quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah oke, dus je legde het uitgebreider uit en stelde de vraag. Nu snap ik het.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Lithia het volgende:
Ik heb vanaf vandaag geleerd dat een discussie hetzelfde is als vragen stellen.
7quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:04 schreef Zoheetik het volgende:
Je hebt zelf standaard--als het goed is--5 gaten in je hoofd.
7 zelfs...quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:04 schreef Zoheetik het volgende:
Je hebt zelf standaard--als het goed is--5 gaten in je hoofd.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
Of het expres is of niet, dit is ook wel apart:
[ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef MarjoBlabla het volgende:
Nog een domme actie van mij; Ik noemde Yves Rocher (ja dat merk) altijd jesses rogger (even getypt zoals ik het uitsprak). Ik was er dan ook van overtuigd dat Yves Rocher (op zn frans) een compleet ander merk was. Dat heeft ook een aantal jaar geduurd, voordat ik dát door had..
Jaaa inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Vast al vaker genoemd:
Bij zo'n show waar ik als kind vaak naar keek, Geef nooit op heette dat geloof ik (met Peter-Jan Rens), dan hadden kinderen een wens en sprongen ze in een grote bak om vervolgens op de plaats van bestemming uit te komen. Ik was er van overtuigd dat dat echt zo werkte.
Deze twee herken ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Keselo het volgende:
Ik snapte lachbanden nooit. Wanneer er tijdens een show (Kenan and Kel bijvoorbeeld) werd gelachen, dacht ik dat het live publiek was. Snapte dan ook niet hoe ze constant zo snel van decor wisselden, of waarom anders al die mensen daar kwamen om 20 minuten naar een show te kijken en hard te lachen.
There's no Limit werd Theres no nimmit. En meezingen. Hard.
En Harlem van Haarlem en Wall Street van Waalstraat, enzovoorts. Dat krijg je, als New York eigenlijk Nieuw Amsterdam is. Voordat "we" het afstonden in ruil voor het recht op Suriname.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef _Loki het volgende:
Yankees komt van Jan-Kees en Brooklyn van Breukelen
En cookie van koekje, en boss van baas. Ik dacht juist andersom.
en dat het stratenplan van New York daardoor een copie van het wegenstelsel in polder De Beemsterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En Harlem van Haarlem en Wall Street van Waalstraat, enzovoorts. Dat krijg je, als New York eigenlijk Nieuw Amsterdam is. Voordat "we" het afstonden in ruil voor het recht op Suriname.
Tel je je neus als een of twee gaten?quote:Op zondag 6 maart 2011 06:31 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Die zitten volgepropt met 2 bolletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |