FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Spelregels?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
wat was dat voor document waar hij in aan het kijken was ?
Zijn testament hij is niet safe meer sinds zijn outcomingquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
(huis)regelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
spelregels/regelementenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrijquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:55 schreef RiftNL het volgende:
Jurien heb je er al over gesproken met regie etc? Klinkt wel nice namelijk
Zou het zeker doen gozerquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrij
welke vraag bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jurien kan je mijn vraag even beantwoorden ty
Misschien een droom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaap ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
Vrouwen en snel ademen = hijgen = klaarkomen imoquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaapt ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
die 2 slapen vanacht allebei nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaap ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef digitac het volgende:
jurien mis jij het huis niet ? of ben je blij weer thuis te zijn ?
Meditatief in dat geval, want verder beweegt er nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:02 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vrouwen en snel ademen = hijgen = klaarkomen imo
dat is wel tof!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...
Nadeel heeft ook z'n voordeel hoor, heb veel nieuwe contacten gekregen na terugkomst en al diverse aanvragen voor schilderijen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Nadeel heeft ook z'n voordeel hoor, heb veel nieuwe contacten gekregen na terugkomst en al diverse aanvragen voor schilderijen.
Nice!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...
Ja idd, die keuken is echt een puinhoop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef digitac het volgende:
eigenlijk moeten ze 's nachts een stel schoonmakers door het huis laten gaan
of joana een plumeau geven, doet ze nog wat nuttigs tijdens haar slaapwandeltochtjes =)
Wat een bende in die keuken zeg
Van die Spaanse schoonmaaksters want die zingen altijd tijdens het schoonmakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef digitac het volgende:
of joana een plumeau geven, doet ze nog wat nuttigs tijdens haar slaapwandeltochtjes =)
En dat met een weekje tv! Kan mijn ervaring goed gfebruiken voor de workshop die ik met een collega al aan het voorbereiden was voor SS over Personal branding.quote:
Lijkt me idd wel kick, elke nacht gewoon zo'n luidruchtige schoonmaakploeg door het hok!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef digitac het volgende:
Toch wel relaxed dat je je eigen plan in overweging wilt nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrij
ga verder met je leven faalhaas, het publiek heeft gestemd en moest je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef jurien het volgende:
Om nog ff terug te komen op de vraag uit het vorige topic die nu is gesloten:
[..]
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.
Ik heb een verhaallijntje bedacht...
Oplossing: Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik een weekje in een hotelkamer in Portugal zat. Ik had alle luxe, lekker eten, flessen wijn, kratten bier, ging elke dag naar de sauna en de zonnebank. Had een eigen videotheek... nee bioscoop en kon een keer naar een prive voorstelling van het lokale circus...
Echter was ik wel vertoken van informatie vanuit het huis. Ik heb geen idee wat er zich heeft voorgedaan en wat er is gebeurt. Geen bewoner die dat ook maar voor 100% gaat geloven dus er zou veel wantrouwen komen. Een aantal kandidaten willen niets van je weten en gaan mij niet zo waarderen als 'maatje' (Sharon, Sofia, Joanne) en een aantal gaan proberen om vrienden te worden om te kijken of ze info kunnen krijgen...(Gerard in elk geval dus dikke lol)
Dan nog een paar leuke geheime missies die nog bedacht moeten worden of wat valse informatie die ik het spel in breng. Best een leuke wending!
Ik ben een acteur van niets zoals jullie tijdens de kick-off konden zien maar dat heeft ook te maken met groepsdruk en een onbekende situatie zonder voorbereiding. Ik zou dit best 'eigen' kunnen maken en ken de hoofdrolspelers nu.
Natuurlijk wordt ik na een week door alle bewoners genominneerd maar dan alle FOK leden op mij stemmen en blijf ik nog een weekje.
Best aardig bedacht... denk alleen niet realistisch...
Deal?
Nee hoor, je hoeft niet op een bepaalde tijd te gaan slapen... echter wordt er wel verwacht dat je op een bepaalde tijd je luiken open gooit en van bed af gaat... 2-3 uurtjes per nacht gaat dus op een gegeven moment opbreken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:05 schreef b_engeltje het volgende:
jurien
moesten jullie zo vroeg naar bed ? of is dat echt eigen initiatief van de bewoners
Terwijl de rest nog flink aan het stressen is in het huis, ben jij dus al flink aan het genieten van je bekendheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:05 schreef jurien het volgende:
[..]
En dat met een weekje tv! Kan mijn ervaring goed gfebruiken voor de workshop die ik met een collega al aan het voorbereiden was voor SS over Personal branding.
Als Guido niet heel duidelijk maakt aan Laura dat hij de missie toch wil uitvoeren, gaat er helemaal niets gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef ABundy het volgende:
Hoe laat gaat de struisvogel dan bij Her Guido in bed kruipen? DIe 2 zijn helemaal brak morgen van alle adrenaline in hun lijf
Doe ik ook en heb het prima op orde. Maar wil toch niet zeggen dat ik het persoonlijk jammer vind? En dat ik niet een verhaallijntje mag verzinnen? Precies.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ga verder met je leven faalhaas, het publiek heeft gestemd en moest je niet
Groot gelijk pikkemoos!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef jurien het volgende:
[..]
Doe ik ook en heb het prima op orde. Maar wil toch niet zeggen dat ik het persoonlijk jammer vind? En dat ik niet een verhaallijntje mag verzinnen? Precies.
Doe eens normaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wilde net een nummer voor hem schrijven eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef Papiergeld het volgende:
Even @ Jurien
Je ligt er als eerste uit, dat is kut maar 'get over it'. Je komt niet meer terug in het huis, klaar. Nu lijkt het alleen maar alsof je een slechte verliezer bent. NL vond je al een keer niet boeiend genoeg, ondanks de vette missie waarmee je dik in de picture kwam. Dat verandert vast niet als je terug komt. En probeer vooral geen top40 hit te scoren.
En welkom enzo... WTF het publiekquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:09 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wilde net een nummer voor hem schrijven eigenlijk
Ik denk dat er de doodstraf op staat als hij dat zal zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:10 schreef versabommie het volgende:
Enige wat ik van Jurien wil weten is of die verderfelijke Hummie achter de knoppen zit!
niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef Papiergeld het volgende:
Even @ Jurien
Je ligt er als eerste uit, dat is kut maar 'get over it'. Je komt niet meer terug in het huis, klaar. Nu lijkt het alleen maar alsof je een slechte verliezer bent. NL vond je al een keer niet boeiend genoeg, ondanks de vette missie waarmee je dik in de picture kwam. Dat verandert vast niet als je terug komt. En probeer vooral geen top40 hit te scoren.
Zeg maar als de bloempjes, de bijtjes, Satan en alle seriemoordenaars bij elkaar komen, en er komt een kindje uit voort... dat is Hummie!quote:
Wel verrot dus dat het bij Guido ligt. De struisvogel heeft al eerder aangegeven dat ze geen grensen had en bij elkaar liggen en ontbijt op bed is gewoon onschuldig. Die gast loopt echt te janken in dat huis. Wat zal hij raar opkijken als hij dat huis volgende week moet verlaten. Crybaby. De hele tijd maar 1 argument, zijn meissie thuis. Dan had je NIET mee moeten doen met zo een spel. En zijn meissie thuis zal ook wel snappen dat het een spel is. Echt waardeloos die gozert, laat de stem hun lekker straffen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als Guido niet heel duidelijk maakt aan Laura dat hij de missie toch wil uitvoeren, gaat er helemaal niets gebeurenDan volgt er morgen een sanctie voor beide.
Idd, In mijn ogen waren de nominaties erg beroerd voor jurien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens
nl publiek moest een keuze maken tussen gerard die de boel opzweepte,philip die dicht bij ene geheim zit ,en voor vele dames tussen de 20 en de 30 ook nog is niet verkeerd is m naar te kijken,en jurien die en al ene paar dagen miste ,en weinig in beeld gebracht is verder
denk dat als de groep anders was samen gesteld het nog wel eens heelanders had kunnen aflopen
Dat zegt me niks..quote:
ja preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:14 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Idd, In mijn ogen waren de nominaties erg beroerd voor jurien.
Geen zin in johquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:15 schreef Lemar het volgende:
[..]
Gebruik is wat google skills joh.
Je vergeet slim en brainsquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg maar als de bloempjes, de bijtjes, Satan en alle seriemoordenaars bij elkaar komen, en er komt een kindje uit voort... dat is Hummie!
Maar wat ik dan wel weer jammer vind is dat Laura er niks aan kan doen, als Guido niet mee wil werken dan heeft ze pech gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:13 schreef ABundy het volgende:
[..]
Wel verrot dus dat het bij Guido ligt. De struisvogel heeft al eerder aangegeven dat ze geen grensen had en bij elkaar liggen en ontbijt op bed is gewoon onschuldig. Die gast loopt echt te janken in dat huis. Wat zal hij raar opkijken als hij dat huis volgende week moet verlaten. Crybaby. De hele tijd maar 1 argument, zijn meissie thuis. Dan had je NIET mee moeten doen met zo een spel. En zijn meissie thuis zal ook wel snappen dat het een spel is. Echt waardeloos die gozert, laat de stem hun lekker straffen!
Ik vergat ook Hitler, Djengis Kahn enzovoortsquote:
ze zei ook vanavond *had me dan aan alex gekoppels beide single* denk dat ze dat op dat moment ook echt meendequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vergat ook Hitler, Djengis Kahn enzovoorts
Oh ja geldquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vergat ook Hitler, Djengis Kahn enzovoorts
Ik ben echt benieuwt hoe lang het duurt totdat ze eindelijk er achterkomen dat slaapwandelen haar geheim is.quote:
Momenteel is ze wederom aan het werk als hoofdredacteur van de zesde editie van Big Brother.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef digitac het volgende:
hummie is overleden ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Hummie_van_der_Tonnekreek
Al 15 jaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef digitac het volgende:
niet ..men ziet het als een afwijking /stornis niet als een geheim denkquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:18 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwt hoe lang het duurt totdat ze eindelijk er achterkomen dat slaapwandelen haar geheim is.
Die wiki pagina lijkt niet door een fan geschreven te zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef digitac het volgende:
Dat is waar, maar ik denk als Guido niet moeilijk zou doen dat Laura de missie wel had uitgevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze zei ook vanavond *had me dan aan alex gekoppels beide single* denk dat ze dat op dat moment ook echt meende
edit: verkeerde gequote dit was op reactie van laura
Heeft zij fans?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die wiki pagina lijkt niet door een fan geschreven te zijn
Al jaren.. nu bewandeld ze de wereld als de bron aller kwaad, en is ze verantwoordelijk voor bijvoorbeeld de tsunami, aardbevingen en 2012 zal haar meesterwerk zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef digitac het volgende:
Je gaf toch net aan plannen te hebben om de regie te benaderen voor terugkeer in het huis? Je ligt er gewoon uit omdat het publiek je niet moest. No way dat ze jou nog in het huis laten dus. Accepteer je verlies en maak je zelf niet zo belachelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef jurien het volgende:
[..]
Doe ik ook en heb het prima op orde. Maar wil toch niet zeggen dat ik het persoonlijk jammer vind? En dat ik niet een verhaallijntje mag verzinnen? Precies.
ja ik ook daraom denk ik dat haar woorden ook op waarheid beruste en ze hardop uitsprak wat ze werkelijk dacht ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:20 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk als Guido niet moeilijk zou doen dat Laura de missie wel had uitgevoerd.
trustquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jur, doei FOK' ers!
Ik ben d'r weg van!
Ik ga der ook maar is vandoor, weinig actie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jur, doei FOK' ers!
Ik ben d'r weg van!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Doei Jur, doei FOK' ers!
Ik ben d'r weg van!
Weltrustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:22 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ik ga der ook maar is vandoor, weinig actie.
Doe 'ns lief dan! Respect voor Jur die hier op persoonlijke titel post en zijn ervaringen en gedachten deelt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je gaf toch net aan plannen te hebben om de regie te benaderen voor terugkeer in het huis? Je ligt er gewoon uit omdat het publiek je niet moest. No way dat ze jou nog in het huis laten dus. Accepteer je verlies en maak je zelf niet zo belachelijk.
Waarom heeft hij zijn mooie rode broek uitgedaan dan?!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:23 schreef versabommie het volgende:
Vals alarm, denk dat Karim een nachtmerrie heeft over gestolen winkelwagentjes!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doe 'ns lief dan! Respect voor Jur die hier op persoonlijke titel post en zijn ervaringen en gedachten deelt!
Ook voor jou straxxx! ...en alle anderen die ooit gaan slapen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
slaap lekker voor wie gaat slapen!
Anders word die ook gestolen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:24 schreef ABundy het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zijn mooie rode broek uitgedaan dan?!
dat was toch al duidelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:25 schreef Papiergeld het volgende:
Zowel Guido als Laura ligt te slapen, die gaan niet meer bij elkaar in bed kruipen..
Streamers slapen nooit toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ook voor jou straxxx! ...en alle anderen die ooit gaan slapen!
Dat had ik 2 uur geleden al doorquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:25 schreef Papiergeld het volgende:
Zowel Guido als Laura ligt te slapen, die gaan niet meer bij elkaar in bed kruipen..
Toen zat ik niet achter de streams, sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:27 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Dat had ik 2 uur geleden al door
Kelly speelde vals: die ballen van haar zijn nepquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:28 schreef versabommie het volgende:
Guido is echt de meest slappe huilerige rls kandidaat die ik sinds Big Brother 1 heb gezien! Zelfs Kelly had meer ballen dan die gast!
Ben ik met je eens. Hoe moeilijk moet het zijn om gewoon naast elkaar te slapen en een ontbijtje op bed te serveren? Dat hele drama rondom dat vriendinnetje, geloof ik sowieso al niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:28 schreef versabommie het volgende:
Guido is echt de meest slappe huilerige rls kandidaat die ik sinds Big Brother 1 heb gezien! Zelfs Kelly had meer ballen dan die gast!
Der pre operatie ballen worden er waarschijnlijk bedoelt..quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kelly speelde vals: die ballen van haar zijn nep![]()
Trustuh! Ben benieuwd naar de "zware sanctie" morgen
Ik vind ook dat hij overdrijft, maar wat wel zo is is dat als ze deze missie wel gingen uitvoeren, ze de komende tijd bij elkaar elke nacht moesten slapen, elkaar wel eens moesten zoenen, en confrontatie zouden krijgen met een aantal medebewoners.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:28 schreef versabommie het volgende:
Als je je opgeeft om aan een dergelijk spel mee te doen, kun je van alles verwachten. Ze worden niet aangezet tot het uitvoeren van seksuele handelingen, ze moeten enkel overtuigen van de schijn daarvan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:32 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij overdrijft, maar wat wel zo is is dat als ze deze missie wel gingen uitvoeren, ze de komende tijd bij elkaar elke nacht moesten slapen, elkaar wel eens moesten zoenen, en confrontatie zouden krijgen met een aantal medebewoners.
Dat zou ik zelf ook niet heel leuk vinden, maar beter als een "zware sanctie", en het hoort ook bij het spel natuurlijk.
Mwah na 1 nacht zouden ze eruit kunnen stappen onder het mom... het is toch niet wat we ervan dachten. klaar ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:32 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij overdrijft, maar wat wel zo is is dat als ze deze missie wel gingen uitvoeren, ze de komende tijd bij elkaar elke nacht moesten slapen, elkaar wel eens moesten zoenen, en confrontatie zouden krijgen met een aantal medebewoners.
Dat zou ik zelf ook niet heel leuk vinden, maar beter als een "zware sanctie", en het hoort ook bij het spel natuurlijk.
Dat vind ik ook ja, ze hadden het in ieder geval kunnen proberen. En als het ze teveel werd (of eigenlijk Guido vooral) dan had hij er altijd nog uit kunnen stappen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah na 1 nacht zouden ze eruit kunnen stappen onder het mom... het is toch niet wat we ervan dachten. klaar ..
Dat is inderdaad nogal tegenstrijdigquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:36 schreef mYsca het volgende:
Of hij speelt het echt goed, net does alsof het echt zwaar ligt of hij stelt zich volledig aan. Kan niet begrijpen als iemand zo'n gamert is dit ook niet vol overgave speelt.
Tis ook wel kutweer daar. Ik zou al mijn 400 koffers pakkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah na 1 nacht zouden ze eruit kunnen stappen onder het mom... het is toch niet wat we ervan dachten. klaar ..
Daar had ik ook even over nagedacht, dat het gespeeld was. Maar hij baalt er zo erg over dat ik er van ben overtuigd dat het niet zo is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:36 schreef mYsca het volgende:
Of hij speelt het echt goed, net does alsof het echt zwaar ligt of hij stelt zich volledig aan. Kan niet begrijpen als iemand zo'n gamert is dit ook niet vol overgave speelt.
Altijd al een slechte verliezer geweestquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:36 schreef mYsca het volgende:
slaap lekker!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:37 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Altijd al een slechte verliezer geweest![]()
Ik ben er ook maar vandoor mede-streamers! Weltrusten alvast
Hier in NL is het ook niet echt mooi weer vind ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook wel kutweer daar. Ik zou al mijn 400 koffers pakken
Nee, Guido geeft alles op omdat hij zogenaamd een vriendin heeft maar niet echt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Hoe moeilijk moet het zijn om gewoon naast elkaar te slapen en een ontbijtje op bed te serveren? Dat hele drama rondom dat vriendinnetje, geloof ik sowieso al niet.
Zijn verwachtingen waren blijkbaar toch wat anders, hij wou zich meer met het geheimen raden en dergelijk bezighouden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je je opgeeft om aan een dergelijk spel mee te doen, kun je van alles verwachten. Ze worden niet aangezet tot het uitvoeren van seksuele handelingen, ze moeten enkel overtuigen van de schijn daarvan.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je gaf toch net aan plannen te hebben om de regie te benaderen voor terugkeer in het huis? Je ligt er gewoon uit omdat het publiek je niet moest. No way dat ze jou nog in het huis laten dus. Accepteer je verlies en maak je zelf niet zo belachelijk.
Als hij zich zo druk zou maken om het gevoelsleven van zijn 17-jarige vriendinnetje, had hij zich nooit opgegeven voor dit avontuur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, Guido geeft alles op omdat hij zogenaamd een vriendin heeft maar niet echt!
Slim bedacht!
Ik heb NL. ook niet genoemdquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:38 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Hier in NL is het ook niet echt mooi weer vind ik
Exact. Elk andere reden om niet mee te doen aan de missie is gewoon zwak en niet plausibelquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als hij zich zo druk zou maken om het gevoelsleven van zijn 17-jarige vriendinnetje, had hij zich nooit opgegeven voor dit avontuur.
Als ik mee zou doen zou ik ook niet verwachten dat ik een nep-relatie zou moeten vormen met een medebewoner.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als hij zich zo druk zou maken om het gevoelsleven van zijn 17-jarige vriendinnetje, had hij zich nooit opgegeven voor dit avontuur.
In iedere RLS ontstaan romances tussen de bewoners, dus dat risico is er al in den beginne. Dit is niet eens een romance, maar een nepromance.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:43 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen zou ik ook niet verwachten dat ik een nep-relatie zou moeten vormen met een medebewoner.
Ik geloof daar niet erg in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:44 schreef mYsca het volgende:
Vraag me meer af of het echt wel een vriendinnetje is.
Ja, maar als er een romance ontstaat is dit vrijwillig, een nepromance daarentegen niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In iedere RLS ontstaan romances tussen de bewoners, dus dat risico is er al in den beginne. Dit is niet eens een romance, maar een nepromance.
Denk dat dit een betere avater is voor je, gezien je sig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Want hij wist vantevoren dat hij een relatie moest faken? Echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Joh !!! das bs eerste klasquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:44 schreef mYsca het volgende:
Vraag me meer af of het echt wel een vriendinnetje is.
Nee, maar een nepromance is dan ook geen romance. Kun je ook nepkwetsen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:45 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Ja, maar als er een romance ontstaat is dit vrijwillig, een nepromance daarentegen niet.
Mensen denk toch eens na. Guido doet zomaar heel erg moeilijk over die missie en heeft er zelfs een keiharde sanctie voorover om het niet uit te voeren ... en zelfs een eventuele exit..... maar er is geen echte vriendin?? Echt....quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet erg in.
De redactie wist dat iig wel van tevoren. Geen van de bewoners mocht een briefje of kaartje van hun geliefden mee het huis innemen. Die moesten ze allemaal inleveren bij de redactie, voor ze het huis binnengingen. Behalve Guido, denk daar maar eens over naquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Want hij wist vantevoren dat hij een relatie moest faken? Echtdamn.
Voor in dat huis misschien wel ja, wij weten wel beter tochquote:
Om de missie moeilijker te maken, DUH.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De redactie wist dat iig wel van tevoren. Geen van de bewoners mocht een briefje of kaartje van hun geliefden mee het huis innemen. Die moesten ze allemaal inleveren bij de redactie, voor ze het huis binnengingen. Behalve Guido, denk daar maar eens over na
Of om de missie uberhaupt te kunnen creëren. DUH!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Om de missie moeilijker te maken, DUH.
Wat is meer voor de hand liggend?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Of om de missie uberhaupt te kunnen creëren. DUH!
Slaat hélemaal nergens opquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Of om de missie uberhaupt te kunnen creëren. DUH!
Dat is voor sommigen moeilijk blijkbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:54 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Wat is meer voor de hand liggend?
Misschien is hij wel niet eens hetero, en ligt daar het probleem voor hem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:54 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Slaat hélemaal nergens op
Nogmaals: waarom zou Guido zo moeilijk doen over een fake missie met Laura ALS HIJ GEEN VRIENDIN HEEFT??? Daar heeft hij dan alleen zichzelf mee en verder niemand. Helamaal niemand.
LOL.. en een homo zou geen hetero relatie kunnen faken voor het spel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien is hij wel niet eens hetero, en ligt daar het probleem voor hem.
Want een homo-sexueel die kan niet een relatie faken met een vrouw? Dat lijkt me niet erg moeilijk. een relatie faken, terwijl je thuis een vriendin hebt lijkt me wel moeilijk daarentegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien is hij wel niet eens hetero, en ligt daar het probleem voor hem.
Klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:55 schreef Papiergeld het volgende:
Natuurlijk kunnen ze voor dit geheim niet 2 singels nemen, die kunnen echt verliefd worden en dan klopt het geheim niet meer
Met een homo man en een hetero vrouw is het ook knap lastigquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:55 schreef Papiergeld het volgende:
Natuurlijk kunnen ze voor dit geheim niet 2 singels nemen, die kunnen echt verliefd worden en dan klopt het geheim niet meer
Als dat voor een homo man al niet erg moeilijk is, wat zou het probleem voor een hetero man dan nog voorstellen? Alleen dat vriendinnetje thuis, dat al heel lauwtjes meteen reageerde dat ze het allemaal wel best vond?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:57 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Want een homo-sexueel die kan niet een relatie faken met een vrouw? Dat lijkt me niet erg moeilijk. een relatie faken, terwijl je thuis een vriendin hebt lijkt me wel moeilijk daarentegen.
Liefde kan ervoor zorgen dat je niet helder meer denkt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als dat voor een homo man al niet erg moeilijk is, wat zou het probleem voor een hetero man dan nog voorstellen? Alleen dat vriendinnetje thuis, dat al heel lauwtjes meteen reageerde dat ze het allemaal wel best vond?
Ja, want als je zo'n gevoelige jongen bent, dan ga je ook de male escort uithangen en je lichaam tentoonstellen op allerlei dubieuze sitesquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:03 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Liefde kan ervoor zorgen dat je niet helder meer denkt?Misschien is hij erg verlieft en is hij bang dat ze het niet goed vind? Misschien is zijn vriendin wel een heel jaloers type, maar laat ze dat niet blijken op NL televisie?
Allemaal mogelijkheden die in mijn oren veel logischer klinken
Dus jij zegt dat een male escort niet gevoelig kan zijn en/of verlieft?quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, want als je zo'n gevoelige jongen bent, dan ga je ook de male escort uithangen en je lichaam tentoonstellen op allerlei dubieuze sites![]()
Sure!
Tuurlijk wel, maar vast niet op een vrouw in dat geval.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:08 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat een male escort niet gevoelig kan zijn en/of verlieft?
Omgquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar vast niet op een vrouw in dat geval.
Haha, zou wel verrassend zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind dat Laura nu wel wakker mag worden, en bovenop Guido mag springen.
Tsja, als je die blik van haar zag toen ze hoorde dat ze er ¤1000 mee kon verdienen klonk het haar wel goed in de oren, verbaast me eigenlijk dat ze niet gewoon bij Guido in bed kruipt.. Maar goed, ben benieuwd wat die sanctie gaat zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:23 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Haha, zou wel verrassend zijn.
Ja, homo mannen worden doorgaans verliefd op vrouwen volgens jou.quote:
Dat zou denk ik nutteloos zijn, aangezien de missie óók was dat Guido haar ontbijt op bed moest geven. Ze hebben er bij nagedachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, als je die blik van haar zag toen ze hoorde dat ze er ¤1000 mee kon verdienen klonk het haar wel goed in de oren, verbaast me eigenlijk dat ze niet gewoon bij Guido in bed kruipt.. Maar goed, ben benieuwd wat die sanctie gaat zijn.
Dan kan ze hem toch zachtjes wekken, en in z'n oor fluisteren dat hij dat écht even moet doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:31 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Dat zou denk ik nutteloos zijn, aangezien de missie óók was dat Guido haar ontbijt op bed moest geven. Ze hebben er bij nagedacht
Heb ik dat ooit gezegd dan? Jij bent degene die beweerd dat hij homo is terwijl hij een vriendin thuis heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, homo mannen worden doorgaans verliefd op vrouwen volgens jou.
Ga jezelf maar met die hamer op je kop rammen
Ik denk dat Guido dat niet zo zou waarderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kan ze hem toch zachtjes wekken, en in z'n oor fluisteren dat hij dat écht even moet doen.
Ik blijf er bij dat Guido gewoon gay is, geen vriendin thuis heeft, en toch geen gevoelens heeft voor vrouwens dus dat Guido het wel best vind als ze bij hem komt liggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:35 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Ik denk dat Guido dat niet zo zou waarderenMaar alles valt te proberen bij een spel om veel geld.
Dan zou hij wel de missie opvolgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Guido gewoon gay is, geen vriendin thuis heeft, en toch geen gevoelens heeft voor vrouwens dus dat Guido het wel best vind als ze bij hem komt liggen.
Ja, ik vind dat je dat er wel voor over moet hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:38 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Dan zou hij wel de missie opvolgen
Nee hoor, ik beweer dat die zogenaamde vriendin van hem, nep is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:32 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegd dan? Jij bent degene die beweerd dat hij homo is terwijl hij een vriendin thuis heeft
Ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beweer dat die zogenaamde vriendin van hem, nep is.
Ik zou zo met hem van plaats ruilen, ik offer me wel op, ik slaap wel met Lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat je dat er wel voor over moet hebben.
Niet voordat ik even langs ben geweestquote:Op woensdag 23 februari 2011 04:41 schreef fastdealertj het volgende:
[..]
Ik zou zo met hem van plaats ruilen, ik offer me wel op, ik slaap wel met Laura![]()
(nouja, "slapen")
quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet voordat ik even langs ben geweest
(nouja, "langs")
6:23, en idem. Trusten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 05:42 schreef Papiergeld het volgende:
5:45 Laura en Guido nog in eigen bedjes. Joanna niet geslaapwandeld. Weltruste.
Prof. male artist misschien nog eerderquote:Op woensdag 23 februari 2011 06:49 schreef Hunter het volgende:
En dat noemt zich professionele gamer ....
benieuwd wat de zware sanctie gaat inhouden. Zo werken, kijk vanmiddag wel weerquote:
Joh ik accepteer het natuurlijk geheel... Als je mijn overige reacties leest merk je misschien wel mijn tone of voice op en snap je dat ik maar wat zit te ouwehoeren. Dus maak je alsjeblieft niet zo druk zeg...quote:
Dat laatste hoop ik ook, maar als Guido alles aan elkaar liegt is dat alles behalve een zekerheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:42 schreef fastdealertj het volgende:
Maar dit word een welles/nietes discussie, we komen er wel achter.
Ik ga pokeren, ajuus
Goedemorgen,quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:56 schreef jurien het volgende:
En een heeele goeeeie morgen natuurlijk!
Iedereen slaapt nog steeds...
Toch best spannend zo vanachter de televisie ipv naast Guido slapen. Nu hoor ik tenminste wat er allemaal speelt!
Kan in zijn persoonlijke topic waar iedereen al vragen stelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:06 schreef little_me het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Jurien ,wat ik me afvraag, nu je de geheimen, hebt gelezen van de bewoners,
wat jij van die geheimen vind?
gewoon nieuwsgierig!!
Ik geloof niet dat Guido liegt. Heb het tot half 2 zitten volgen, maar heb echt de indruk dat hij de waarheid zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, maar als Guido alles aan elkaar liegt is dat alles behalve een zekerheid.
Dit spel gaat om 100.000 euro niet om een paar knikkers! En ja voor 100.000,- steek ik hem wel in 5 vrouwen weet je hoeveel monnies dat is? Dan had hij helemaal niet mee moeten doen, dit is part of the game.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Guido liegt. Heb het tot half 2 zitten volgen, maar heb echt de indruk dat hij de waarheid zegt.
Waarom zou hij geen vriendin kunnen hebben?
Waarom zou hij geen prof gamer geweest kunnen zijn?
Omdat hij in een live-uitzending gezegd heeft dat hij online pokert? Dat is geen gamen.
Omdat hij toen pas 18 was? Ik ken een jongen van 17 die daar goed mee verdient. Als je maar goed bent.
Daarbij denk ik ook dat Laura en Guido gelijk hebben dat na een week bij elkaar in bed duiken veel en veel te snel is en dat ze daardoor iedereen tegen zich krijgen. Ze zijn dan elke keer genomineerd en worden door iedereen uitgekotst. Dan heb je geen leuke tijd meer.
Ook kan ik me wel voorstellen dat Guido bang is zijn vriendin te verliezen. Hij is 20! Dan zie je dat allemaal nog niet zo duidelijk. Daarbij weet hij ook niet wat er wel en wat niet wordt uitgezonden, dus in hoeverre die vriendin weet dat het allemaal maar spel is.
Ik vind verder ook dat ze wel een punt hebben dat ze als marionetten gebruikt worden.
Iedereen speelt zijn eigen geheim, behalve hun twee. Die hebben maar naar de pijpen van de regie te dansen.
Nu moeten ze bij elkaar in bed liggen en hij moet haar ontbijt op bed brengen.
Wat is het de volgende keer? Samen douchen en daarbij elkaar wassen? Neuken, of tenminste doen alsof, zodanig dat de rest het gelooft?
Nee, dit gaat m.i. te ver. Ik geef ze gelijk.
1) Dat hij hetero is (terwijl ie homo is)quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Met een homo man en een hetero vrouw is het ook knap lastig
Guido zei vanavond dat hij 5(!) dingen tegelijk moest spelen. Niet 1 of 2, maar 5!
Ik ben het bijna helemaal met je eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Guido liegt. Heb het tot half 2 zitten volgen, maar heb echt de indruk dat hij de waarheid zegt.
Waarom zou hij geen vriendin kunnen hebben?
Waarom zou hij geen prof gamer geweest kunnen zijn?
Omdat hij in een live-uitzending gezegd heeft dat hij online pokert? Dat is geen gamen.
Omdat hij toen pas 18 was? Ik ken een jongen van 17 die daar goed mee verdient. Als je maar goed bent.
Daarbij denk ik ook dat Laura en Guido gelijk hebben dat na een week bij elkaar in bed duiken veel en veel te snel is en dat ze daardoor iedereen tegen zich krijgen. Ze zijn dan elke keer genomineerd en worden door iedereen uitgekotst. Dan heb je geen leuke tijd meer.
Ook kan ik me wel voorstellen dat Guido bang is zijn vriendin te verliezen. Hij is 20! Dan zie je dat allemaal nog niet zo duidelijk. Daarbij weet hij ook niet wat er wel en wat niet wordt uitgezonden, dus in hoeverre die vriendin weet dat het allemaal maar spel is.
Ik vind verder ook dat ze wel een punt hebben dat ze als marionetten gebruikt worden.
Iedereen speelt zijn eigen geheim, behalve hun twee. Die hebben maar naar de pijpen van de regie te dansen.
Nu moeten ze bij elkaar in bed liggen en hij moet haar ontbijt op bed brengen.
Wat is het de volgende keer? Samen douchen en daarbij elkaar wassen? Neuken, of tenminste doen alsof, zodanig dat de rest het gelooft?
Nee, dit gaat m.i. te ver. Ik geef ze gelijk.
Hij deed mee met het geheim dat hij prof gamer is. Hij heeft er niet om gevraagd dit geheim opgedrongen te worden. Hij en Laura worden nu al door enkele bewoners veroordeeld, dat zou met die opdracht inderdaad alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef RiftNL het volgende:
Dit spel gaat om 100.000 euro niet om een paar knikkers! En ja voor 100.000,- steek ik hem wel in 5 vrouwen weet je hoeveel monnies dat is? Dan had hij helemaal niet mee moeten doen, dit is part of the game.
2.000? Is hij vergeten dat er ook mensen kunnen raden etc deze week nog, kan makkelijk 10.000 zijn eind van deze week beetje rare uitspraak van onze toyboyquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij deed mee met het geheim dat hij prof gamer is. Hij heeft er niet om gevraagd dit geheim opgedrongen te worden. Hij en Laura worden nu al door enkele bewoners veroordeeld, dat zou met die opdracht inderdaad alleen maar erger worden.
Verder krijgt er maar één mogelijk die 100 000 euro en Guido heeft gelijk te denken dat hij dat niet zal zijn. Hij krijgt dan hooguit 2000 euro. Voor een kuttijd in dat huis.
Een nieuw geheim krijgen en daarbij moeten doen alsof je een neprelatie hebt voor de volle 100 dagen is niet bepaald iets wat je van tevoren verwacht van het programma. Ergens klinkt het wel logisch dat wanneer jij die 100 dagen lang iets moet acteren en geheim houden, veel meer dan de andere bewoners, dan je dan een stuk minder tijd en mentale kracht overhoudt om de geheimen van anderen te raden. Daar baalt Guido van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dit spel gaat om 100.000 euro niet om een paar knikkers! En ja voor 100.000,- steek ik hem wel in 5 vrouwen weet je hoeveel monnies dat is? Dan had hij helemaal niet mee moeten doen, dit is part of the game.
100 dagen lang denk ik. Anders wordt het bijna onmogelijk voor de bewoners om het geheim te raden van de neprelatie. Die neprelatie moet dus stand blijven houden. Zo lang beide bewoners nog in het huis zitten denk ik niet dat ze terugkunnen naar hun oude geheim, of niemand moet geloven dat ze een relatie hebben na 2 weken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:16 schreef little_me het volgende:
Hoelang moeten Guido en Laura dat geheim volhouden dan,de hele 13 weken,
of.....?? en moeten ze dan weer terug naar hun eigen geheim. Dat is me dus nog steeds onduidelijk??
Dan vind ik wel dat de regie ze voor elke week een bepaald bedrag als beloning moet geven etcquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
100 dagen lang denk ik. Anders wordt het bijna onmogelijk voor de bewoners om het geheim te raden van de neprelatie. Die neprelatie moet dus stand blijven houden. Zo lang beide bewoners nog in het huis zitten denk ik niet dat ze terugkunnen naar hun oude geheim, of niemand moet geloven dat ze een relatie hebben na 2 weken.
Natuurlijk niet. Dan begint het geheim pas, omdat ze anderen ervan hebben overtuigd een relatie te hebben. Het geheim is niet 'wij hadden een neprelatie' maar 'wij hebben een neprelatie'. Waarom zouden ze hun oude geheim terugkrijgen na alle moeite geinvesteerd in een nieuw geheim?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef Maanvis het volgende:
Het geheim van Laura en Guido is na donderdag gewoon voorbij hoor...
Tja, mij lijkt het ook oneerlijk, maar teruggaan naar het oude geheim na 2 weken lijkt me gewoonweg onmogelijk. En het huidige geheim daarna behouden, zonder een neprelatie te hebben de volle 100 dagen, maakt het de medebewoners onmogelijk hun geheim te raden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:31 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat de regie ze voor elke week een bepaald bedrag als beloning moet geven etcOmdat anders de beloning niet in verhouding staat tot hetgeen ze moeten doen.
Ik vind dat we een actie moeten beginnen om Aafke eruit te knikkeren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef Maanvis het volgende:
Het geheim van Laura en Guido is na donderdag gewoon voorbij hoor...
Denk niet dat het onmogelijk is aangezien die Alex niet helemaal op zijn voorhuid is gevallen, daarbij gaan emoties ook meespelen etcquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, mij lijkt het ook oneerlijk, maar teruggaan naar het oude geheim na 2 weken lijkt me gewoonweg onmogelijk. En het huidige geheim daarna behouden, zonder een neprelatie te hebben de volle 100 dagen, maakt het de medebewoners onmogelijk hun geheim te raden.
Natuurlijk is dit er daarom ingegooid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef froufrou het volgende:
Guido heeft het gevoel dat hij gebruikt wordt.
Is het niet zo dat iedereen die meedoet in dit programma zich laat gebruiken?
Dat Guido en Laura bij elkaa moeten gaan slapen zal wel bedacht zijn door de regie om de kijkcijfers op te krikken.
Die kijkcijfers zakken elke dag.
Er gebeurt ook niets in het huis.
Geen opdrachten, drank, rode telefoon.
Iedereen hangt er maar een beetje op de bank.
Mwah, dan moet hij het wel deze maand raden. Als je al in de tweede maand zit straks denk je echt niet aan een soort van relatie in de eerste twee weken. En als hij dat al doet, dan denkt hij er nog niet aan dat het een neprelatie was en tevens het geheim van die twee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Denk niet dat het onmogelijk is aangezien die Alex niet helemaal op zijn voorhuid is gevallen, daarbij gaan emoties ook meespelen etc
Zo is het gewoon besproken toen SST begon, je hebt 2 weken om de bewoners te overtuigen dat je een relatie hebt, lukt dat niet dan verlies je geld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan begint het geheim pas, omdat ze anderen ervan hebben overtuigd een relatie te hebben. Het geheim is niet 'wij hadden een neprelatie' maar 'wij hebben een neprelatie'. Waarom zouden ze hun oude geheim terugkrijgen na alle moeite geinvesteerd in een nieuw geheim?
Dat kan ook niet ivm clues die al zijn vrijgegeven en de andere bewoners op basis van deze 2 weken al hun vermoedens hebben.
Dan zouden ze het benoemen als een missie, niet als een nieuw geheim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo is het gewoon besproken toen SST begon, je hebt 2 weken om de bewoners te overtuigen dat je een relatie hebt, lukt dat niet dan verlies je geld.
Het was ook benoemd als een missie én een nieuw geheim.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zouden ze het benoemen als een missie, niet als een nieuw geheim.
Onzin, het was een missie. Maar die missie is gefaald omdat ze geen flikker er aan hebben gedaan. Dus nu vallen ze weer terug op hun oude geheim lijkt mequote:Als het na die periode van 2 weken echt over is en beide keren terug naar hun oude geheim, dan is het compleet overbodig geweest om het te benoemen als nieuw geheim en om daar ook een clue van te geven. Dan hebben de makers het zichzelf alleen maar erg moeilijk gemaakt, als het ook een missie had kunnen zijn.
Zou leuker voor tv zijn als de regie ze niet terugzet naar hun oude geheim maar doordrukt en het nogmaals probeertquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was ook benoemd als een missie én een nieuw geheim.
[..]
Onzin, het was een missie. Maar die missie is gefaald omdat ze geen flikker er aan hebben gedaan. Dus nu vallen ze weer terug op hun oude geheim lijkt me.
Volgens de regie gaat de missie anders behoorlijk goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Onzin, het was een missie. Maar die missie is gefaald omdat ze geen flikker er aan hebben gedaan. Dus nu vallen ze weer terug op hun oude geheim lijkt me.
Nee een deel van de bewoners denkt juist dat het een fake relatie isquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens de regie gaat de missie anders behoorlijk goed.Een deel van de bewoners denkt al dat jullie een relatie hebben, bladiebladiebla.
Welke kernwoorden? En wat bedoel je met voorfilmpje? Toch niet de leader?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben het bijna helemaal met je eens.
Hij liegt wel over een aantal dingen, zoals dat professioneel gamen. Dit kunnen we vrijwel zeker weten omdat de geheimen van geen enkele bewoner in het voorfilmpje te zien waren. Bij hem dan dus wel. Ook slaan de kernwoorden niet geheel op gamer, wel op gigolo.
Ik ken een jongen van 17 die beweert veel geld te verdienen met prof gamen. Tuurlijk kan dat bluf zijn. Misschien heeft Guido er één keer wat geld mee verdient. Of een paar keer. Dan is het geen leugen.quote:En op basis van alles wat bekenden op FOK! en andere sites hebben gezegd, klinkt het niet alsof iemand hem beschouwt als professioneel gamer. Iedereen zegt dat hij uit z'n nek lult, al hoeft dat niet betrouwbaar te zijn komende van vage kenissen.
Je bedoelt dat hij de hoer uithangt door te poseren voor homoblaadjes/sites? Is dat de hoer uithangen?quote:En hij had het over 'de hoer uithangen' tegen Laura alsof hem dat totaal vreemd is, terwijl wij wel beter weten.
Ik weet niet wat er nog na half 2 gezegd is, maar ze hebben gelijk dat ze met dergelijke opdrachten een kuttijd tegemoet kunnen zien. En winnen kunnen ze vergeten.quote:Dit heeft aan dat hij erg goed kan liegen, maar tegelijkertijd kwamen de dingen die hij zei niet verzonnen over. Ik denk dat je het niet op die manier kan verzinnen, want eigenlijk sloeg het nergens op.
En daar heeft hij gelijk in. Doordat ze dit geheim kregen opgedrongen, kunnen ze het spel niet meer winnen. Ze verwachten teveel van een jongen van 20.quote:Het was vooral erg achterdochtige praat van iemand die denkt het spel niet meer te kunnen winnen door onverwachte bemoeienis van de regie.
Ik ben net gewekt door m'n moederquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
benieuwd wat de zware sanctie gaat inhouden. Zo werken, kijk vanmiddag wel weer
Die dat denken, denken ook alleen dat het is om in beeld te komen. Dus, die kotsen ze ook uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee een deel van de bewoners denkt juist dat het een fake relatie is
Dat is niet wat Laura is verteld in de KvdW.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee een deel van de bewoners denkt juist dat het een fake relatie is
Hoe weet je dat? KvdW is toch nergens te zien?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet wat Laura is verteld in de KvdW.
En nu ben ik echt pleite, ik hoor het vanavond wel.
Dat wordt lastig. Of heel hard rennen voor één van de twee als die oude geheimem weer ingaan aangezien ze die vanacht aan elkaar hebben verteld..quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Die is stukquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Waar is de mobiele stream ook alweer?
Ja dit dus, er zijn gelukkig nog mensen hier die helder kunnen nadenken en hetzelfde programma zien als ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke kernwoorden? En wat bedoel je met voorfilmpje? Toch niet de leader?
Die slaat bij enkelen juist overduidelijk op het geheim dat ze hebben.
Verder is het een knappe jongeman die nogal op geld belust is. Hij doet alles voor poen, zelfs uit de kleren gaan. Hij importeerde die maffe brilletjes en verdiende daar goed mee.
Aangezien ze een ander geheim kregen, kon hij best vertellen dat hij prof gamer was (er is niet gezegd dat hij dit nog steeds geheim moest houden), of in elk geval dat hij online pokert. Hier doen ze dat gelukkig niet, maar ik weet dat heel veel jongeren van 18 jaar en ouder dat doen.
Dat je ergens je geld mee verdient, wil niet zeggen dat je dan zo bent.
Hij gaat op de foto ter opwinding ende vermaek van homo's. Wil niet zeggen dat hij er één is.
Hoeveel huisvrouwtjes verdienen niet bij met telefoonsex, terwijl ze ondertussen staan te strijken!
Geld is alles voor deze jongen. De wetenschap dat hij die 100 000 niet gaat winnen doet hem dan ook realiseren dat hij 3 maanden lang andere inkomsten misloopt. En als je dan nog een leuke, gezellige tijd hebt in dat huis, kun je dat er voor over hebben. Maar die leuke tijd kunnen ze vergeten met zo'n spel.
[..]
Ik ken een jongen van 17 die beweert veel geld te verdienen met prof gamen. Tuurlijk kan dat bluf zijn. Misschien heeft Guido er één keer wat geld mee verdient. Of een paar keer. Dan is het geen leugen.
[..]
Je bedoelt dat hij de hoer uithangt door te poseren voor homoblaadjes/sites? Is dat de hoer uithangen?
[..]
Ik weet niet wat er nog na half 2 gezegd is, maar ze hebben gelijk dat ze met dergelijke opdrachten een kuttijd tegemoet kunnen zien. En winnen kunnen ze vergeten.
Ze zitten straks net als Cynthia nu, ergens alleen als stelletje. Niemand zal nog leuk met hen omgaan. Want de overige bewoners zien Guido als iemand die zijn vriendin bedriegt en Laura als een 26-jarige die een knul van 20 verleidt, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft en die zich nogal promiscueus opstelt, en dat voor een kinderverzorgster. Nee, daar zullen ze geen goed woord voor over hebben.
[..]
En daar heeft hij gelijk in. Doordat ze dit geheim kregen opgedrongen, kunnen ze het spel niet meer winnen. Ze verwachten teveel van een jongen van 20.
Wat ik ook eerder zei: Als je dan tenminste nog lol hebt in dat huis, is dat allemaal nog niet zo erg, maar wekenlang gezeik over je heen krijgen en uitgekotst worden is geen 2000 euro waard.
Makkelijk oordelen aan deze kant van de camera. Wij weten wat hij niet weet. Hij is heel onzeker over thuis en wat de reaktie zal zijn. Je kan makkelijk zeggen het is een spel maar nu bij elkaar liggen als opdracht waar gaat dat toe leiden dan?? Straks neuken als opdracht?? Wij kunnen niet bedenken wat hij denkt. Hij heeft de afgelopen dagen veel geinvesteerd in de relaties in het huis hij heeft zich geliefd gemaakt bij de dames en bij sommige mannen. Als hij zich nu op Laura zou werpen dan zouden veel vrouwen dat niet begrijpen in het huis dus krediet verspeelt. Wat gaat er gebeuren hier op de streams... een verdachte handbeweging onder de dekens en er wordt van gemaakt dat ze elkaar hebben bevredigd en dat verhaaltje ook weer in de wereld. Na de zekere nominatie de volgende keer en een wel mogelijke exit daarop heeft hij zoals hij zegt een boel verpest voor 2000 euro. Dat is ver gedacht en dat hij zo ver denkt kan in het spel verstandig zijn maar het nekt hem nu ook. Maar het is wel zoals hij er tegenaan kijkt en daar kan niemand wat aan doen. Daarbij hij is 20 jaar men verwacht van hem een zeer volwassen gedrag maar dat is hij natuurlijk nog maar amper.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:13 schreef ABundy het volgende:
[..]
Wel verrot dus dat het bij Guido ligt. De struisvogel heeft al eerder aangegeven dat ze geen grensen had en bij elkaar liggen en ontbijt op bed is gewoon onschuldig. Die gast loopt echt te janken in dat huis. Wat zal hij raar opkijken als hij dat huis volgende week moet verlaten. Crybaby. De hele tijd maar 1 argument, zijn meissie thuis. Dan had je NIET mee moeten doen met zo een spel. En zijn meissie thuis zal ook wel snappen dat het een spel is. Echt waardeloos die gozert, laat de stem hun lekker straffen!
Precies, en dan te bedenken dat het programma er verder niets aan doet om het voor ook maar één van de andere bewoners ook moeilijk te maken. Ze krijgen amper eten, geen drank, geen rode telefoon, bijna geen missies die lastig zijn etc. Dat snap ik dan dus niet dat ze dit juist zo hard spelen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen aan deze kant van de camera. Wij weten wat hij niet weet. Hij is heel onzeker over thuis en wat de reaktie zal zijn. Je kan makkelijk zeggen het is een spel maar nu bij elkaar liggen als opdracht waar gaat dat toe leiden dan?? Straks neuken als opdracht?? Wij kunnen niet bedenken wat hij denkt. Hij heeft de afgelopen dagen veel geinvesteerd in de relaties in het huis hij heeft zich geliefd gemaakt bij de dames en bij sommige mannen. Als hij zich nu op Laura zou werpen dan zouden veel vrouwen dat niet begrijpen in het huis dus krediet verspeelt. Wat gaat er gebeuren hier op de streams... een verdachte handbeweging onder de dekens en er wordt van gemaakt dat ze elkaar hebben bevredigd en dat verhaaltje ook weer in de wereld. Na de zekere nominatie de volgende keer en een wel mogelijke exit daarop heeft hij zoals hij zegt een boel verpest voor 2000 euro. Dat is ver gedacht en dat hij zo ver denkt kan in het spel verstandig zijn maar het nekt hem nu ook. Maar het is wel zoals hij er tegenaan kijkt en daar kan niemand wat aan doen. Daarbij hij is 20 jaar men verwacht van hem een zeer volwassen gedrag maar dat is hij natuurlijk nog maar amper.
Ik denk dat dat nog wel eens een probleem voor het programma kan worden. Ze zullen in eerste instantie misschien wat media genereren maar als men dan gaat kijken en met het sooitje wat er nu nog in zit dan lopen de kijkers weer snel weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:07 schreef mYsca het volgende:
Naja hij naar huis. Direct al het drama eruit. Rest zijn nie ech interessant.
Vind ik nou niet echt een "zware sanctie"quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:17 schreef Darklight het volgende:
Sanctie zal wel 1000euro boete zijn, die ze nu niet verdient hebben
Nee, misschien dat Laura er straks nog snel bijkruipt en Guido overhaalt ontbijt voor haar te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
dus ze liggen niet samen in 1 bed?
http://www.secretstory.nl/nieuws/264/Samen+wakker+wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? KvdW is toch nergens te zien?
ze trekken dan eenmalig wel veel kijkers denk ik. gewoon huppakee, poort open en iedereen loopt met koffers weg en neemt een taxi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef Greys het volgende:
Misschien is het al besproken en heb ik het gemist, maar staat er eigenlijk een zware boete op vrijwillig voortijdig het huis verlaten?
Dat was bij andere RLS wel zo toch? Ik neem aan dat de makers zoiets hebben ingebouwd, anders kan je hele groep na een week opstappen als ze er geen reet aan vinden en ben je je programma kwijt
ja dat is wel een beetje domquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef Roguee het volgende:
En ze hebben beide hun eigen, originele geheim verklapt? Dat mag toch niet?
De missies zijn er ook niet om tof te zijn gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef mspoez het volgende:
Oei, filmpje gekeken...Laura ziet het niet zitten. Is ook niet tof natuurlijk om te doen als je verliefd bent op iemand anders.
Dat is ze niet gezegd.. en dat kunnen ze toch ook niet maken om hun oude geheim terug te geven. Dat is niet eerlijk tegenover de anderen. Daarom snap ik dat niet.. had dan een broer en zus er in gestopt of iets in die richting. Dit is vaag..quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef Roguee het volgende:
En ze hebben beide hun eigen, originele geheim verklapt? Dat mag toch niet?
Maar hun geheim van de fake relatie zou toch na 2 weken stoppen? Tenminste, dat begreep ik er uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:32 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is ze niet gezegd.. en dat kunnen ze toch ook niet maken om hun oude geheim terug te geven. Dat is niet eerlijk tegenover de anderen. Daarom snap ik dat niet.. had dan een broer en zus er in gestopt of iets in die richting. Dit is vaag..
Nee, binnen 2 weken de overige bewoners overtuigen van hun neprelatie, dan 11 weken volhouden denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Maar hun geheim van de fake relatie zou toch na 2 weken stoppen? Tenminste, dat begreep ik er uit.
Ah ok, dankje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, binnen 2 weken de overige bewoners overtuigen van hun neprelatie, dan 11 weken volhouden denk ik
Nog even en ze hebben geen kandidaten meer! Guido wil weg, Laura pikt het dan ook niet lang meer, Joanna wil weg, Sofia wil weg. Dat zijn er 4, en nieuwe bewoners binnen laten is ook onmogelijk wat die weten ondertussen alle geheimen van iedereen. Oneerlijke concurrentie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:36 schreef Flashbox het volgende:
Net5 dacht zeker even snel kijkers terug te winnen met deze actie. Nog even en ze hebben helemaal geen kijkers meer.
En cynthia is uiterlijk zondag weg volgens Laura(als ze er donderdag niet uitvliegt)quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Nog even en ze hebben geen kandidaten meer! Guido wil weg, Laura pikt het dan ook niet lang meer, Joanna wil weg, Sofia wil weg. Dat zijn er 4, en nieuwe bewoners binnen laten is ook onmogelijk wat die weten ondertussen alle geheimen van iedereen. Oneerlijke concurrentie!
Dat weet dus niemand want dat is niet duidelijk uitgelegd.. Er werd iets gezegd over die 2 weken indd.. maar verder?!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, binnen 2 weken de overige bewoners overtuigen van hun neprelatie, dan 11 weken volhouden denk ik
misschien is guido principeel tegen vrouwen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:50 schreef TimeJumper het volgende:
Hahahaha wat een falers zeg. Je geeft je op voor zo'n spel en dan is het te moeilijk om naast iemand wakker te worden. Tsjeezus je hoeft toch niets "te doen"
Ik vind dat ook nogal apart. En zonder de discussie over Guido's porno/gay/escort verleden weer aan te halen, vind ik het heel apart dat hij zijn vriendin die hij 10 maanden heeft niet wil kwetsen maar die foto's zijn naar alle waarschijnlijkheid wel gemaakt in de periode dat hij z'n vriendin had.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:50 schreef TimeJumper het volgende:
Hahahaha wat een falers zeg. Je geeft je op voor zo'n spel en dan is het te moeilijk om naast iemand wakker te worden. Tsjeezus je hoeft toch niets "te doen"
dat kind is wel 17 he, emonitioneel instabielquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik vind dat ook nogal apart. En zonder de discussie over Guido's porno/gay/escort verleden weer aan te halen, vind ik het heel apart dat hij zijn vriendin die hij 10 maanden heeft niet wil kwetsen maar die foto's zijn naar alle waarschijnlijkheid wel gemaakt in de periode dat hij z'n vriendin had.
de stem is een opgenomen bandje. behalve de rode telefoon en in de kvdwquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:56 schreef BBQSausage het volgende:
Zal die stem echt pas slapen wanneer iedere bewoner slaapt?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen aan deze kant van de camera. Wij weten wat hij niet weet. Hij is heel onzeker over thuis en wat de reaktie zal zijn. Je kan makkelijk zeggen het is een spel maar nu bij elkaar liggen als opdracht waar gaat dat toe leiden dan?? Straks neuken als opdracht?? Wij kunnen niet bedenken wat hij denkt. Hij heeft de afgelopen dagen veel geinvesteerd in de relaties in het huis hij heeft zich geliefd gemaakt bij de dames en bij sommige mannen. Als hij zich nu op Laura zou werpen dan zouden veel vrouwen dat niet begrijpen in het huis dus krediet verspeelt. Wat gaat er gebeuren hier op de streams... een verdachte handbeweging onder de dekens en er wordt van gemaakt dat ze elkaar hebben bevredigd en dat verhaaltje ook weer in de wereld. Na de zekere nominatie de volgende keer en een wel mogelijke exit daarop heeft hij zoals hij zegt een boel verpest voor 2000 euro. Dat is ver gedacht en dat hij zo ver denkt kan in het spel verstandig zijn maar het nekt hem nu ook. Maar het is wel zoals hij er tegenaan kijkt en daar kan niemand wat aan doen. Daarbij hij is 20 jaar men verwacht van hem een zeer volwassen gedrag maar dat is hij natuurlijk nog maar amper.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:57 schreef Praatpoeder het volgende:
De hele dag op bed liggen samen kan wel, maar s'nachts niet
De grens ligt voor een ieder anders. niogmaals daar kunnen wij niet over oordelen wij zitten niet in die situatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:57 schreef Praatpoeder het volgende:
De hele dag op bed liggen samen kan wel, maar s'nachts niet
Eens. dat en de combinatie alex en lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef marky het volgende:
Hoe dan ook maakt deze neprelatie het wel waard om veel te lang naar de streams te kijken en te laat te gaan slapen en nu te brak op je werk te zitten.
Hehe hier nog één, ik vond het ook te interessant om te gaan slapen. Gevolg nu dat 3 bakken koffie nog niet hebben geholpen me wat meer wakker te laten worden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef marky het volgende:
Hoe dan ook maakt deze neprelatie het wel waard om veel te lang naar de streams te kijken en te laat te gaan slapen en nu te brak op je werk te zitten. Dus wat dat betreft moeten ze zeker zorgen dat dit nog even voortduurt. De sanctie zal er een zijn waar de andere geen weet van hebben dus zal iets zijn dat ze samen iets moeten doen voor de rest van het huis wat zwaar is maar waar ze niets van merken.
Ik ging gewoon op tijd naar bed maar dat kwam meer door slaapgebrek van de nacht ervoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:08 schreef gniffie het volgende:
hoe laat gingen jullie pitten dan. 4 uur slaap en voel me fit, alleen niet aan me gezicht af te lezen
Van 2.30 tot 7.. en dat is echt niet genoeg voor mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:08 schreef gniffie het volgende:
hoe laat gingen jullie pitten dan. 4 uur slaap en voel me fit, alleen niet aan me gezicht af te lezen
1 ding is iig een feit nu, er gebeurd tenminste watquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou inderdaad, al dat gestreel en gekroel door zijn en haar haren maar de rest lukt niet?
Ik ben benieuwd naar de sanctie![]()
En maken ze die sanctie gelijk in het hele huis bekend? Maar ja, dan is gelijk hun geheim ook van de baan.
Misschien is het wel geen financiele sanctie....
Neeeeeeeeee (ik denk wel dat het gebeurd) maar liever niet, zorgt voor wat irritatie in het huis. En dat is wel hard nodig gezien de langdurige saaiheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:
Wie hoopt er mee dat het pak-je's(spullen-in) avond is donderdag voor Cyntherklaas
dat weet laura ook, maar ja ze kan guido toch niet dwingen om haar te besrpingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als de neprelatie nu bekend wordt is er natuurlijk geen fluit meer aan.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie dan de outcast van de dames wordt, als Cyntherklaas exit gaat. Iemand zal haar op moeten volgen om afgezeken te wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee (ik denk wel dat het gebeurd) maar liever niet, zorgt voor wat irritatie in het huis. En dat is wel hard nodig gezien de langdurige saaiheid.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Copycat het volgende:
Guido is eigen baas en duldt geen pooier boven zich?
2 uur en 6 uur ging de wekker weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:08 schreef gniffie het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Copycat het volgende:
Guido is eigen baas en duldt geen pooier boven zich?
Dan wordt het Alex, want die is nu al nummer 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd wie dan de outcast van de dames wordt, als Cyntherklaas exit gaat. Iemand zal haar op moeten volgen om afgezeken te worden
Met de dalende kijkcijfers van nu zijn ze duidelijk noodgrepen aan het doen. Ik snap overigens niet dat met alle mogelijkheden die dit concept geeft ze nog niet meer spanning erin hebben kunnen brengen. Die rode telefoon kan wat mij betreft dagelijks gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als de neprelatie nu bekend wordt is er natuurlijk geen fluit meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |