Die is stukquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Waar is de mobiele stream ook alweer?
Ja dit dus, er zijn gelukkig nog mensen hier die helder kunnen nadenken en hetzelfde programma zien als ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke kernwoorden? En wat bedoel je met voorfilmpje? Toch niet de leader?
Die slaat bij enkelen juist overduidelijk op het geheim dat ze hebben.
Verder is het een knappe jongeman die nogal op geld belust is. Hij doet alles voor poen, zelfs uit de kleren gaan. Hij importeerde die maffe brilletjes en verdiende daar goed mee.
Aangezien ze een ander geheim kregen, kon hij best vertellen dat hij prof gamer was (er is niet gezegd dat hij dit nog steeds geheim moest houden), of in elk geval dat hij online pokert. Hier doen ze dat gelukkig niet, maar ik weet dat heel veel jongeren van 18 jaar en ouder dat doen.
Dat je ergens je geld mee verdient, wil niet zeggen dat je dan zo bent.
Hij gaat op de foto ter opwinding ende vermaek van homo's. Wil niet zeggen dat hij er één is.
Hoeveel huisvrouwtjes verdienen niet bij met telefoonsex, terwijl ze ondertussen staan te strijken!
Geld is alles voor deze jongen. De wetenschap dat hij die 100 000 niet gaat winnen doet hem dan ook realiseren dat hij 3 maanden lang andere inkomsten misloopt. En als je dan nog een leuke, gezellige tijd hebt in dat huis, kun je dat er voor over hebben. Maar die leuke tijd kunnen ze vergeten met zo'n spel.
[..]
Ik ken een jongen van 17 die beweert veel geld te verdienen met prof gamen. Tuurlijk kan dat bluf zijn. Misschien heeft Guido er één keer wat geld mee verdient. Of een paar keer. Dan is het geen leugen.
[..]
Je bedoelt dat hij de hoer uithangt door te poseren voor homoblaadjes/sites? Is dat de hoer uithangen?
[..]
Ik weet niet wat er nog na half 2 gezegd is, maar ze hebben gelijk dat ze met dergelijke opdrachten een kuttijd tegemoet kunnen zien. En winnen kunnen ze vergeten.
Ze zitten straks net als Cynthia nu, ergens alleen als stelletje. Niemand zal nog leuk met hen omgaan. Want de overige bewoners zien Guido als iemand die zijn vriendin bedriegt en Laura als een 26-jarige die een knul van 20 verleidt, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft en die zich nogal promiscueus opstelt, en dat voor een kinderverzorgster. Nee, daar zullen ze geen goed woord voor over hebben.
[..]
En daar heeft hij gelijk in. Doordat ze dit geheim kregen opgedrongen, kunnen ze het spel niet meer winnen. Ze verwachten teveel van een jongen van 20.
Wat ik ook eerder zei: Als je dan tenminste nog lol hebt in dat huis, is dat allemaal nog niet zo erg, maar wekenlang gezeik over je heen krijgen en uitgekotst worden is geen 2000 euro waard.
Makkelijk oordelen aan deze kant van de camera. Wij weten wat hij niet weet. Hij is heel onzeker over thuis en wat de reaktie zal zijn. Je kan makkelijk zeggen het is een spel maar nu bij elkaar liggen als opdracht waar gaat dat toe leiden dan?? Straks neuken als opdracht?? Wij kunnen niet bedenken wat hij denkt. Hij heeft de afgelopen dagen veel geinvesteerd in de relaties in het huis hij heeft zich geliefd gemaakt bij de dames en bij sommige mannen. Als hij zich nu op Laura zou werpen dan zouden veel vrouwen dat niet begrijpen in het huis dus krediet verspeelt. Wat gaat er gebeuren hier op de streams... een verdachte handbeweging onder de dekens en er wordt van gemaakt dat ze elkaar hebben bevredigd en dat verhaaltje ook weer in de wereld. Na de zekere nominatie de volgende keer en een wel mogelijke exit daarop heeft hij zoals hij zegt een boel verpest voor 2000 euro. Dat is ver gedacht en dat hij zo ver denkt kan in het spel verstandig zijn maar het nekt hem nu ook. Maar het is wel zoals hij er tegenaan kijkt en daar kan niemand wat aan doen. Daarbij hij is 20 jaar men verwacht van hem een zeer volwassen gedrag maar dat is hij natuurlijk nog maar amper.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:13 schreef ABundy het volgende:
[..]
Wel verrot dus dat het bij Guido ligt. De struisvogel heeft al eerder aangegeven dat ze geen grensen had en bij elkaar liggen en ontbijt op bed is gewoon onschuldig. Die gast loopt echt te janken in dat huis. Wat zal hij raar opkijken als hij dat huis volgende week moet verlaten. Crybaby. De hele tijd maar 1 argument, zijn meissie thuis. Dan had je NIET mee moeten doen met zo een spel. En zijn meissie thuis zal ook wel snappen dat het een spel is. Echt waardeloos die gozert, laat de stem hun lekker straffen!
Precies, en dan te bedenken dat het programma er verder niets aan doet om het voor ook maar één van de andere bewoners ook moeilijk te maken. Ze krijgen amper eten, geen drank, geen rode telefoon, bijna geen missies die lastig zijn etc. Dat snap ik dan dus niet dat ze dit juist zo hard spelen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen aan deze kant van de camera. Wij weten wat hij niet weet. Hij is heel onzeker over thuis en wat de reaktie zal zijn. Je kan makkelijk zeggen het is een spel maar nu bij elkaar liggen als opdracht waar gaat dat toe leiden dan?? Straks neuken als opdracht?? Wij kunnen niet bedenken wat hij denkt. Hij heeft de afgelopen dagen veel geinvesteerd in de relaties in het huis hij heeft zich geliefd gemaakt bij de dames en bij sommige mannen. Als hij zich nu op Laura zou werpen dan zouden veel vrouwen dat niet begrijpen in het huis dus krediet verspeelt. Wat gaat er gebeuren hier op de streams... een verdachte handbeweging onder de dekens en er wordt van gemaakt dat ze elkaar hebben bevredigd en dat verhaaltje ook weer in de wereld. Na de zekere nominatie de volgende keer en een wel mogelijke exit daarop heeft hij zoals hij zegt een boel verpest voor 2000 euro. Dat is ver gedacht en dat hij zo ver denkt kan in het spel verstandig zijn maar het nekt hem nu ook. Maar het is wel zoals hij er tegenaan kijkt en daar kan niemand wat aan doen. Daarbij hij is 20 jaar men verwacht van hem een zeer volwassen gedrag maar dat is hij natuurlijk nog maar amper.
Ik denk dat dat nog wel eens een probleem voor het programma kan worden. Ze zullen in eerste instantie misschien wat media genereren maar als men dan gaat kijken en met het sooitje wat er nu nog in zit dan lopen de kijkers weer snel weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:07 schreef mYsca het volgende:
Naja hij naar huis. Direct al het drama eruit. Rest zijn nie ech interessant.
Vind ik nou niet echt een "zware sanctie"quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:17 schreef Darklight het volgende:
Sanctie zal wel 1000euro boete zijn, die ze nu niet verdient hebben
Nee, misschien dat Laura er straks nog snel bijkruipt en Guido overhaalt ontbijt voor haar te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
dus ze liggen niet samen in 1 bed?
http://www.secretstory.nl/nieuws/264/Samen+wakker+wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? KvdW is toch nergens te zien?
ze trekken dan eenmalig wel veel kijkers denk ik. gewoon huppakee, poort open en iedereen loopt met koffers weg en neemt een taxi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef Greys het volgende:
Misschien is het al besproken en heb ik het gemist, maar staat er eigenlijk een zware boete op vrijwillig voortijdig het huis verlaten?
Dat was bij andere RLS wel zo toch? Ik neem aan dat de makers zoiets hebben ingebouwd, anders kan je hele groep na een week opstappen als ze er geen reet aan vinden en ben je je programma kwijt
ja dat is wel een beetje domquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef Roguee het volgende:
En ze hebben beide hun eigen, originele geheim verklapt? Dat mag toch niet?
De missies zijn er ook niet om tof te zijn gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef mspoez het volgende:
Oei, filmpje gekeken...Laura ziet het niet zitten. Is ook niet tof natuurlijk om te doen als je verliefd bent op iemand anders.
Dat is ze niet gezegd.. en dat kunnen ze toch ook niet maken om hun oude geheim terug te geven. Dat is niet eerlijk tegenover de anderen. Daarom snap ik dat niet.. had dan een broer en zus er in gestopt of iets in die richting. Dit is vaag..quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:25 schreef Roguee het volgende:
En ze hebben beide hun eigen, originele geheim verklapt? Dat mag toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |