6:23, en idem. Trusten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 05:42 schreef Papiergeld het volgende:
5:45 Laura en Guido nog in eigen bedjes. Joanna niet geslaapwandeld. Weltruste.
Prof. male artist misschien nog eerderquote:Op woensdag 23 februari 2011 06:49 schreef Hunter het volgende:
En dat noemt zich professionele gamer ....
benieuwd wat de zware sanctie gaat inhouden. Zo werken, kijk vanmiddag wel weerquote:
Joh ik accepteer het natuurlijk geheel... Als je mijn overige reacties leest merk je misschien wel mijn tone of voice op en snap je dat ik maar wat zit te ouwehoeren. Dus maak je alsjeblieft niet zo druk zeg...quote:
Dat laatste hoop ik ook, maar als Guido alles aan elkaar liegt is dat alles behalve een zekerheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 04:42 schreef fastdealertj het volgende:
Maar dit word een welles/nietes discussie, we komen er wel achter.
Ik ga pokeren, ajuus
Goedemorgen,quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:56 schreef jurien het volgende:
En een heeele goeeeie morgen natuurlijk!
Iedereen slaapt nog steeds...
Toch best spannend zo vanachter de televisie ipv naast Guido slapen. Nu hoor ik tenminste wat er allemaal speelt!
Kan in zijn persoonlijke topic waar iedereen al vragen stelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:06 schreef little_me het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Jurien ,wat ik me afvraag, nu je de geheimen, hebt gelezen van de bewoners,
wat jij van die geheimen vind?
gewoon nieuwsgierig!!
Ik geloof niet dat Guido liegt. Heb het tot half 2 zitten volgen, maar heb echt de indruk dat hij de waarheid zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, maar als Guido alles aan elkaar liegt is dat alles behalve een zekerheid.
Dit spel gaat om 100.000 euro niet om een paar knikkers! En ja voor 100.000,- steek ik hem wel in 5 vrouwen weet je hoeveel monnies dat is? Dan had hij helemaal niet mee moeten doen, dit is part of the game.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Guido liegt. Heb het tot half 2 zitten volgen, maar heb echt de indruk dat hij de waarheid zegt.
Waarom zou hij geen vriendin kunnen hebben?
Waarom zou hij geen prof gamer geweest kunnen zijn?
Omdat hij in een live-uitzending gezegd heeft dat hij online pokert? Dat is geen gamen.
Omdat hij toen pas 18 was? Ik ken een jongen van 17 die daar goed mee verdient. Als je maar goed bent.
Daarbij denk ik ook dat Laura en Guido gelijk hebben dat na een week bij elkaar in bed duiken veel en veel te snel is en dat ze daardoor iedereen tegen zich krijgen. Ze zijn dan elke keer genomineerd en worden door iedereen uitgekotst. Dan heb je geen leuke tijd meer.
Ook kan ik me wel voorstellen dat Guido bang is zijn vriendin te verliezen. Hij is 20! Dan zie je dat allemaal nog niet zo duidelijk. Daarbij weet hij ook niet wat er wel en wat niet wordt uitgezonden, dus in hoeverre die vriendin weet dat het allemaal maar spel is.
Ik vind verder ook dat ze wel een punt hebben dat ze als marionetten gebruikt worden.
Iedereen speelt zijn eigen geheim, behalve hun twee. Die hebben maar naar de pijpen van de regie te dansen.
Nu moeten ze bij elkaar in bed liggen en hij moet haar ontbijt op bed brengen.
Wat is het de volgende keer? Samen douchen en daarbij elkaar wassen? Neuken, of tenminste doen alsof, zodanig dat de rest het gelooft?
Nee, dit gaat m.i. te ver. Ik geef ze gelijk.
1) Dat hij hetero is (terwijl ie homo is)quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Met een homo man en een hetero vrouw is het ook knap lastig
Guido zei vanavond dat hij 5(!) dingen tegelijk moest spelen. Niet 1 of 2, maar 5!
Ik ben het bijna helemaal met je eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Guido liegt. Heb het tot half 2 zitten volgen, maar heb echt de indruk dat hij de waarheid zegt.
Waarom zou hij geen vriendin kunnen hebben?
Waarom zou hij geen prof gamer geweest kunnen zijn?
Omdat hij in een live-uitzending gezegd heeft dat hij online pokert? Dat is geen gamen.
Omdat hij toen pas 18 was? Ik ken een jongen van 17 die daar goed mee verdient. Als je maar goed bent.
Daarbij denk ik ook dat Laura en Guido gelijk hebben dat na een week bij elkaar in bed duiken veel en veel te snel is en dat ze daardoor iedereen tegen zich krijgen. Ze zijn dan elke keer genomineerd en worden door iedereen uitgekotst. Dan heb je geen leuke tijd meer.
Ook kan ik me wel voorstellen dat Guido bang is zijn vriendin te verliezen. Hij is 20! Dan zie je dat allemaal nog niet zo duidelijk. Daarbij weet hij ook niet wat er wel en wat niet wordt uitgezonden, dus in hoeverre die vriendin weet dat het allemaal maar spel is.
Ik vind verder ook dat ze wel een punt hebben dat ze als marionetten gebruikt worden.
Iedereen speelt zijn eigen geheim, behalve hun twee. Die hebben maar naar de pijpen van de regie te dansen.
Nu moeten ze bij elkaar in bed liggen en hij moet haar ontbijt op bed brengen.
Wat is het de volgende keer? Samen douchen en daarbij elkaar wassen? Neuken, of tenminste doen alsof, zodanig dat de rest het gelooft?
Nee, dit gaat m.i. te ver. Ik geef ze gelijk.
Hij deed mee met het geheim dat hij prof gamer is. Hij heeft er niet om gevraagd dit geheim opgedrongen te worden. Hij en Laura worden nu al door enkele bewoners veroordeeld, dat zou met die opdracht inderdaad alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef RiftNL het volgende:
Dit spel gaat om 100.000 euro niet om een paar knikkers! En ja voor 100.000,- steek ik hem wel in 5 vrouwen weet je hoeveel monnies dat is? Dan had hij helemaal niet mee moeten doen, dit is part of the game.
2.000? Is hij vergeten dat er ook mensen kunnen raden etc deze week nog, kan makkelijk 10.000 zijn eind van deze week beetje rare uitspraak van onze toyboyquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij deed mee met het geheim dat hij prof gamer is. Hij heeft er niet om gevraagd dit geheim opgedrongen te worden. Hij en Laura worden nu al door enkele bewoners veroordeeld, dat zou met die opdracht inderdaad alleen maar erger worden.
Verder krijgt er maar één mogelijk die 100 000 euro en Guido heeft gelijk te denken dat hij dat niet zal zijn. Hij krijgt dan hooguit 2000 euro. Voor een kuttijd in dat huis.
Een nieuw geheim krijgen en daarbij moeten doen alsof je een neprelatie hebt voor de volle 100 dagen is niet bepaald iets wat je van tevoren verwacht van het programma. Ergens klinkt het wel logisch dat wanneer jij die 100 dagen lang iets moet acteren en geheim houden, veel meer dan de andere bewoners, dan je dan een stuk minder tijd en mentale kracht overhoudt om de geheimen van anderen te raden. Daar baalt Guido van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dit spel gaat om 100.000 euro niet om een paar knikkers! En ja voor 100.000,- steek ik hem wel in 5 vrouwen weet je hoeveel monnies dat is? Dan had hij helemaal niet mee moeten doen, dit is part of the game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |