ik wou net vragen ze bedoeld dus de pro's ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef superworm het volgende:
SarahKaram1 Sarah Karam
Pro Mubarak asking @bloggerseif what he is doing here. Clashes can't be ignored. #Jan25
ShaimaStreet Shaima El-Elaimy
@
@TravellerW I just left Tahrir and took a walk along Maspiro. They were giving out bread 2 their "demonstrators"!!! WTF??!! #Egypt #jan25
Mja, anti-mubarak werd gefouilleerd, pro-mubarak mag met wapens zo naar binnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
Het leger heeft nu dus wel een kant gekozen, te weten die van Murabak?
Lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
Ja die krijgen klaarblijkelijk te vreten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik wou net vragen ze bedoeld dus de pro's ?
Wie valt er door de mand?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef -jos- het volgende:
AlJazeera: "No reports of clashes between pro- and anti-government protestors"
Nu vallen ze toch wel erg door de mand.
quote:CAÏRO (ANP) - Het Egyptische parlement staakt zijn werkzaamheden totdat de uitslagen van de omstreden parlementsverkiezingen van vorig jaar zijn herzien. Dat meldde het staatspersbureau MENA woensdag.
Parlementsvoorzitter Ahmad Fathi Sorour kondigde zondag een herziening van de verkiezingsuitslag aan. De stembusgang in november en december, die een monsterzege opleverde voor de regerende Nationale Democratische Partij van president Hosni Mubarak, werd volgens de oppositie ontsierd door massale fraude, geweld en intimidatie.
ja omkopen .. via alle kanalen , zwak hoor uitgehonderde mensen snel omkopen met brood ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja die krijgen klaarblijkelijk te vreten.
FDEgypt FD Egypt
Army tells people to stop demonstrating. Curfew is relaxed to 5 pm. Enforcement unlikely given the total disregard for it in the past days.
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Nee. Ze gaan gewoon akkoord met de toezeggingen van Mubarak. September= verkiezingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef superworm het volgende:
fpleitgenCNN Frederik Pleitgen
Egypt state TV calling pro Mubarak protesters pro "stability" protesters. #egypt
GVD!
Er staat hier nu TMF op in de aula. Ik ben volgens mij de enige die Egypte volgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zeg maar op school dat ze de tv aan moeten doen ; is fucking geschiedenis ( word toch ook op school gegeven![]()
)
Wss typfout, staat nu wel correct.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef -jos- het volgende:
AlJazeera: "No reports of clashes between pro- and anti-government protestors"
Nu vallen ze toch wel erg door de mand.
Doelde eigenlijk er op dat het leger zich terug getrokken lijkt te hebben, niet meer bescherming biedende aan de anti's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Mja, anti-mubarak werd gefouilleerd, pro-mubarak mag met wapens zo naar binnen.
zet CNN of euronews opquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Er staat hier nu TMF op in de aula. Ik ben volgens mij de enige die Egypte volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |