Ik heb er ook altijd een viaduct in gezien hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef Moira. het volgende:
Aanschouw mijn kunstwerk ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar kan je je toch niet in vergissen?quote:Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep';
Ik ben er inmiddels al een jaartje of 25 achter hoor, maar bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die lijnen (die langgerekte 3hoek dus eigenlijk) moeten de weg voorstellen. Vanuit perspectief gezien begint de weg breed en naarmate je naar de horizon kijkt verdwijnt hij in een puntje. Die 2 strepen moeten dus gewoon rijbanen voorstellen, en dat streepje eroverheen inderdaad een viaduct.
Mijn excuses, ik heb niet doorgehad dat ik de lapo maakte... anders zou ik wel weer een nieuwe geopend hebben!quote:
Dit weet ik dus nu ook..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Beavis het volgende:
Is vast weleens voorbij gekomen...
Een aantal jaar geleden zag ik plotseling dat de logo van NBC eigenlijk een pauw is:
[ afbeelding ]
Damnit!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef Antithesis het volgende:
Het pijltje in
[ afbeelding ]
Cannot unsee...
Fffffuuuu..!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef Antithesis het volgende:
Het pijltje in
[ afbeelding ]
Cannot unsee...
huh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef Antithesis het volgende:
Het pijltje in
[ afbeelding ]
Cannot unsee...
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:24 schreef MrTinux het volgende:
Dat Ray-ban niet alleen lekker bekt als merknaam, maar dat zo'n bril dus rays bant (zonnestralen tegenhoudt)
als ze de aarde in smelten dan spreekt men volgens mij van het china syndromequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef mijsje het volgende:
dat een melt down in een kerncentrale niet betekent dat de centrale wordt stilgelegd, maar dat de staven dan letterlijk naar beneden de aarde in smelten...kwam ik pas achter nu het in Japan dreigt mis te gaan...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze de aarde in smelten dan spreekt men volgens mij van het china syndrome
Dat vind ik eerder een dansende muis.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:03 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Dan moet ik ook even de beer in de berg van het Toblerone logo melden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |