Dan zijn zelfs de sloompies klaar als er opgeschoten moet worden voor een uitzending.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Green1 het volgende:
Waarom lopen hun klokken altijd voor. Dat is me bij DGK ook al eens opgevallen. Is dat met een reden ofzo?
UPC weigert hier een helder NET5 te leveren...dus same...niet het idee dat ik wat mis, in tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Stranger het volgende:
Ik voel me trouwens wel die-hard streamer, nog geen aflevering op tv gezien
Wat Aafke betreft ben ik 't met je eens maar Cynthia voegt voor mij niet zo heel veel toe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik zie liever een bezopen Aafke of een chagrijnige Cynthia die met iedereen overhoop ligt:P hahaha!
na de uitzending pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
En philip zei dat het bij hun al 22 uur geweest was.. maar joanne moest toch op elk heel uur een liedje zingen?
Na afloop van de uitzendingquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
En philip zei dat het bij hun al 22 uur geweest was.. maar joanne moest toch op elk heel uur een liedje zingen?
Na de exit en dan 4 uur lang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
Ah..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Na afloop van de uitzending
Blijven oefenen is mij altijd geleerd. Moeten we maar doen danquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
F5 en dan op de knop 'open nieuw deel' drukken
Start daarvan was ná de exit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Green1 het volgende:
Laten we hopen dat die erin blijft dat, was die ene gast net in de uitzending nou haar vriend??quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat Aafke betreft ben ik 't met je eens maar Cynthia voegt voor mij niet zo heel veel toe.
hakken maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef waxmask het volgende:
Ready...aim...fire...Cynthia is klaar voor de kill..
Allen als je de LAatste POst hebt, de LAPO aub, anders zijn er steeds 2.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blijven oefenen is mij altijd geleerd. Moeten we maar doen dan
Aafke een vriend?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die erin blijft dat, was die ene gast net in de uitzending nou haar vriend??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |