quote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dan doelt rechtsedirecte dus op de straatnamen..?
Hier?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er nog beelden van Adriaan als De Baron?
Dit ontdek ik nu dus ook pas. Het klaverblad zag ik wel maar ik heb de letters er nooit in gezien.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Pas toen ik mijn rijbewijs behaalde merkte ik pas op dat bij het logo van CBR je in het klaverblad de letters C, B en R kan inlezen. Iets van 4 a 5 jaar geleden ofzo
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Bassie en Adriaan en het geheim van de schatkaartquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
Dit geval ?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef Dutchnative het volgende:
Dat het tekentje voor het begin van de snelweg een vredige weg met een brug is en geen weg met een rare bobbel erin:$
Bedoel je deze?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef Dutchnative het volgende:
Dat het tekentje voor het begin van de snelweg een vredige weg met een brug is en geen weg met een rare bobbel erin:$
Dat is dus niet Ad slimmequote:
Waar zie jij de rare bobbel dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef Dutchnative het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Ik zag daar nooit een driedimensionale figuur in. Ik dacht altijd dat het een hoogspanningsmast was.
Zie daar geen brug in eigenlijk. Wat het dan wel moet zijn?
Deze geloof ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
Kdacht vroeger dat het een hoogspanningsmast voor moest stellen. Ik maar om me heen kijken of ik er wat zag.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Zie daar geen brug in eigenlijk. Wat het dan wel moet zijn?
En is het jullie daarbij ook nooit opgevallen dat het helemaal geen klaverblad moet voorstellen, maar een soort knooppunt/wegennet?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dit ontdek ik nu dus ook pas. Het klaverblad zag ik wel maar ik heb de letters er nooit in gezien.
Dit is een grap toch? Een klaverblad is een deel van het wegennetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
En is het jullie daarbij ook nooit opgevallen dat het helemaal geen klaverblad moet voorstellen, maar een soort knooppunt/wegennet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie editquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit is een grap toch? Een klaverblad is een deel van het wegennet
Op die pagina staan er genoeg waar Aad het wél is hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Dat is dus niet Ad slimmeHeb er zelf ook wel eens naar gezocht en volgens mij stond op een website van Bas zelf een mini fotootje. Verder niets kunnen vinden.
Die lijnen (die langgerekte 3hoek dus eigenlijk) moeten de weg voorstellen. Vanuit perspectief gezien begint de weg breed en naarmate je naar de horizon kijkt verdwijnt hij in een puntje. Die 2 strepen moeten dus gewoon rijbanen voorstellen, en dat streepje eroverheen inderdaad een viaduct.quote:
Ik heb er ook altijd een viaduct in gezien hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef Moira. het volgende:
Aanschouw mijn kunstwerk ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar kan je je toch niet in vergissen?quote:Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep';
Ik ben er inmiddels al een jaartje of 25 achter hoor, maar bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die lijnen (die langgerekte 3hoek dus eigenlijk) moeten de weg voorstellen. Vanuit perspectief gezien begint de weg breed en naarmate je naar de horizon kijkt verdwijnt hij in een puntje. Die 2 strepen moeten dus gewoon rijbanen voorstellen, en dat streepje eroverheen inderdaad een viaduct.
Mijn excuses, ik heb niet doorgehad dat ik de lapo maakte... anders zou ik wel weer een nieuwe geopend hebben!quote:
Dit weet ik dus nu ook..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Beavis het volgende:
Is vast weleens voorbij gekomen...
Een aantal jaar geleden zag ik plotseling dat de logo van NBC eigenlijk een pauw is:
[ afbeelding ]
Damnit!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef Antithesis het volgende:
Het pijltje in
[ afbeelding ]
Cannot unsee...
Fffffuuuu..!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef Antithesis het volgende:
Het pijltje in
[ afbeelding ]
Cannot unsee...
huh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef Antithesis het volgende:
Het pijltje in
[ afbeelding ]
Cannot unsee...
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:24 schreef MrTinux het volgende:
Dat Ray-ban niet alleen lekker bekt als merknaam, maar dat zo'n bril dus rays bant (zonnestralen tegenhoudt)
als ze de aarde in smelten dan spreekt men volgens mij van het china syndromequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef mijsje het volgende:
dat een melt down in een kerncentrale niet betekent dat de centrale wordt stilgelegd, maar dat de staven dan letterlijk naar beneden de aarde in smelten...kwam ik pas achter nu het in Japan dreigt mis te gaan...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze de aarde in smelten dan spreekt men volgens mij van het china syndrome
Dat vind ik eerder een dansende muis.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:03 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Dan moet ik ook even de beer in de berg van het Toblerone logo melden:
[ afbeelding ]
Hij staat zelfs in de OP als afkorting die al zovaak voorbij gekomen is, dat ie niet meer benoemd mag worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef Tornadovis het volgende:
Misschien al genoemd:
Horeca = HOtel - REstaurant - CAfé
Agreedquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder een dansende muis.
Ik eh, snap het niet. Waarom zou je fap fap fap roepen in het openbaar omdat het grappig klinkt..?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Naxilor het volgende:
Dat woorden als 'fetish' en uitroepen als 'fap fap fap' niet gewoon grappig klinkende dingen zijn die je soms voor de lol uitroept in het openbaar. Maar dat ze ook betekenissen hebben die de ietwat vreemde blikken konden verklaren.
Dat foto's en videos op computers ook direct vanuit een echte foto/film geimporteerd konden worden, en dat er niet iemand maanden in paint bezig was geweest om het pixel voor pixel te tekenen. (dit was natuurlijk voordat scanners en later digitale cameras mainstream werden).
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik eh, snap het niet. Waarom zou je fap fap fap roepen in het openbaar omdat het grappig klinkt..?
Omdat men mij had wijsgemaakt dat de gewoonte was.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik eh, snap het niet. Waarom zou je fap fap fap roepen in het openbaar omdat het grappig klinkt..?
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef Naxilor het volgende:
[..]
Omdat men mij had wijsgemaakt dat de gewoonte was.
Euh, wat moet er dan staan ipv geor-dend?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef Gwywen het volgende:
Wij hadden vroeger een aardrijkskundeboek dat heette De Geo Geordend. Ik snapte jarenlang maar niet wat geor-dend betekende.
Niets anders natuurlijk. Maar Gwywen plaatste de klemtóón gewoon verkeerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Euh, wat moet er dan staan ipv geor-dend?
quote:Op maandag 21 maart 2011 06:55 schreef HAL9000S het volgende:
Dat een daalder (1,50) niet hetzelfde is als een rijksdaalder (2,50).
daar kwam ik ook pas laat achter. Totdat ik thuis een keer een opmerking maakte: goh, die commentator kent de spelers ook niet, hij kan toch wel aan het rugnummer zien of het Vennegoor OF Hesselink is?' Leverde aardig wat gelach thuis op...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Vennegoor of Hesselink, maar die is ook vast al 1000x langsgekomen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Vennegoor of Hesselink, maar die is ook vast al 1000x langsgekomen
Herkenbaar, hier exact zo gegaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef kvd het volgende:
[..]
daar kwam ik ook pas laat achter. Totdat ik thuis een keer een opmerking maakte: goh, die commentator kent de spelers ook niet, hij kan toch wel aan het rugnummer zien of het Vennegoor OF Hesselink is?' Leverde aardig wat gelach thuis op...
Het lampje begint te branden..quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Tegan het volgende:
Vennegoor of Hesselink is één achternaam. Niet dat diegene die het zegt niet weet wie van de twee het is.
Ja het is een voetballer. Toen hij in het begin bij PSV speelde stond er altijd bij de opstelling 'Vennegoor of Hesselink', toen was ik een jaar of 13. Ik dacht altijd 'misschien weten ze nog niet wie er nou staat, Vennegoor of Hesselink?' Drie jaar later kwam ik er pas achter dat het 1 achternaam en 1 persoon is.quote:
Kijk, dat is nog eens een uitleg!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja het is een voetballer. Toen hij in het begin bij PSV speelde stond er altijd bij de opstelling 'Vennegoor of Hesselink', toen was ik een jaar of 13. Ik dacht altijd weten ze niet wie er nou staat, Vennegoor of Hesselink? Drie jaar later kwam ik er pas achter dat het 1 achternaam en 1 persoon is.
hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef CeeZee het volgende:
Dat Houston een stad in Texas is en geen persoon..
Kon me namelijk al moeilijk voorstellen dat in elke film Houston werd gebeld zodra er een probleem was
Ja, en dan zit je in het stadion om de opstelling om te roepen (bij de tweede elftallen - toen was ie nog niet bekend natuurlijk), en dan krijg je die lijst met namen voor je neus. Dan kijk je ook wel even vreemd op hoor. Toch maar gewoon omgeroepen, al vroeg ik me af welke van de twee er nou op het veld zou staan zometeenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ja het is een voetballer. Toen hij in het begin bij PSV speelde stond er altijd bij de opstelling 'Vennegoor of Hesselink', toen was ik een jaar of 13. Ik dacht altijd 'misschien weten ze nog niet wie er nou staat, Vennegoor of Hesselink?' Drie jaar later kwam ik er pas achter dat het 1 achternaam en 1 persoon is.
Ja, dat duurde bij mij ook even.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:33 schreef Anyanka het volgende:
Dat een no-flyzone iets anders is dan 'we gaan er met z'n allen niet meer overheen vliegen'. Leek me al zo'n nutteloze strafmaatregel.
Wat is het anders?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:33 schreef Anyanka het volgende:
Dat een no-flyzone iets anders is dan 'we gaan er met z'n allen niet meer overheen vliegen'. Leek me al zo'n nutteloze strafmaatregel.
quote:A no-fly zone (or no-flight zone) is a territory over which aircraft are not permitted to fly. Such zones are usually set up in a military context, somewhat like a demilitarized zone in the sky, and usually prohibit military aircraft of a belligerent nation from operating in the region.
Het is een zone in welke de vliegtuigen van i.c. Kadaffi niet meer mogen vliegen en dit wordt gehandhaafd door andere machten, door er juist wel doorheen te vliegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |