de anti is nu na een paar minuten opeens veranderd in promubarak, gelukkig. dacht al aan ernstige propaganda.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:15 schreef -jos- het volgende:
msnbc: 'antimubarak protestors apparently on the run in cairo'
tnxquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:13 schreef -jos- het volgende:
msnbc, deze werkt hier:
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/41398817#41398817
oepsquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is niet live. Ik krijg een filmpje van 18 minuten, van een uur geleden.
Gericht? En op anti mub?quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:23 schreef -jos- het volgende:
pro-mubarak zijn verdreven maar sindsdien vuurt het leger constant met gunfire.
Geweervuur vanaf pro-muba (gericht) en het leger (waarschuwingen) en lynchpartijen bij zowel pro als antiquote:
"US Citizens who wish to leave", maar ze hebben daar ook door dat het menens is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:25 schreef Floxxx het volgende:
US State department zegt dat alle US citizens meteen naar het vliegveld moeten
klopt, die weg willen, ze gaan ze niet ophalenquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
"US Citizens who wish to leave", maar ze hebben daar ook door dat het menens is.
Ik ging het net zeggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:27 schreef Floxxx het volgende:
hmm, het is daar nu 05:30, zon zal snel opkomen
Nog een dik uur dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ging het net zeggen.
http://www.timeanddate.com/worldclock/astronomy.html?n=53
Die kans is zeker aanwezig (al zijn de pro's waarschijnlijk voornamelijk huurlingen van de regering)quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:29 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat aardig de verkeerde kant op zo. Straks een burgeroorlog tussen de pro's en anti's?
Zojuist flinke vuurgevechten/schotenquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben net wakker, hele nacht geslapen en het lijkt nog precies hetzelfde
Is het niet al morgen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik ga nu maar eens slapen. Morgen kijken hoe het verder is gegaan.
http://twitter.com/#!/monasoshquote:monaeltahawy Mona Eltahawy
Listening to @monasosh on AJE. She's crying and smashing my heart to pieces. God Almighty. #Jan25. "
1 minute ago
Geen live beeld nee, alleen audioquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
AJE heeft geen camerabeeld meer?
nope :squote:Op donderdag 3 februari 2011 04:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
AJE heeft geen camerabeeld meer?
Dit begint op Srebrenica te lijken, ze willen wel, maar ze mogen of durven niet in te grijpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom doet het leger niks? Die zijn gewoon op de hand van Mubarak.
quote:jonsnowC4 Jon Snow
Mubarakists now down to fewer than 100 in square separated by army from 5,000(?) protesters in square. Cordite stench hangs but no tankfire
27 seconds ago
Was maar kort, is inderdaad terug naar latest picturesquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Bij mij staat er alleen "latest pictures", nog niet live.
nog niet, zal niet lang meer durenquote:
Krijg ook het idee dat de redactie in z'n nest ligt en zou graag meer 24 uurs updates zien bij belangerijke nieuws ontwikkelingen. Genoeg leden over de hele wereld om dit te doen, en voor Nederland zou Fok! uniek zijn met 24 uurs non-stop nieuws updates bij grote gebeurtenissen. Zelfs de grote kranten doen het niet (ook niet in Duitsland trouwens) en maakt Nederland zo 'provinciaal' landje. Fok! kan daar veranderingen in brengen. Krijg hier de hele tijd diepgaande Egypte updates via Facebook, maar op Fok! helemaal niks, echt zonde.quote:Op donderdag 3 februari 2011 05:04 schreef Floxxx het volgende:
Waar blijft onze frontpage redactie? tijd voor een FP update me dunkt
Ik merk inderdaad dat tussen middernacht en 7 uur 's morgens over het algemeen geen berichten worden geplaatst. Misschien inderdaad een idee om naar "global coverage" te strevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 05:06 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Krijg ook het idee dat de redactie in z'n nest ligt en zou graag meer 24 uurs updates zien. Genoeg leden over de hele wereld, voor Nederland zou Fok dan uniek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |