hehequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:06 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
hey floxxx jij ook op de chat
Ongelofelijk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:03 schreef superworm het volgende:
http://bambuser.com/channel/samireshra/broadcast/1378659
LIVE!
Ze gooien nu en dan een overzichts shot erdoorheen, zoals hierboven, verder geen up to date verslaggeving, mist niks dusquote:
Idd! Tof dat dat kan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ongelofelijk!![]()
Dat we dat gewoon live konden zien net!
ze was weer ff in beeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:08 schreef superworm het volgende:
Ik blijf langer op voor de heerlijke presentatrice van Nile TV
Als de Anti's weten wat er is gebeurd. Zodra ze het zien en merken, gaan ze terug om wapens te halen. Echt de situatie veranderd in een burgeroorlog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:08 schreef RvLaak het volgende:
Ik bedenk me net... De laatste paar dagen kwamen de meeste antiM's in de loop van de dag aan... Dat kon nog wel eens een groot probleem worden voor de proM's...
Ze kunnen ook wel wat versterking gebruiken, ook om misschien ontzet te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:08 schreef RvLaak het volgende:
Ik bedenk me net... De laatste paar dagen kwamen de meeste antiM's in de loop van de dag aan... Dat kon nog wel eens een groot probleem worden voor de proM's...
AJE zendt oude beelden uit, camera is kapot o.i.d.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef heckler het volgende:
http://www.livestation.com/channels/3-al-jazeera-english-english
Want? Meeste Anti's zitten al vast op Tahrir, die kunnen de Pro's echt niet in de rug gaan aanvallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:08 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat veel van de antiM mensen niet zo'n zin hebben in geweld. De opkomst kan dus wel eens tegenvallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:08 schreef RvLaak het volgende:
Slaap zachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie![]()
Ik ga ook naar bed, moet morgen nog naar Brussel, wil niet
volgens schattingen van verslaggeefster aan het front, ca 500 antiM's daar, meer op het plein. Da's zeker niet het aantal wat er vanmiddag wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Want? Meeste Anti's zitten al vast op Tahrir, die kunnen de Pro's echt niet in de rug gaan aanvallen
Er zijn tientallen miljoenen Anti's en daarvan zitten er een paar honderd/duizend op het plein nu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Want? Meeste Anti's zitten al vast op Tahrir, die kunnen de Pro's echt niet in de rug gaan aanvallen
Ze zegt dat ze omsingeld zijn en vast zitten. En dat ze aangevallen worden op het plein.quote:
klonk meer als paniek dan leugensquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
ze zegt dat het hele plein omsingeld is en ze in de val zitten...
Precies dezelfde comment als 8 uur geleden!quote:
vet, Dankje.quote:
met dezelfde telefoonpiepjes erdoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Precies dezelfde comment als 8 uur geleden!
Huidige gozer geeft idd ook een ander beeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef ETA het volgende:
[..]
met dezelfde telefoonpiepjes erdoor.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Precies dezelfde comment als 8 uur geleden!
Fijn dat je het even vertelt. Voegt echt iets toe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef Darklight het volgende:
ga ook slapen check de streams morgen wel weer
Lief spelen, tis al laatquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Fijn dat je het even vertelt. Voegt echt iets toe.
Ik ga ook slapen, hoor het morgen wel gastenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Sjaggie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Bron?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:19 schreef Drifter__ het volgende:
Street battle op Tahrir square...tering Al Jazeera
Ze zijn er idd niet beter op geworden met het verlies van hun cameraquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:19 schreef Drifter__ het volgende:
Street battle op Tahrir square...tering Al Jazeera
Waar ik zit is het 19:20 dus het gaat mij lukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef superworm het volgende:
Sarahngb Sarah Naguib
Just over 3 hours till daylight. Stay awake people. PLEASE!!!
Piet Paulusma gestenigd ?quote:
Ziet er niet live uit, maar ik kan het fout hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:21 schreef -jos- het volgende:
http://www.bbc.co.uk/arab(...)/000000_livetv.shtml
laat nu beelden zien
Ik denk dat het wel live is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ziet er niet live uit, maar ik kan het fout hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |