abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:29:32 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93187557
Het geheim van Laura en Guido is na donderdag gewoon voorbij hoor...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93187567
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:16 schreef little_me het volgende:
Hoelang moeten Guido en Laura dat geheim volhouden dan,de hele 13 weken,
of.....?? en moeten ze dan weer terug naar hun eigen geheim. Dat is me dus nog steeds onduidelijk??
100 dagen lang denk ik. Anders wordt het bijna onmogelijk voor de bewoners om het geheim te raden van de neprelatie. Die neprelatie moet dus stand blijven houden. Zo lang beide bewoners nog in het huis zitten denk ik niet dat ze terugkunnen naar hun oude geheim, of niemand moet geloven dat ze een relatie hebben na 2 weken.
pi_93187585
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

100 dagen lang denk ik. Anders wordt het bijna onmogelijk voor de bewoners om het geheim te raden van de neprelatie. Die neprelatie moet dus stand blijven houden. Zo lang beide bewoners nog in het huis zitten denk ik niet dat ze terugkunnen naar hun oude geheim, of niemand moet geloven dat ze een relatie hebben na 2 weken.
Dan vind ik wel dat de regie ze voor elke week een bepaald bedrag als beloning moet geven etc ;) Omdat anders de beloning niet in verhouding staat tot hetgeen ze moeten doen.
pi_93187593
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef Maanvis het volgende:
Natuurlijk niet. Dan begint het geheim pas, omdat ze anderen ervan hebben overtuigd een relatie te hebben. Het geheim is niet 'wij hadden een neprelatie' maar 'wij hebben een neprelatie'. Waarom zouden ze hun oude geheim terugkrijgen na alle moeite geinvesteerd in een nieuw geheim?

Dat kan ook niet ivm clues die al zijn vrijgegeven en de andere bewoners op basis van deze 2 weken al hun vermoedens hebben. Of denk je dat Laura eruit vliegt? ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door -Strawberry- op 23-02-2011 08:37:35 ]
pi_93187616
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:31 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Dan vind ik wel dat de regie ze voor elke week een bepaald bedrag als beloning moet geven etc ;) Omdat anders de beloning niet in verhouding staat tot hetgeen ze moeten doen.
Tja, mij lijkt het ook oneerlijk, maar teruggaan naar het oude geheim na 2 weken lijkt me gewoonweg onmogelijk. En het huidige geheim daarna behouden, zonder een neprelatie te hebben de volle 100 dagen, maakt het de medebewoners onmogelijk hun geheim te raden.
pi_93187623
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat we een actie moeten beginnen om Aafke eruit te knikkeren.
Dat van Guida en Laura is zo ongeveer het enige dat boeit dus die willen we niet kwijt.
En Sjintieja gaat helemaal stuk in het huis en dát willen we zien, dus die moet ook blijven.
Dus Aafke, het was leuk, doe ze de groeten thuis en baai baai zwaai zwaai
pi_93187635
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tja, mij lijkt het ook oneerlijk, maar teruggaan naar het oude geheim na 2 weken lijkt me gewoonweg onmogelijk. En het huidige geheim daarna behouden, zonder een neprelatie te hebben de volle 100 dagen, maakt het de medebewoners onmogelijk hun geheim te raden.
Denk niet dat het onmogelijk is aangezien die Alex niet helemaal op zijn voorhuid is gevallen, daarbij gaan emoties ook meespelen etc ;)
pi_93187637
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:29 schreef froufrou het volgende:
Guido heeft het gevoel dat hij gebruikt wordt.
Is het niet zo dat iedereen die meedoet in dit programma zich laat gebruiken?
Dat Guido en Laura bij elkaa moeten gaan slapen zal wel bedacht zijn door de regie om de kijkcijfers op te krikken.
Die kijkcijfers zakken elke dag.
Er gebeurt ook niets in het huis.
Geen opdrachten, drank, rode telefoon.
Iedereen hangt er maar een beetje op de bank.
Natuurlijk is dit er daarom ingegooid. :Y
En het werkt, gisteravond was voor mij iig de meest boeiende dag tot nu toe.
pi_93187663
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Denk niet dat het onmogelijk is aangezien die Alex niet helemaal op zijn voorhuid is gevallen, daarbij gaan emoties ook meespelen etc ;)
Mwah, dan moet hij het wel deze maand raden. Als je al in de tweede maand zit straks denk je echt niet aan een soort van relatie in de eerste twee weken. En als hij dat al doet, dan denkt hij er nog niet aan dat het een neprelatie was en tevens het geheim van die twee.

Toch is dit ook eenzelfde soort situatie die je krijgt wanneer Laura er bijvoorbeeld over een maand uitvliegt. Dan wordt de neprelatie ook niet voortgezet en toch kan Guido dan niet ineens zijn oude geheim terugkrijgen lijkt me.

Questions, questions...
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:37:16 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93187665
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Dan begint het geheim pas, omdat ze anderen ervan hebben overtuigd een relatie te hebben. Het geheim is niet 'wij hadden een neprelatie' maar 'wij hebben een neprelatie'. Waarom zouden ze hun oude geheim terugkrijgen na alle moeite geinvesteerd in een nieuw geheim?

Dat kan ook niet ivm clues die al zijn vrijgegeven en de andere bewoners op basis van deze 2 weken al hun vermoedens hebben.
Zo is het gewoon besproken toen SST begon, je hebt 2 weken om de bewoners te overtuigen dat je een relatie hebt, lukt dat niet dan verlies je geld.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93187685
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zo is het gewoon besproken toen SST begon, je hebt 2 weken om de bewoners te overtuigen dat je een relatie hebt, lukt dat niet dan verlies je geld.
Dan zouden ze het benoemen als een missie, niet als een nieuw geheim.
Als het na die periode van 2 weken echt over is en beide keren terug naar hun oude geheim, dan is het compleet overbodig geweest om het te benoemen als nieuw geheim en om daar ook een clue van te geven. Dan hebben de makers het zichzelf alleen maar erg moeilijk gemaakt, als het ook een missie had kunnen zijn.

Mja we gaan het meemaken. Ik zie sowieso niet hoe de makers dit gedeelde geheim tot een goede afloop wilden brengen.

Speculeer ze! Ik ga werken :W
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:41:30 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93187712
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zouden ze het benoemen als een missie, niet als een nieuw geheim.
Het was ook benoemd als een missie én een nieuw geheim.

quote:
Als het na die periode van 2 weken echt over is en beide keren terug naar hun oude geheim, dan is het compleet overbodig geweest om het te benoemen als nieuw geheim en om daar ook een clue van te geven. Dan hebben de makers het zichzelf alleen maar erg moeilijk gemaakt, als het ook een missie had kunnen zijn.
Onzin, het was een missie. Maar die missie is gefaald omdat ze geen flikker er aan hebben gedaan. Dus nu vallen ze weer terug op hun oude geheim lijkt me :).
Een gedicht over Maanvis
pi_93187747
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

Onzin, het was een missie. Maar die missie is gefaald omdat ze geen flikker er aan hebben gedaan. Dus nu vallen ze weer terug op hun oude geheim lijkt me :).
Zou leuker voor tv zijn als de regie ze niet terugzet naar hun oude geheim maar doordrukt en het nogmaals probeert ;)
pi_93187750
quote:

[..]

[..]

Volgens de regie gaat de missie anders behoorlijk goed. :{ Een deel van de bewoners denkt al dat jullie een relatie hebben, bladiebladiebla.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:47:31 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93187788
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens de regie gaat de missie anders behoorlijk goed. :{ Een deel van de bewoners denkt al dat jullie een relatie hebben, bladiebladiebla.
Nee een deel van de bewoners denkt juist dat het een fake relatie is :D
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:47:36 #216
3542 Gia
User under construction
pi_93187790
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben het bijna helemaal met je eens. :)
Hij liegt wel over een aantal dingen, zoals dat professioneel gamen. Dit kunnen we vrijwel zeker weten omdat de geheimen van geen enkele bewoner in het voorfilmpje te zien waren. Bij hem dan dus wel. Ook slaan de kernwoorden niet geheel op gamer, wel op gigolo.
Welke kernwoorden? En wat bedoel je met voorfilmpje? Toch niet de leader?
Die slaat bij enkelen juist overduidelijk op het geheim dat ze hebben.

Verder is het een knappe jongeman die nogal op geld belust is. Hij doet alles voor poen, zelfs uit de kleren gaan. Hij importeerde die maffe brilletjes en verdiende daar goed mee.
Aangezien ze een ander geheim kregen, kon hij best vertellen dat hij prof gamer was (er is niet gezegd dat hij dit nog steeds geheim moest houden), of in elk geval dat hij online pokert. Hier doen ze dat gelukkig niet, maar ik weet dat heel veel jongeren van 18 jaar en ouder dat doen.

Dat je ergens je geld mee verdient, wil niet zeggen dat je dan zo bent.
Hij gaat op de foto ter opwinding ende vermaek van homo's. Wil niet zeggen dat hij er één is.
Hoeveel huisvrouwtjes verdienen niet bij met telefoonsex, terwijl ze ondertussen staan te strijken!

Geld is alles voor deze jongen. De wetenschap dat hij die 100 000 niet gaat winnen doet hem dan ook realiseren dat hij 3 maanden lang andere inkomsten misloopt. En als je dan nog een leuke, gezellige tijd hebt in dat huis, kun je dat er voor over hebben. Maar die leuke tijd kunnen ze vergeten met zo'n spel.
quote:
En op basis van alles wat bekenden op FOK! en andere sites hebben gezegd, klinkt het niet alsof iemand hem beschouwt als professioneel gamer. Iedereen zegt dat hij uit z'n nek lult, al hoeft dat niet betrouwbaar te zijn komende van vage kenissen.
Ik ken een jongen van 17 die beweert veel geld te verdienen met prof gamen. Tuurlijk kan dat bluf zijn. Misschien heeft Guido er één keer wat geld mee verdient. Of een paar keer. Dan is het geen leugen.
quote:
En hij had het over 'de hoer uithangen' tegen Laura alsof hem dat totaal vreemd is, terwijl wij wel beter weten.
Je bedoelt dat hij de hoer uithangt door te poseren voor homoblaadjes/sites? Is dat de hoer uithangen?
quote:
Dit heeft aan dat hij erg goed kan liegen, maar tegelijkertijd kwamen de dingen die hij zei niet verzonnen over. Ik denk dat je het niet op die manier kan verzinnen, want eigenlijk sloeg het nergens op.
Ik weet niet wat er nog na half 2 gezegd is, maar ze hebben gelijk dat ze met dergelijke opdrachten een kuttijd tegemoet kunnen zien. En winnen kunnen ze vergeten.
Ze zitten straks net als Cynthia nu, ergens alleen als stelletje. Niemand zal nog leuk met hen omgaan. Want de overige bewoners zien Guido als iemand die zijn vriendin bedriegt en Laura als een 26-jarige die een knul van 20 verleidt, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft en die zich nogal promiscueus opstelt, en dat voor een kinderverzorgster. Nee, daar zullen ze geen goed woord voor over hebben.
quote:
Het was vooral erg achterdochtige praat van iemand die denkt het spel niet meer te kunnen winnen door onverwachte bemoeienis van de regie.
En daar heeft hij gelijk in. Doordat ze dit geheim kregen opgedrongen, kunnen ze het spel niet meer winnen. Ze verwachten teveel van een jongen van 20.
Wat ik ook eerder zei: Als je dan tenminste nog lol hebt in dat huis, is dat allemaal nog niet zo erg, maar wekenlang gezeik over je heen krijgen en uitgekotst worden is geen 2000 euro waard.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:50:43 #217
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93187827
quote:
12s.gif Op woensdag 23 februari 2011 07:22 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

benieuwd wat de zware sanctie gaat inhouden. Zo werken, kijk vanmiddag wel weer :W
Ik ben net gewekt door m'n moeder :r :r Dus maar 2 uurtjes slaap gehad. }:| Maar nu kan ik wel zien wat er straks met Laura gebeurd. ik denk dat Laura naar de geheime kamer moet en dat de stem haar daar gaat spanken. :Y
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:52:09 #218
3542 Gia
User under construction
pi_93187840
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die dat denken, denken ook alleen dat het is om in beeld te komen. Dus, die kotsen ze ook uit.
Degenen die denken dat het allemaal echt is, kotsen ze ook uit, vanwege dat vriendinnetje van 17 jaar. Ocharme.
pi_93187856
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is niet wat Laura is verteld in de KvdW. :)

En nu ben ik echt pleite, ik hoor het vanavond wel.
pi_93187863
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet wat Laura is verteld in de KvdW. :)

En nu ben ik echt pleite, ik hoor het vanavond wel.
Hoe weet je dat? KvdW is toch nergens te zien?
pi_93187882
(even terzijde: volgens medianed trok sst gisteren 186.000 kijkers. au.)
pi_93187895
Toffe missie, liggen ze nu samen in bed? Caps? Filmpjes?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93187896
quote:

[..]

[..]

Dat wordt lastig. Of heel hard rennen voor één van de twee als die oude geheimem weer ingaan aangezien ze die vanacht aan elkaar hebben verteld..

En ik heb net alle reacties van vanacht gelezen. Wat een verschikkelijk domme mensen hier die waarschijnlijk geen minuut echt goed gekeken hebben en hun oordeel al klaar hebben over Guido zn hele leven. Wat ie allemaal vertelde geloof ik echt 100%. Hij zei dat ie zn havo niet heeft, wat dingetjes erbij doet etc. Dat ie niet over die foto's/eventueel andere dingen vertelde is toch meer dan logisch? Ben je dan gelijk een leugenaar als je dat verzwijgt? Echt niet, en dat ie een vriendin heeft die 17 is, is gewoon 1000% waarheid. Twijfel je daaraan dan ben je niet goed, en kijk/luister je niet naar hem zelf.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:59:10 #224
3542 Gia
User under construction
pi_93187938
Het is eigenlijk ook een geheim van niks. Net als dat slaapwandelen.
Als ze denken dat het een neprelatie is, zullen ze niet denken dat dát ook het geheim is.
Pas als er veel duidelijkere aanwijzingen komen dat de relatie nep is (nepgoud kan overal op slaan) zal men die link leggen.

Zo weet ook iedereen dat Joanna slaapwandelt, maar hebben niet door dat dát haar geheim is.
Ook daar moet een overduidelijke clue wijzen op slaapwandelen, anders wordt dat niet geraden.

Goeie geheimen vind ik het tsunami-verhaal, dakloos, relatie met OG, bollywoodfilm, miljonair zijn en ja ook die dyslexie van Laura.

Dat bingoqueen verhaal zijn eigenlijk twee geheimen in één, waardoor het ook lastiger is om precies te raden. Als mensen doorkrijgen dat Servio zich verkleedt als vrouw, gaan ze raden dat hij dragqueen is. Als ze erachter komen dat hij weleens bingoed, gaan ze dat echt niet als geheim raden en zeker niet de combinatie. Ook een flutgeheim dus.
pi_93187941
Waar is de mobiele stream ook alweer? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')