FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef Kwaliteit het volgende:
het duurde zo lang, dus heb hem maar aangemaakt
Neuh, maar de mannen stonden vorige week zo lang te wachten, de vrouwen nu dus ookquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef WebAddict het volgende:
En we zwaaien met z'n al naar Cynthia
Sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Denk ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef WebAddict het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Cynthia
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Sorry
ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt
Thnx!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Tsja ik ben een kluns op dat gebied, er staan al 3 dubbele topics van mij, van toen ik het eens probeerdequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Sorry
Zij + guidson = vermaak. Simpel zat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef mango_cream het volgende:
Ik snap het echt niet, Laura is vast een leuk mens, maar op tv wil je toch iets vermakelijks zien, en zij is zo boeiend als verf zien drogen..
Wat is er nou niet boeiend aan verf zien drogen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef mango_cream het volgende:
Ik snap het echt niet, Laura is vast een leuk mens, maar op tv wil je toch iets vermakelijks zien, en zij is zo boeiend als verf zien drogen..
F5 en dan op de knop 'open nieuw deel' drukkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Sorry
Mensen hebben sympathie voor haar denk ik, winnen zal ze niet maar ze is wel gewoon leuk KIJKmateriaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef mango_cream het volgende:
Yepz, ik denk dat de regie er een hele grote hand in heeft wie blijft en wie vertrekt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef mango_cream het volgende:
Ik zie liever een bezopen Aafke of een chagrijnige Cynthia die met iedereen overhoop ligtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zij + guidson = vermaak. Simpel zat.
Ja denk het ook idd..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yepz, ik denk dat de regie er een hele grote hand in heeft wie blijft en wie vertrekt.
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Stranger het volgende:
Ik voel me trouwens wel die-hard streamer, nog geen aflevering op tv gezien
Dan zijn zelfs de sloompies klaar als er opgeschoten moet worden voor een uitzending.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Green1 het volgende:
Waarom lopen hun klokken altijd voor. Dat is me bij DGK ook al eens opgevallen. Is dat met een reden ofzo?
UPC weigert hier een helder NET5 te leveren...dus same...niet het idee dat ik wat mis, in tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Stranger het volgende:
Ik voel me trouwens wel die-hard streamer, nog geen aflevering op tv gezien
Wat Aafke betreft ben ik 't met je eens maar Cynthia voegt voor mij niet zo heel veel toe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik zie liever een bezopen Aafke of een chagrijnige Cynthia die met iedereen overhoop ligt:P hahaha!
na de uitzending pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
En philip zei dat het bij hun al 22 uur geweest was.. maar joanne moest toch op elk heel uur een liedje zingen?
Na afloop van de uitzendingquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
En philip zei dat het bij hun al 22 uur geweest was.. maar joanne moest toch op elk heel uur een liedje zingen?
Na de exit en dan 4 uur lang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
Ah..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Na afloop van de uitzending
Blijven oefenen is mij altijd geleerd. Moeten we maar doen danquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
F5 en dan op de knop 'open nieuw deel' drukken
Start daarvan was ná de exit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
Laten we hopen dat die erin blijft dat, was die ene gast net in de uitzending nou haar vriend??quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat Aafke betreft ben ik 't met je eens maar Cynthia voegt voor mij niet zo heel veel toe.
hakken maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef waxmask het volgende:
Ready...aim...fire...Cynthia is klaar voor de kill..
Allen als je de LAatste POst hebt, de LAPO aub, anders zijn er steeds 2.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blijven oefenen is mij altijd geleerd. Moeten we maar doen dan
Aafke een vriend?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die erin blijft dat, was die ene gast net in de uitzending nou haar vriend??
Denk Buddyquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aafke een vriend?Dat zou gisteren nog een stuk grappiger maken.
opluchting noemen ze datquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
Hej Laura klapt voor haarzelf omdat ze 50% heeft
Ja gek he dat ze daar blij mee is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
Hej Laura klapt voor haarzelf omdat ze 50% heeft
Ja maar ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja gek he dat ze daar blij mee is?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Stranger het volgende:
Haha als Cynthia terug is mag ze meteen beginnen met de afwas
Strakke opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |