FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ben er met een getrouwdquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ken de de uitdrukking stille wateren hebben diepe gronden ...;)
Ziet ook keer piemels...quote:
Moest ik ook al aan denken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Bus-chauffeur, we gaan je busje slopen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef RiftNL het volgende:
Joanna is duidelijk met veel problemen van huis uit vertrokken en had hier NOOIT aan mee moeten doen.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef RiftNL het volgende:
Joanna is duidelijk met veel problemen van huis uit vertrokken en had hier NOOIT aan mee moeten doen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
Gewoon slopen die tent, kan weer in de telegraaf voor wat publissietijt
Een mod het laten oplossen en volgende keer op het knopje drukken waarbij het automatisch gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Godver lapo. Wat moet ik doen voor die OP?
ja dit was weer te gek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo gelachen heb om een stream, damn
Hier ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo gelachen heb om een stream, damn
ff zwaaienquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Godver lapo. Wat moet ik doen voor die OP?
Een keer refreshen en dan open nieuw deel ipv open nieuw topic, dan komt de OP mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een mod het laten oplossen en volgende keer op het knopje drukken waarbij het automatisch gaat
ja ik wil ook niet meer met hem pokeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:37 schreef waxmask het volgende:
En had Alphons gelijk? Dit was dus de troefkaart voor Secret Story. Benieuwd hoe deze nacht in de leader en reclames verwerkt gaan worden.
Gerard spotte ik net ook al in z'n blote boaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:38 schreef quibus01 het volgende:
Karim loopt trots met blote pielemoos door het huis heen.
Vertel!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:38 schreef Caland het volgende:
Mensen, ik ga ook leggen.
De groeten.
Nee bedankt, een ordinaire nacht is wel genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef iwannabehigh het volgende:
snap niet waarom die Laura en Joanna zo overdreven doen.. je doet toch mee met zo'n programma en dit is wat het publiek wil zien.. Beter komen er 2 barbies van oh oh cherso in hun plaats, dan kan het feest pas echt beginnen..
Eh niks? Heb de hele avond niet gekeken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is het laatste wat je hebt meegekregen?![]()
alsof de rest zih wel wat herinnertquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Morgenvroeg vragen ze aan Joanne wat ze vannacht heeft gezien en dan kan ze zich niets meer herinneren.. Roept de hele groep: je liep toch niet te slaapwandelen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Prachtig!
Ik ga slapen, slaap lekker iedereen.
Echt al heel de avond saai, snap niet dat iemand het nog volhoudt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Eh niks? Heb de hele avond niet gekeken!
Ga es terug rukken anoniemequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Zaadschieter het volgende:
Zal wel lekker zijn met je piemel je bed in
dan een feestje, veel alcohol, los geslagen mensen en vooral veel lol. Serieus te veel om op te noemen en het leukst als je het live had gezienquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Eh niks? Heb de hele avond niet gekeken!
Dag Liesje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Prachtig!
Ik ga slapen, slaap lekker iedereen.
Monique heeft met maik gezoend las ik net ergens?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan een feestje, veel alcohol, los geslagen mensen en vooral veel lol. Serieus te veel om op te noemen en het leukst als je het live had gezien
dat klopt en nu liggen ze samen in bed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Monique heeft met maik gezoend las ik net ergens?
Maik probeerde Mo te verkrachtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:40 schreef Krambo het volgende:
Wat is er gebeurd sinds kwart over 12 (mijn verbinding lag eruit)
Iemand updatje?
Ja ik zie hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klopt en nu liggen ze samen in bed.
Monique - Maikquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Monique heeft met maik gezoend las ik net ergens?
Dat wijf is nog heiliger dan de maagd mariaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Coos het volgende:
Die Joanna staat al een kwartier zo.
[ afbeelding ]
Die denkt waar ben ik nu in godsnaam in terecht gekomen.
Maar snel naar huis dan Joanna
Het publiek? Ik ben gelijk lawaaidoof door die mongolen. Van mij mogen ze morgen opzouten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef iwannabehigh het volgende:
snap niet waarom die Laura en Joanna zo overdreven doen.. je doet toch mee met zo'n programma en dit is wat het publiek wil zien.. Beter komen er 2 barbies van oh oh cherso in hun plaats, dan kan het feest pas echt beginnen..
homo en ridder bijna op de vuist, skinny dipping naakt douchen etc maik die motje doet weet ik veelquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:40 schreef Krambo het volgende:
Wat is er gebeurd sinds kwart over 12 (mijn verbinding lag eruit)
Iemand updatje?
Watquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Monique - Maik
Servio - Aafke
Aafke - Philip
Lau - Guido
quote:
Waarom? Geef hem groot gelijk, mooi vrouwke die Moquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gast moet echt zo snel mogelijk weg
Die laatste was opgedragen en erg nep...no tongue involved there....quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Monique - Maik
Servio - Aafke
Aafke - Philip
Lau - Guido
doe dat nuchter...quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waarom? Geef hem groot gelijk, mooi vrouwke die Mo
Teun je hoeft niet hier hè!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het publiek? Ik ben gelijk lawaaidoof door die mongolen. Van mij mogen ze morgen opzouten.
Jij hebt hardeschijven vol opnamen liggen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee bedankt, een ordinaire nacht is wel genoeg.
Anders kijk ik wel DGK opnieuw.
Thanksquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maik probeerde Mo te verkrachten
Ruzie tussen Servio en Alex
Groep dronken mensen die herrie schoppen
Zo, nu echt weg.
Die merkt niks meer denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:43 schreef quibus01 het volgende:
Maik zit nu aan Mo's bovenbeen. Mo zelf is volgens mij half in coma.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Monique - Maik getongt
Servio - Aafke geen idee
Aafke - Philip een kus op mond
Lau - Guido kus op mond
Ze vonden elkaar nuchter al leukquote:
Tegen de tijd dat ik inlog is dat wel over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:42 schreef md89 het volgende:
Morgen gezellig de hele dag tegen het gezeik van Monique aan luisteren..hoeveel spijt ze wel niet heeft
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij hebt hardeschijven vol opnamen liggen?
Maik heeft de hele tijd met zijn hand voor zijn zakie gelopen omdat het bol stondquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
Maik heeft vast een stijfje nu
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aafke - philip
Hebbe die getongt?? Dat heb k gemist
ja weet nog niet hoe ik het ga verkopen dat ik morgen weer nietga werken :|quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik inlog is dat wel over.
Nee, ik ga het nog een paar keer proberen, maar als dit het moet zijn, dan haak ik inderdaad wel snel afquote:
Serieus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik heeft de hele tijd met zijn hand voor zijn zakie gelopen omdat het bol stond
nuanceering:quote:
Yupquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef Krambo het volgende:
En Laura zorgt voor iedereen? begrijp ik dat goed?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef Krambo het volgende:
Mo vond Maik al leukkkkkkk ze ging niet voor niets steeds bij hem zitten enz nu ook niet janken Mo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef jugler het volgende:
[..]
nuanceering:
Mo en Maik waren bezopen (Mo achteraf spijt maar toch samen in bed en iedereen is Mo wel eens komen opzoeken om toch te moven naar d'r eigen bed)
Flip en Aafk was iets voor de lol of om Joanna te irriteren geloof ik
Lau en Guido was meer een kusje direct in het gezicht van Joanna, die vervolgens heel blij was dat ze hen gekoppeld had
Servio en Aafke omdat Aafke probeerde Flip te zoenen in front of Joanna (wrom weet ik ook niet maar daar loopt dus een lijntje) en toen deed Servio het maar
Aafke wilde een dikke tongzoen maar Philip liet 'r haar zin niet hebben.quote:
Flip?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef jugler het volgende:
[..]
nuanceering:
Mo en Maik waren bezopen (Mo achteraf spijt maar toch samen in bed en iedereen is Mo wel eens komen opzoeken om toch te moven naar d'r eigen bed)
Flip en Aafk was iets voor de lol of om Joanna te irriteren geloof ik
Lau en Guido was meer een kusje direct in het gezicht van Joanna, die vervolgens heel blij was dat ze hen gekoppeld had
Servio en Aafke omdat Aafke probeerde Flip te zoenen in front of Joanna (wrom weet ik ook niet maar daar loopt dus een lijntje) en toen deed Servio het maar
Ik kan het wel waarderen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze denkt dat wij dat leuk vinden...maar...
Gebeurde dat net?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aafke wilde een dikke tongzoen maar Philip liet 'r haar zin niet hebben.
Toen schold ze hem uit.
Wij vinden het helemaal top zelfsquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze denkt dat wij dat leuk vinden...maar...
??????quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef KeyboardCat het volgende:
hebben laura en guido nou een missie?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef Krambo het volgende:
Ah oke!quote:
Ja irritantquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Kom op redactie, zeg wat van dat fluisteren!
nope :nquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef KeyboardCat het volgende:
hebben laura en guido nou een missie?
Ik heb zak chips gepakt xDquote:
ik zag iemand dit posten en volgens mij hoorde ik ze zeggen dat ze allebei op blijven totdat iedereen ligt ofzoquote:
Die gaan voor de E10/Marcia Trofeequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Maik heeft wel weer trek zo te zien.
Guido moet toch dat ketchup hart maken met aan de ene kant zijn naam en aan de andere kant Laura? Zoiets kreeg ik mee.quote:
Gerard en Alex denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:47 schreef fastdelert het volgende:
Ik ben benieuwt wat Gerard en Guido nu allemaal aan het fluisteren zijn![]()
Ik kan er geen fuck van verstaan
En hij trok gelijk de dekens over zn zakiequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:48 schreef Grunge. het volgende:
Maik aaide Monique in lepeltje-lepeltjepositie. Monique loopt weg.
Nice! Heldenchips.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:47 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Ik heb zak chips gepakt xD
Cheese onion
dit zegt hij expres om Servio weg te werken en zo zijn eigen kansen te vergrotenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Gerard vertelt Alex dat Sofia een spelletje speelt met Servio, dat ze 'm eigenlijk helemaal niet mag.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:48 schreef MargrietV het volgende:
Flip heeft die borstverkleining gehad, kijk maar op de douchefoto's. Een tepel staat heel ver naar buiten.
Maik heeft een litteken onder zijn tepelquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:48 schreef MargrietV het volgende:
Flip heeft die borstverkleining gehad, kijk maar op de douchefoto's. Een tepel staat heel ver naar buiten.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:48 schreef Lesterr het volgende:
werd joanna nou wakker of was dat echt slaapwandelen?????
Lijkt er wel opquote:
Zal dikke pret geweest zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:50 schreef jugler het volgende:
Aafke doet me denken aan m'n oude huisgenoot qua looks en manier van uitdrukken
Ik ook. Supertof wijf!quote:
Volgens mij was hij er even mee aan het spelen om hem te laten groeien zodat ze niet denkt van "Oh shit hijs klein!"quote:
Zeker. Morgen lekker naar huisquote:
Ik heb alles gehoord. Heel mooi bondingsgesprek tussen Gerard en Alex.quote:
Dat zou echt zielig zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Volgens mij was hij er even mee aan het spelen om hem te laten groeien zodat ze niet denkt van "Oh shit hijs klein!"
Ah, ik keek de andere stream. Ik vertrouw Gerard voor geen meter en ik denk dat Alex vrij naïef is. Als dat maar goed gaat..quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb alles gehoord. Heel mooi bondingsgesprek tussen Gerard en Alex.
Het klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Volgens mij was hij er even mee aan het spelen om hem te laten groeien zodat ze niet denkt van "Oh shit hijs klein!"
Nee die stinkert mag gaan. Ik heb een hekel aan Laura, maar ze heeft immers nog wel wat gedaan deze nacht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Zeker. Morgen lekker naar huis
Drank he!quote:
Heeft iemand het getaped?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb alles gehoord. Heel mooi bondingsgesprek tussen Gerard en Alex.
Ervaring.. ervaring.. als verhalen horen van goeie vriendinnen daaronder valt, jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:54 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er ervaring mee hebt
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Zeker. Morgen lekker naar huis
Ben bang dat we getuige zijn van een nieuwe groeps-tic. Dit gaan ze nog zeker een week doen, en over een week doen wij het ook, automatisch...quote:
Cynthia moet blijven om de bewoners, die er zó zeker van zijn allemaal dat Cynthia eruit gaat, helemaal gek te maken. En Laura moet blijven omdat haar Alex/Laura/Guido verhaal wel interessant is. Aafke is nergens interessant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee die stinkert mag gaan. Ik heb een hekel aan Laura, maar ze heeft immers nog wel wat gedaan deze nacht.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:52 schreef iBenny het volgende:
Maik is zijn tentenstok tegen Mo aan het duwen
Hij ligt wel gewoon lief naast 'r, toch. Forceert het niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef Caland het volgende:
Je ziet die Maik gewoon expres bewegingen maken in bed om te kijken of ze reageert
Denk dat Aafke emotioneel veeeeeeeel sterker is dan Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Cynthia moet blijven om de bewoners, die er zó zeker van zijn allemaal dat Cynthia eruit gaat, helemaal gek te maken. En Laura moet blijven omdat haar Alex/Laura/Guido verhaal wel interessant is. Aafke is nergens interessant.
Hij probeert haar wakker te maken/houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef Caland het volgende:
Je ziet die Maik gewoon expres bewegingen maken in bed om te kijken of ze reageert
Op de derde cap staat Karim's waterpistool wel verdacht, is niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enkele CAPS .............
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij slaapt ie hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef Caland het volgende:
Mooie samenvatting!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enkele CAPS .............
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want Maik weet dat dat is wat de chikies willen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef Caland het volgende:
Gerard is een mafketel en een mooie spelletjesmaker, maar hij is wel te vertrouwen. Dit gesprek was oprecht en eerlijk tussen Alex en Gerard: die hebben elkaar gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik keek de andere stream. Ik vertrouw Gerard voor geen meter en ik denk dat Alex vrij naïef is. Als dat maar goed gaat..
Hij ligt in foetushouding, zij op haar buik... kan niet echt veel gebeuren. Voor pampus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt ie hoor.
Denk allebei welquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef RethXoth het volgende:
Is Gerard nou lam of doet 'ie gewoon gezellig?
Vandaag was wel leuk, maar die ordinaire zooi hebben we dan nu ook gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Cynthia moet blijven om de bewoners, die er zó zeker van zijn allemaal dat Cynthia eruit gaat, helemaal gek te maken. En Laura moet blijven omdat haar Alex/Laura/Guido verhaal wel interessant is. Aafke is nergens interessant.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef Krambo het volgende:
Heeft Guido z'n ketchup missie al uitgevoerd?
Die man is niet gezellig die is acteurquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef RethXoth het volgende:
Te veel publiek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef Krambo het volgende:
Heeft Guido z'n ketchup missie al uitgevoerd?
of toen: "Haal Egbert uit de kamer van Sabrina"quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:56 schreef quibus01 het volgende:
Dit gaat weer een Diane of Marcia verhaal worden.
Is standaard in elke RLS?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vandaag was wel leuk, maar die ordinaire zooi hebben we dan nu ook gehad.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is een mafketel en een mooie spelletjesmaker, maar hij is wel te vertrouwen. Dit gesprek was oprecht en eerlijk tussen Alex en Gerard: die hebben elkaar gevonden
Gerard heeft volgens mij geen alcohol gedronken, maar doet de hele avond al gek om ook wat tv momentjes te scoren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef RethXoth het volgende:
hij doet gewoon gezelligquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef RethXoth het volgende:
Ordinair gedoe? In DGK wel ja. En ik vond het nu ook leuk.quote:
Dan heeft Servio een redelijk groot probleem als hij tegen Alex blijft ageren, schat ik zo in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is een mafketel en een mooie spelletjesmaker, maar hij is wel te vertrouwen. Dit gesprek was oprecht en eerlijk tussen Alex en Gerard: die hebben elkaar gevonden
Ik citeer; Big Brother, De Bus etcquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ordinair gedoe? In DGK wel ja.
Hier weet ik niks van.. Heeft G. een missie?quote:
Ter verdediging, in het begin had hij niet veel gedronken nee, later ging hij paar whiskeytjes drinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:58 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Gerard heeft volgens mij geen alcohol gedronken, maar doet de hele avond al gek om ook wat tv momentjes te scoren.
Ja 1000%. Ze waren er zich ook niet van bewust dat het gesprek werd gevolgd ook. Was een mooi gesprek van man tot man.quote:
Dat was het grofste moment in een BB ooit. Die man is daar door de redaktie even neergezet als een potentiele verkrachten. Schandalig was dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:57 schreef md89 het volgende:
[..]
of toen: "Haal Egbert uit de kamer van Sabrina"
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/314/Smakelijke+missie
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef Grunge. het volgende:
Laura is wel een schatje, hoor. Zelf nuchter, beetje oplettend, maar wel lief.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier weet ik niks van.. Heeft G. een missie?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou, dat gestreel over haar bovenbeen en kont is wel een beetje forceren hoor. Ze heeft eerder vanavond al meerdere keren aangegeven dat ze dat niet wil.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij ligt wel gewoon lief naast 'r, toch. Forceert het niet.
Aafke is zeker wel interessant, zie maar hoe overdreven wild en losgeslagen ze is.. dat is wel wat de meeste mensen willen zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:55 schreef quibus01 het volgende:
[..]
niet alleen de redactie ,hier waren de reacties ook niet misquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Dat was het grofste moment in een BB ooit. Die man is daar door de redaktie even neergezet als een potentiele verkrachten. Schandalig was dat.
Of vol in dr face suprise!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef Lesterr het volgende:
nou maik, ik denk dat dat toch trekken wordt hehe
Mijn godquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat hebben we nu gezien. Wat valt er nog meer te zien aan Aafke?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Aafke is zeker wel interessant, zie maar hoe overdreven wild en losgeslagen ze is.. dat is wel wat de meeste mensen willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |