FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Spelregels?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
wat was dat voor document waar hij in aan het kijken was ?
Zijn testament hij is niet safe meer sinds zijn outcomingquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
(huis)regelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
spelregels/regelementenquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:59 schreef digitac het volgende:
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrijquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:55 schreef RiftNL het volgende:
Jurien heb je er al over gesproken met regie etc? Klinkt wel nice namelijk
Zou het zeker doen gozerquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrij
welke vraag bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jurien kan je mijn vraag even beantwoorden ty
Misschien een droom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaap ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
Vrouwen en snel ademen = hijgen = klaarkomen imoquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaapt ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
die 2 slapen vanacht allebei nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura slaap ook niet volgens mij, ze ademt daarvoor veel te snel.
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:01 schreef digitac het volgende:
jurien mis jij het huis niet ? of ben je blij weer thuis te zijn ?
Meditatief in dat geval, want verder beweegt er nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:02 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vrouwen en snel ademen = hijgen = klaarkomen imo
dat is wel tof!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...
Nadeel heeft ook z'n voordeel hoor, heb veel nieuwe contacten gekregen na terugkomst en al diverse aanvragen voor schilderijen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Nadeel heeft ook z'n voordeel hoor, heb veel nieuwe contacten gekregen na terugkomst en al diverse aanvragen voor schilderijen.
Nice!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef jurien het volgende:
[..]
Mis het zekewr want niemand wil na 1 week het huis verlaten. Helemnaal nu er wat meer actie komt... ben wel van de sensaties en een beetje olie op het vuur kan nooit kwaad maarja... so be it...
Ja idd, die keuken is echt een puinhoop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef digitac het volgende:
eigenlijk moeten ze 's nachts een stel schoonmakers door het huis laten gaan
of joana een plumeau geven, doet ze nog wat nuttigs tijdens haar slaapwandeltochtjes =)
Wat een bende in die keuken zeg
Van die Spaanse schoonmaaksters want die zingen altijd tijdens het schoonmakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef digitac het volgende:
of joana een plumeau geven, doet ze nog wat nuttigs tijdens haar slaapwandeltochtjes =)
En dat met een weekje tv! Kan mijn ervaring goed gfebruiken voor de workshop die ik met een collega al aan het voorbereiden was voor SS over Personal branding.quote:
Lijkt me idd wel kick, elke nacht gewoon zo'n luidruchtige schoonmaakploeg door het hok!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:03 schreef digitac het volgende:
Toch wel relaxed dat je je eigen plan in overweging wilt nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:00 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik kan het serieus in overweging nemen. Heb toch nog vrij
ga verder met je leven faalhaas, het publiek heeft gestemd en moest je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 02:54 schreef jurien het volgende:
Om nog ff terug te komen op de vraag uit het vorige topic die nu is gesloten:
[..]
Ja dus je hoeft geen poging meer te doen om een geheim te raden laat staan om te drukken. Wel leuk natuurlijk maar denk niet dat je mee dingt voor de kluis.
Ik heb een verhaallijntje bedacht...
Oplossing: Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik een weekje in een hotelkamer in Portugal zat. Ik had alle luxe, lekker eten, flessen wijn, kratten bier, ging elke dag naar de sauna en de zonnebank. Had een eigen videotheek... nee bioscoop en kon een keer naar een prive voorstelling van het lokale circus...
Echter was ik wel vertoken van informatie vanuit het huis. Ik heb geen idee wat er zich heeft voorgedaan en wat er is gebeurt. Geen bewoner die dat ook maar voor 100% gaat geloven dus er zou veel wantrouwen komen. Een aantal kandidaten willen niets van je weten en gaan mij niet zo waarderen als 'maatje' (Sharon, Sofia, Joanne) en een aantal gaan proberen om vrienden te worden om te kijken of ze info kunnen krijgen...(Gerard in elk geval dus dikke lol)
Dan nog een paar leuke geheime missies die nog bedacht moeten worden of wat valse informatie die ik het spel in breng. Best een leuke wending!
Ik ben een acteur van niets zoals jullie tijdens de kick-off konden zien maar dat heeft ook te maken met groepsdruk en een onbekende situatie zonder voorbereiding. Ik zou dit best 'eigen' kunnen maken en ken de hoofdrolspelers nu.
Natuurlijk wordt ik na een week door alle bewoners genominneerd maar dan alle FOK leden op mij stemmen en blijf ik nog een weekje.
Best aardig bedacht... denk alleen niet realistisch...
Deal?
Nee hoor, je hoeft niet op een bepaalde tijd te gaan slapen... echter wordt er wel verwacht dat je op een bepaalde tijd je luiken open gooit en van bed af gaat... 2-3 uurtjes per nacht gaat dus op een gegeven moment opbreken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:05 schreef b_engeltje het volgende:
jurien
moesten jullie zo vroeg naar bed ? of is dat echt eigen initiatief van de bewoners
Terwijl de rest nog flink aan het stressen is in het huis, ben jij dus al flink aan het genieten van je bekendheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:05 schreef jurien het volgende:
[..]
En dat met een weekje tv! Kan mijn ervaring goed gfebruiken voor de workshop die ik met een collega al aan het voorbereiden was voor SS over Personal branding.
Als Guido niet heel duidelijk maakt aan Laura dat hij de missie toch wil uitvoeren, gaat er helemaal niets gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef ABundy het volgende:
Hoe laat gaat de struisvogel dan bij Her Guido in bed kruipen? DIe 2 zijn helemaal brak morgen van alle adrenaline in hun lijf
Doe ik ook en heb het prima op orde. Maar wil toch niet zeggen dat ik het persoonlijk jammer vind? En dat ik niet een verhaallijntje mag verzinnen? Precies.quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ga verder met je leven faalhaas, het publiek heeft gestemd en moest je niet
Groot gelijk pikkemoos!quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef jurien het volgende:
[..]
Doe ik ook en heb het prima op orde. Maar wil toch niet zeggen dat ik het persoonlijk jammer vind? En dat ik niet een verhaallijntje mag verzinnen? Precies.
Doe eens normaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wilde net een nummer voor hem schrijven eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef Papiergeld het volgende:
Even @ Jurien
Je ligt er als eerste uit, dat is kut maar 'get over it'. Je komt niet meer terug in het huis, klaar. Nu lijkt het alleen maar alsof je een slechte verliezer bent. NL vond je al een keer niet boeiend genoeg, ondanks de vette missie waarmee je dik in de picture kwam. Dat verandert vast niet als je terug komt. En probeer vooral geen top40 hit te scoren.
En welkom enzo... WTF het publiekquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:09 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wilde net een nummer voor hem schrijven eigenlijk
Ik denk dat er de doodstraf op staat als hij dat zal zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:10 schreef versabommie het volgende:
Enige wat ik van Jurien wil weten is of die verderfelijke Hummie achter de knoppen zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |