de stem is een opgenomen bandje. behalve de rode telefoon en in de kvdwquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:56 schreef BBQSausage het volgende:
Zal die stem echt pas slapen wanneer iedere bewoner slaapt?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen aan deze kant van de camera. Wij weten wat hij niet weet. Hij is heel onzeker over thuis en wat de reaktie zal zijn. Je kan makkelijk zeggen het is een spel maar nu bij elkaar liggen als opdracht waar gaat dat toe leiden dan?? Straks neuken als opdracht?? Wij kunnen niet bedenken wat hij denkt. Hij heeft de afgelopen dagen veel geinvesteerd in de relaties in het huis hij heeft zich geliefd gemaakt bij de dames en bij sommige mannen. Als hij zich nu op Laura zou werpen dan zouden veel vrouwen dat niet begrijpen in het huis dus krediet verspeelt. Wat gaat er gebeuren hier op de streams... een verdachte handbeweging onder de dekens en er wordt van gemaakt dat ze elkaar hebben bevredigd en dat verhaaltje ook weer in de wereld. Na de zekere nominatie de volgende keer en een wel mogelijke exit daarop heeft hij zoals hij zegt een boel verpest voor 2000 euro. Dat is ver gedacht en dat hij zo ver denkt kan in het spel verstandig zijn maar het nekt hem nu ook. Maar het is wel zoals hij er tegenaan kijkt en daar kan niemand wat aan doen. Daarbij hij is 20 jaar men verwacht van hem een zeer volwassen gedrag maar dat is hij natuurlijk nog maar amper.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:57 schreef Praatpoeder het volgende:
De hele dag op bed liggen samen kan wel, maar s'nachts niet
De grens ligt voor een ieder anders. niogmaals daar kunnen wij niet over oordelen wij zitten niet in die situatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:57 schreef Praatpoeder het volgende:
De hele dag op bed liggen samen kan wel, maar s'nachts niet
Eens. dat en de combinatie alex en lauraquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef marky het volgende:
Hoe dan ook maakt deze neprelatie het wel waard om veel te lang naar de streams te kijken en te laat te gaan slapen en nu te brak op je werk te zitten.
Hehe hier nog één, ik vond het ook te interessant om te gaan slapen. Gevolg nu dat 3 bakken koffie nog niet hebben geholpen me wat meer wakker te laten worden..quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef marky het volgende:
Hoe dan ook maakt deze neprelatie het wel waard om veel te lang naar de streams te kijken en te laat te gaan slapen en nu te brak op je werk te zitten. Dus wat dat betreft moeten ze zeker zorgen dat dit nog even voortduurt. De sanctie zal er een zijn waar de andere geen weet van hebben dus zal iets zijn dat ze samen iets moeten doen voor de rest van het huis wat zwaar is maar waar ze niets van merken.
Ik ging gewoon op tijd naar bed maar dat kwam meer door slaapgebrek van de nacht ervoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:08 schreef gniffie het volgende:
hoe laat gingen jullie pitten dan. 4 uur slaap en voel me fit, alleen niet aan me gezicht af te lezen
Van 2.30 tot 7.. en dat is echt niet genoeg voor mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:08 schreef gniffie het volgende:
hoe laat gingen jullie pitten dan. 4 uur slaap en voel me fit, alleen niet aan me gezicht af te lezen
1 ding is iig een feit nu, er gebeurd tenminste watquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou inderdaad, al dat gestreel en gekroel door zijn en haar haren maar de rest lukt niet?
Ik ben benieuwd naar de sanctie![]()
En maken ze die sanctie gelijk in het hele huis bekend? Maar ja, dan is gelijk hun geheim ook van de baan.
Misschien is het wel geen financiele sanctie....
Neeeeeeeeee (ik denk wel dat het gebeurd) maar liever niet, zorgt voor wat irritatie in het huis. En dat is wel hard nodig gezien de langdurige saaiheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:09 schreef Praatpoeder het volgende:
Wie hoopt er mee dat het pak-je's(spullen-in) avond is donderdag voor Cyntherklaas
dat weet laura ook, maar ja ze kan guido toch niet dwingen om haar te besrpingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als de neprelatie nu bekend wordt is er natuurlijk geen fluit meer aan.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie dan de outcast van de dames wordt, als Cyntherklaas exit gaat. Iemand zal haar op moeten volgen om afgezeken te wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee (ik denk wel dat het gebeurd) maar liever niet, zorgt voor wat irritatie in het huis. En dat is wel hard nodig gezien de langdurige saaiheid.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Copycat het volgende:
Guido is eigen baas en duldt geen pooier boven zich?
2 uur en 6 uur ging de wekker weerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:08 schreef gniffie het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Copycat het volgende:
Guido is eigen baas en duldt geen pooier boven zich?
Dan wordt het Alex, want die is nu al nummer 2quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd wie dan de outcast van de dames wordt, als Cyntherklaas exit gaat. Iemand zal haar op moeten volgen om afgezeken te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |