Want? Meeste Anti's zitten al vast op Tahrir, die kunnen de Pro's echt niet in de rug gaan aanvallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:08 schreef RvLaak het volgende:
Ik bedenk me net... De laatste paar dagen kwamen de meeste antiM's in de loop van de dag aan... Dat kon nog wel eens een groot probleem worden voor de proM's...
Ik denk dat veel van de antiM mensen niet zo'n zin hebben in geweld. De opkomst kan dus wel eens tegenvallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:08 schreef RvLaak het volgende:
Ik bedenk me net... De laatste paar dagen kwamen de meeste antiM's in de loop van de dag aan... Dat kon nog wel eens een groot probleem worden voor de proM's...
Slaap zachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie![]()
Ik ga ook naar bed, moet morgen nog naar Brussel, wil niet
volgens schattingen van verslaggeefster aan het front, ca 500 antiM's daar, meer op het plein. Da's zeker niet het aantal wat er vanmiddag wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Want? Meeste Anti's zitten al vast op Tahrir, die kunnen de Pro's echt niet in de rug gaan aanvallen
Er zijn tientallen miljoenen Anti's en daarvan zitten er een paar honderd/duizend op het plein nu.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Want? Meeste Anti's zitten al vast op Tahrir, die kunnen de Pro's echt niet in de rug gaan aanvallen
Ze zegt dat ze omsingeld zijn en vast zitten. En dat ze aangevallen worden op het plein.quote:
klonk meer als paniek dan leugensquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
ze zegt dat het hele plein omsingeld is en ze in de val zitten...
Precies dezelfde comment als 8 uur geleden!quote:
vet, Dankje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |