En wat heb jij hier nou pas jaaaaaren later aan begrepen?quote:
Wut? Misschien had je toch eens het boek moeten lezen.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt jįren gedacht dat de titel "Kruistocht in spijkerbroek" sloeg op het feit dat ze letterlijk IN die spijkerbroek aan het marcheren warenEn dan ergens op ritshoogte, het was natuurlijk niet voor niet een kruistocht... Ik snapte er verder ook niet zoveel van, het leek me of een gigantische spijkerbroek of hele kleine mensjes. Ik weet nog wel dat ik de titel zo ergelijk en onbegrijpelijk vond dat ik dat hele boek nooit gelezen heb
Dat zie ik nu pas.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Pas toen ik mijn rijbewijs behaalde merkte ik pas op dat bij het logo van CBR je in het klaverblad de letters C, B en R kan inlezen. Iets van 4 a 5 jaar geleden ofzo
![]()
[ afbeelding ]
Was mij ook nog nooit opgevallenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Pas toen ik mijn rijbewijs behaalde merkte ik pas op dat bij het logo van CBR je in het klaverblad de letters C, B en R kan inlezen. Iets van 4 a 5 jaar geleden ofzo
![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 04:05 schreef RiftNL het volgende:
Vroeger altijd gedacht dat Coca Cola van coke werd gemaakt
quote:When launched Coca-Cola's two key ingredients were cocaine (benzoylmethyl ecgonine) and caffeine. The cocaine was derived from the coca leaf and the caffeine from kola nut, leading to the name Coca-Cola (the "K" in Kola was replaced with a "C" for marketing purposes).
Tegenwoordige ingredientenlijst.quote:Coca-Cola did once contain an estimated nine milligrams of cocaine per glass, but in 1903 it was removed.[31] Coca-Cola still contains coca flavoring.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Colaquote:* Carbonated water
* Sugar (sucrose or high-fructose corn syrup depending on country of origin)
* Caffeine
* Phosphoric acid v. Caramel (E150d)
* Natural flavorings[37]
Uhm, ik denk door de Y.. Ik vond dat vroeger altijd een soort J ofzo, en zonder die E was het niet uitspreekbaar.. Nouja, dat probeerde ik dus wel; jsses, maar dat werd toch al snel jessesquote:
Oja Dr Pepper en Cherry Coke smaken hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 06:32 schreef marcel.nl het volgende:
Niet alleen Coca (cocaine) Cola (van colanut), maar niet te vergeten: Pepsi (pep) en Dr. Pepper (eveneens pep).
Dat wilde ik een tijdje geleden ook weten, en heb dus een test gedaan waaruit blijkt dat dit niet waar is. Cherry Coke is zoeter en heeft een typische cola-bijsmaak, terwijl Dr. Pepper wateriger is.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:13 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Oja Dr Pepper en Cherry Coke smaken hetzelfde
dat is ze ookquote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb heul lang gedacht dan Trijntje Oosterhuis een oude vrouw was
Ik wist helemaal niet wat een vibrator was en waarom dat beest batterijen zou eten.quote:De juffrouw geeft biologieles en vraagt aan de leerlingen welke torren zij kennen en wat die dan eten.
Tom zegt: "Ik ken de boomtor, die eet boomschors..." waarop de juf zegt: "Heel goed tom!"
Daarna steekt Inge haar vinger op en zegt: "ik ken de grastor en die eet gras". "Prima!" zegt de juf.
Dan steekt Jantje z'n vinger op. Hij krijgt de beurt en zegt: "Ik ken de vibrator juf!" De juffrouw kijkt hem verbaasd aan en vraagt: "Oja, en wat eet de vibrator dan?" "Nou", zegt Jantje. "Volgens mijn zus, vreet die batterijen!"
Ook wel een beetje flauw, want of het wordt verkeerd uitgesproken (VIbrator in plaats van viBRAtor) of iedereen snapt toch wel dat dat geen echte tor is.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef Nielsch het volgende:
In groep 7 vertelde een meisje uit mijn klas een mop. Die begreep ik pas jaren later:
[..]
Ik wist helemaal niet wat een vibrator was en waarom dat beest batterijen zou eten.
Huh? Ik heb Google Maps er even bijgepakt maar daar zie ik geen overeenkomsten? Of bedoel je qua rechtlijnigheid enzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat het stratenplan van New York daardoor een copie van het wegenstelsel in polder De Beemster
Dan doelt rechtsedirecte dus op de straatnamen..?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:50 schreef Dastan het volgende:
De rechtlijnigheid komt gewoon van de Romeinen. Het castramodel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |