FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Sofia leeft zich in in de ouders van Monique. Het moet inderdaad verschrikkelijk zijn om je dochter na een dronken nacht met een kater en een poessie te zien wakker worden. Hopelijk blijft zoiets de ouders van Sofia bespaard.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Sofia leeft zich in in de ouders van Monique. Het moet inderdaad verschrikkelijk zijn om je dochter na een dronken nacht met een kater en een poessie te zien wakker worden. Hopelijk blijft zoiets de ouders van Sofia bespaard.
Eens met deze post en zoals verwacht was het puur door de alcohol dat hij zo deed, want nu is hij relaxed aangezien hij koffie drinkt i guess? Is alweer wat gezakt enz tis geen verkeerde pikkemoosquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:09 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat Alex totaal niet gewend is dat iemand hem vanuit het niets niet mag en dat hij daar niet mee om kan gaan. Daarom is hij nu heel onzeker en probeert hij uit te zoeken of hij nog vriendjes heeft in het huis. Ik mag Alex wel geloof ik, hij is alleen niet zoveel gewend. Servio vond ik vanavond knap irritant, al begint hij nu weer wat normaler over te komen.
Ja want zonder drank is er al zoveel gebeurd in het huis wil je zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Er gaat sowieso wel iets gebeuren hoor, is het niet vannacht is het wel een andere keer.
over tweeen hier denk dat de buren er niet blij mee zijn .quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard heeft een dikke afterparty met zichzelf.
Nu niet meer nee, maar was half uur geleden wel lichtelijk aangeschoten ofzo verschil is duidelijk te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
Kijk even naar Servio, die is niet zat
wel errugg snel opgeknapt jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
Kijk even naar Servio, die is niet zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |