoor Kadaffi aan de macht blijft.
WIlde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt dat is een gevaar bij een cease-fire nu.
Lijkt me niet. De Libirs moeten het nu Egyptian style gaan aanpakken, Khadaffi zal nu niks doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt dat is een gevaar bij een cease-fire nu.
Er is nu geen directe reden meer om zijn troepen te bombarderen. Oftewel hij behoud de militaire kracht die hij nu heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:46 schreef Lagrinta het volgende:
Hoezo is het slim dat Gaddafi het vuren staakt?
Oftewel, hup.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Er is nu geen directe reden meer om zijn troepen te bombarderen. Oftewel hij behoud de militaire kracht die hij nu heeft.
Geinige vliegtuigen, ideaal voor Libi.quote:
quote:PZL M28 Skytruck
It is a twin-engined high-wing strutted monoplane of all-metal structure, with twin vertical fins and a robust tricycle non-retractable landing gear, featuring a steerable nose wheel to provide for operation from short, unprepared runways where hot or high altitude conditions may exist. The M28 is best suited for passenger and/or cargo transportation.
-Short takeoff & landing (STOL) capability
-Perfect flight handling at low airspeeds
-High useful load, mission versatility
-Unpaved airstrip operating capability
-Easy access through rear cargo door, fitted with a hoist for cargo loading and relocation inside the cabin
-High-wing arrangement for protection of engines and propellers against damage when operating from unpaved airstrips
-Easy and quick conversion of the cabin interior configuration
-Low operating cost
-PT6 engines of inverted configuration for efficient protection against foreign object ingression owing to inertial separators installed inside air inlet ducts.
Ja en dan? Het wordt toch oorlog.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:47 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Er is nu geen directe reden meer om zijn troepen te bombarderen. Oftewel hij behoud de militaire kracht die hij nu heeft.
Hij deed een Schabowski-tjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef shomila het volgende:
Wat een rare persconferentie, iets voorlezen en geeneens weten wat er precies staat.
Lijkt wel of het voor hij binnenkwam het in zijn handen is gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |