FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ben er met een getrouwdquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ken de de uitdrukking stille wateren hebben diepe gronden ...;)
Ziet ook keer piemels...quote:
Moest ik ook al aan denken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Bus-chauffeur, we gaan je busje slopen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef RiftNL het volgende:
Joanna is duidelijk met veel problemen van huis uit vertrokken en had hier NOOIT aan mee moeten doen.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef RiftNL het volgende:
Joanna is duidelijk met veel problemen van huis uit vertrokken en had hier NOOIT aan mee moeten doen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
Gewoon slopen die tent, kan weer in de telegraaf voor wat publissietijt
Een mod het laten oplossen en volgende keer op het knopje drukken waarbij het automatisch gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Godver lapo. Wat moet ik doen voor die OP?
ja dit was weer te gek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo gelachen heb om een stream, damn
Hier ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is lang geleden dat ik zo gelachen heb om een stream, damn
ff zwaaienquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Godver lapo. Wat moet ik doen voor die OP?
Een keer refreshen en dan open nieuw deel ipv open nieuw topic, dan komt de OP mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een mod het laten oplossen en volgende keer op het knopje drukken waarbij het automatisch gaat
ja ik wil ook niet meer met hem pokeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:37 schreef waxmask het volgende:
En had Alphons gelijk? Dit was dus de troefkaart voor Secret Story. Benieuwd hoe deze nacht in de leader en reclames verwerkt gaan worden.
Gerard spotte ik net ook al in z'n blote boaquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:38 schreef quibus01 het volgende:
Karim loopt trots met blote pielemoos door het huis heen.
Vertel!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:38 schreef Caland het volgende:
Mensen, ik ga ook leggen.
De groeten.
Nee bedankt, een ordinaire nacht is wel genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:35 schreef iwannabehigh het volgende:
snap niet waarom die Laura en Joanna zo overdreven doen.. je doet toch mee met zo'n programma en dit is wat het publiek wil zien.. Beter komen er 2 barbies van oh oh cherso in hun plaats, dan kan het feest pas echt beginnen..
Eh niks? Heb de hele avond niet gekeken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is het laatste wat je hebt meegekregen?![]()
alsof de rest zih wel wat herinnertquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Morgenvroeg vragen ze aan Joanne wat ze vannacht heeft gezien en dan kan ze zich niets meer herinneren.. Roept de hele groep: je liep toch niet te slaapwandelen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Prachtig!
Ik ga slapen, slaap lekker iedereen.
Echt al heel de avond saai, snap niet dat iemand het nog volhoudt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Eh niks? Heb de hele avond niet gekeken!
Ga es terug rukken anoniemequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Zaadschieter het volgende:
Zal wel lekker zijn met je piemel je bed in
dan een feestje, veel alcohol, los geslagen mensen en vooral veel lol. Serieus te veel om op te noemen en het leukst als je het live had gezienquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Eh niks? Heb de hele avond niet gekeken!
Dag Liesje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Prachtig!
Ik ga slapen, slaap lekker iedereen.
Monique heeft met maik gezoend las ik net ergens?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan een feestje, veel alcohol, los geslagen mensen en vooral veel lol. Serieus te veel om op te noemen en het leukst als je het live had gezien
dat klopt en nu liggen ze samen in bed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Monique heeft met maik gezoend las ik net ergens?
Maik probeerde Mo te verkrachtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:40 schreef Krambo het volgende:
Wat is er gebeurd sinds kwart over 12 (mijn verbinding lag eruit)
Iemand updatje?
Ja ik zie hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klopt en nu liggen ze samen in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |