Dit begint op Srebrenica te lijken, ze willen wel, maar ze mogen of durven niet in te grijpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom doet het leger niks? Die zijn gewoon op de hand van Mubarak.
quote:jonsnowC4 Jon Snow
Mubarakists now down to fewer than 100 in square separated by army from 5,000(?) protesters in square. Cordite stench hangs but no tankfire
27 seconds ago
Was maar kort, is inderdaad terug naar latest picturesquote:Op donderdag 3 februari 2011 04:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Bij mij staat er alleen "latest pictures", nog niet live.
nog niet, zal niet lang meer durenquote:
Krijg ook het idee dat de redactie in z'n nest ligt en zou graag meer 24 uurs updates zien bij belangerijke nieuws ontwikkelingen. Genoeg leden over de hele wereld om dit te doen, en voor Nederland zou Fok! uniek zijn met 24 uurs non-stop nieuws updates bij grote gebeurtenissen. Zelfs de grote kranten doen het niet (ook niet in Duitsland trouwens) en maakt Nederland zo 'provinciaal' landje. Fok! kan daar veranderingen in brengen. Krijg hier de hele tijd diepgaande Egypte updates via Facebook, maar op Fok! helemaal niks, echt zonde.quote:Op donderdag 3 februari 2011 05:04 schreef Floxxx het volgende:
Waar blijft onze frontpage redactie? tijd voor een FP update me dunkt
Ik merk inderdaad dat tussen middernacht en 7 uur 's morgens over het algemeen geen berichten worden geplaatst. Misschien inderdaad een idee om naar "global coverage" te strevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 05:06 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Krijg ook het idee dat de redactie in z'n nest ligt en zou graag meer 24 uurs updates zien. Genoeg leden over de hele wereld, voor Nederland zou Fok dan uniek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |