FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Sofia leeft zich in in de ouders van Monique. Het moet inderdaad verschrikkelijk zijn om je dochter na een dronken nacht met een kater en een poessie te zien wakker worden. Hopelijk blijft zoiets de ouders van Sofia bespaard.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Sofia leeft zich in in de ouders van Monique. Het moet inderdaad verschrikkelijk zijn om je dochter na een dronken nacht met een kater en een poessie te zien wakker worden. Hopelijk blijft zoiets de ouders van Sofia bespaard.
Eens met deze post en zoals verwacht was het puur door de alcohol dat hij zo deed, want nu is hij relaxed aangezien hij koffie drinkt i guess? Is alweer wat gezakt enz tis geen verkeerde pikkemoosquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:09 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat Alex totaal niet gewend is dat iemand hem vanuit het niets niet mag en dat hij daar niet mee om kan gaan. Daarom is hij nu heel onzeker en probeert hij uit te zoeken of hij nog vriendjes heeft in het huis. Ik mag Alex wel geloof ik, hij is alleen niet zoveel gewend. Servio vond ik vanavond knap irritant, al begint hij nu weer wat normaler over te komen.
Ja want zonder drank is er al zoveel gebeurd in het huis wil je zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Er gaat sowieso wel iets gebeuren hoor, is het niet vannacht is het wel een andere keer.
over tweeen hier denk dat de buren er niet blij mee zijn .quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard heeft een dikke afterparty met zichzelf.
Nu niet meer nee, maar was half uur geleden wel lichtelijk aangeschoten ofzo verschil is duidelijk te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
Kijk even naar Servio, die is niet zat
wel errugg snel opgeknapt jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
Kijk even naar Servio, die is niet zat
Nuchtere gasten die zich gedragen als malloten zijn al helemaal leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:12 schreef Grunge. het volgende:
Dan heb je eindelijk drank en kun je zo'n lol hebben, ga je zo doen.
En Monique is fucking DERTIG, laat haar lekker.
Nee juist niet die simpele ziel. Jaap won de gouden kooi met zn simpele vbo grappen KArim probeert hetzelfde...quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:12 schreef jugler het volgende:
Karim is wel degene waar je voor blijft hangen, held
ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk wilde ik een uur geleden al slapen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:12 schreef jugler het volgende:
Toch heb ik wel het idee dat het spontaan opkomt bij hem, dat hij gewoon maf/prettig gestoord is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee juist niet die simpele ziel. Jaap won de gouden kooi met zn simpele vbo grappen KArim probeert hetzelfde...
Iedereen heeft toch alles al gezien idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:14 schreef RiftNL het volgende:
Waarom trekt Aafke dr rok steeds naar beneden, laat lekker omhoog kruipen meid kan jou het schelen!
Er komen toch steeds meer vraagtekens over de 'oplossingen' van FOK. Zo heeft Maid nérgens ook maar enig litteken van een eventuele borstverkleining en zei Monique in aangeschoten toestand schijnbaar oprecht dat ze een IQ heeft van 121. Ook zei ze dat haar geheim iets te maken heeft met een periode in haar leven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:12 schreef KeyboardCat het volgende:
de miljonair en de zwerver beste matties vanavond! prachtig
Niet alles hoor helaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch alles al gezien idd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:14 schreef RethXoth het volgende:
Philip zei gewoon "Peanut butter jelly time!"
HELD
ja die loopt lekker overal tussendoor , wel geschikte peerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:12 schreef jugler het volgende:
Ik wel mooi wijffie voor haar leeftijd spontaan ook, moordwijf!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat hoef ik niet zo nodig te zien.
Das toch een spel spelen?! Zo komen ze sowieso niet achter haar geheim. Als ze zou zeggen dat ze een hoog IQ heeft dan kan dat toch een aanleiding zijn.. Als ik daar zou zijn zou ik mensen ook op het verkeerde spoor zetten en ook verkeerde aanwijzingen geven over mijn geheim.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:15 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Er komen toch steeds meer vraagtekens over de 'oplossingen' van FOK. Zo heeft Maid nérgens ook maar enig litteken van een eventuele borstverkleining en zei Monique in aangeschoten toestand schijnbaar oprecht dat ze een IQ heeft van 121. Ook zei ze dat haar geheim iets te maken heeft met een periode in haar leven.
En hoppa.. doe eens stoer en uit die slip!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:14 schreef RiftNL het volgende:
Waarom trekt Aafke dr rok steeds naar beneden, laat lekker omhoog kruipen meid kan jou het schelen!
Vandaag wordt geloof ik alles opgelostquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:15 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Er komen toch steeds meer vraagtekens over de 'oplossingen' van FOK. Zo heeft Maid nérgens ook maar enig litteken van een eventuele borstverkleining en zei Monique in aangeschoten toestand schijnbaar oprecht dat ze een IQ heeft van 121. Ook zei ze dat haar geheim iets te maken heeft met een periode in haar leven.
Behalve Laura want die mag dat niet van het kloosterquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef 0oGhosto0 het volgende:
De orgie begint? Iedereen kleed zich uit
Philip mag van mij wel wat meer uittrekken, als hij zijn mond maar houdt eyecandy en zulks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik wel mooi wijffie voor haar leeftijd spontaan ook, moordwijf!
Ik neem jou niet serieusquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken, wat een ontzettend dom volk
En nu?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ja meesterlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef Caland het volgende:
Als ik aan de zuip zit en daarna 2 uur droog sta ben ik niks meer waard hoor, en kijk deze gasten.
Moest ik laatst ook even aan denken, zet hem ook ff in dat andere topicquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
Ik zie toch een gelijkenis met Etienne uit BB6 met Gerard als was het maar het vette kapsel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een unibrow hahahquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
Ik zie toch een gelijkenis met Etienne uit BB6 met Gerard als was het maar het vette kapsel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is puur leedvermaak, hier houden wij van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:19 schreef Nune het volgende:
Tijd voor mij om te gaan slapen. Fijne avond allemaal!![]()
Ja, dat wordt nog wel watquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze breien overal een eind aan en dan overmorgen de stekker eruitquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vandaag wordt geloof ik alles opgelost
is 121 al hoogbegaafd dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Das toch een spel spelen?! Zo komen ze sowieso niet achter haar geheim. Als ze zou zeggen dat ze een hoog IQ heeft dan kan dat toch een aanleiding zijn.. Als ik daar zou zijn zou ik mensen ook op het verkeerde spoor zetten en ook verkeerde aanwijzingen geven over mijn geheim.
Wat ik pis wil jij niet wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Dit is puur leedvermaak, hier houden wij van.
Sta jij ook in de diertentuin zo te azijnpissen?
Nee, is niet hoogbegaafd. Wel vrij intelligent, 110 is het gemiddelde dacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is 121 al hoogbegaafd dan?
ik dacht dat hij veel hoger moest zijn
boven de 130 of 140 dacht ik, kom ook een paar punten tekort.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daarom toch! Waarom zou ze zeggen dat ze een heel hoog IQ heeft? Dan kan ze toch beter liegen dat ze 121 heeft (als ze hoogbegaafd zou zijn).. en dat haar geheim zou zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vanaf 130 in een professionele test.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Dit is puur leedvermaak, hier houden wij van.
Sta jij ook in de diertentuin zo te azijnpissen?
boven 145 is hoogbejaa- begaafdquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
boven de 130 of 140 dacht ik, kom ook een paar punten tekort.
ik kom aan de 117 ofzo ,vandaar dat ik ook evenop me koppie krabbeldequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
boven de 130 of 140 dacht ik, kom ook een paar punten tekort.
Precies. Ze is dus NIET hoogbegaafd. Dat begint bij 140 ofzo volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ben ook maar een dommie met 116quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik kom aan de 117 ofzo ,vandaar dat ik ook evenop me koppie krabbelde
Vandaag worden al de geheimen bekend gemaakt had ik gelezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Ze breien overal een eind aan en dan overmorgen de stekker eruit
Volgens mij is 100 gemiddeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, is niet hoogbegaafd. Wel vrij intelligent, 110 is het gemiddelde dacht ik.
Dat zeg ik nou net. Misschien zegt ze dat toch juist EXPRESS.. !?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:23 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Precies. Ze is dus NIET hoogbegaafd. Dat begint bij 140 ofzo volgens mij.
Monique's geheim had met een periode in haar leven te maken, dus wie weet heeft ze in een internaat gezeten en is Sofia de hoogbegaafde.
Veel hoogbegaafden hebben sowieso als standaardantwoord een lager getal klaar. 121 is een geloofwaardige camouflage.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daarom toch! Waarom zou ze zeggen dat ze een heel hoog IQ heeft? Dan kan ze toch beter liegen dat ze 121 heeft (als ze hoogbegaafd zou zijn)..
Hmm, vraag het de FEBO.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:24 schreef iBenny het volgende:
Geweldig dit... waarom hebben we hier anderhalve week op moeten wachten?
Volgens mij is zijn geheim dat hij zoon van Andre Pronk isquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:23 schreef robmmad16 het volgende:
Guido lacht zo heeeerlijk gul en groots LOL
Ik heb ooit een keer 100 gescoord, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat ik me 10x slimmer voel dan datquote:
In behoorlijk bezopen toestand vind ik dat dan zeer knap bedacht. En ook eerder op de dag toen ze oprecht een aantal vragen beantwoordde en dus zei dat haar geheim iets te maken heeft met een periode in haar leven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daarom toch! Waarom zou ze zeggen dat ze een heel hoog IQ heeft? Dan kan ze toch beter liegen dat ze 121 heeft (als ze hoogbegaafd zou zijn).. en dat haar geheim zou zijn.
why bother? gaan met die banaan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Aafke probeert haar ontsnapte tiet te redden
De grote meerderheid is dan ook vrij dom ja. Helaas.quote:
130quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:23 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Precies. Ze is dus NIET hoogbegaafd. Dat begint bij 140 ofzo volgens mij.
Monique's geheim had met een periode in haar leven te maken, dus wie weet heeft ze in een internaat gezeten en is Sofia de hoogbegaafde.
Tuurlijk niet, net5....quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:26 schreef Zaadschieter het volgende:
zou dit allemaal morgen worden uitgezonden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:26 schreef Zaadschieter het volgende:
Misschien doelde ze op de periode dat ze aan die spelletjes op TV meedeed? Voor Secret-Story-begrippen ben je natuurlijk al hoogbegaafd met een IQ van 121.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:25 schreef quibus01 het volgende:
[..]
In behoorlijk bezopen toestand vind ik dat dan zeer knap bedacht. En ook eerder op de dag toen ze oprecht een aantal vragen beantwoordde en dus zei dat haar geheim iets te maken heeft met een periode in haar leven.
De meetmethode die gebruikt wordt geeft altijd 100 als gemiddelde. Het gemiddeld IQ van een groep, of een land, kan wel weer hoger zijn dan 100.quote:
Nee, maar ik pleit wel voor een samenvattingsprogramma a la VIquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:26 schreef Zaadschieter het volgende:
ja gelijk hoeken hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant figuur lijkt me die Laura als je bezopen bent.
Mijn god...
Nee dus. Hoogbegaafd ben je je hele leven. Niet slechts een periode ervan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien doelde ze op de periode dat ze aan die spelletjes op TV meedeed? Voor Secret-Story-begrippen ben je natuurlijk al hoogbegaafd met een IQ van 121.
Alleen Guido toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef Gertje050 het volgende:
guido en laura hebben een missie..... daarom zijn ze zo bezorgelijk....
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef raketevy het volgende:
Hahahaha. Iemand caps van de afgelopen acties van aafke? En karim?
Laura zorgt tenminste nog een beetje, Alex staat er helemaal aan de zijlijn bij!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik begin me ook steeds meer tes toren aan Laura ja
"Kijk eens hoe ik voor die kindjes heb gezorgd"quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Komt ze vervolgens thuis bij d'r kindergroepje:
"Kijk kinders, Juffie heeft zich gedragen!"
Je, ze is irritant lief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind haar verre van de leukste kandodaat maar lief is ze wel.
hebben ze nu een missie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef Gertje050 het volgende:
guido en laura hebben een missie..... daarom zijn ze zo bezorgelijk....
ja dat is een meisje om mee te trouwen. de rest is neukmateriaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind haar verre van de leukste kandidaat maar lief is ze wel.
Niet om mee te trouwen die wil nooit sex etcquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja dat is een meisje om mee te trouwen. de rest is neukmateriaal.
Onzin ze doet dit heel goed. Zonder storend aanwezig te zijn de boel toch controleren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef Lesterr het volgende:
laura is echt een sfeerbederver, onwijs irritant
Inderdaad, die is op haar 40e al bejaard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Niet om mee te trouwen die wil nooit sex etc
Toen Sofia vanmiddag opeens haar shirtje uittrok, draaide de camera ook onmiddellijk weg.quote:
juist wel, en je hoeft er niets voor terug te geven ;-)quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Onzin is haar taak niet doet de regie wel domme delquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin ze doet dit heel goed. Zonder storend aanwezig te zijn de boel toch controleren.
Jij zag 'm ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef Coos het volgende:
Philip stond net effe te dichtbij Guido![]()
[ afbeelding ]
Janken van het lachen, stelletje bavianen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:31 schreef RethXoth het volgende:
Oh jonge, zou me niet verbazen als dit een reden is voor Joanna om te gaan janken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef Coos het volgende:
Philip stond net effe te dichtbij Guido![]()
[ afbeelding ]
Ja en klaarzuigen ho maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef toxikon het volgende:
en allemaal pimmols checken die dames lol
ken de de uitdrukking stille wateren hebben diepe gronden ...;)quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Laura stuurt ze niet voor niets onder de douche.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef toxikon het volgende:
en allemaal pimmols checken die dames lol
die heb ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Joanna is in shock
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |