Nou inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef tass het volgende:
Ik ben bang dat de mensen die nu naar huis gaan ervoor zorgen dat de Pro Moebie gasten denken dat ze hebben gewonnen.
En dat gevoel krijg ik ook eigenlijk.
De rust keert terug, Moebie gaat gewoon door waar ie mee bezig was, er verandert niets, en de mensen blijven gewoon mopperen terwijl ze hun dagelijkse dingen doen.
Arme mensen die voor niets dan hun leven hebben gegeven
ik geloofde het ook niet , maar dacht er weer aan n.a.v. dat ik over voedsel begon te praten en die andere kwal met zn fruit dus ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Google News zegt: niet gesloten
http://www.google.nl/sear(...)og&sa=N&hl=nl&tab=wn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef raistlin6 het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
GOING TO FACE PRO MUBARAK DEMO! Going with @SarahKaram1 and Rushdi! We will fight you! #Jan25
als het waar is gaan ze dus letterlijk de confrontatie opzoeken nu .. ik ben benieuwd .. kan flink losgaan ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef raistlin6 het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
GOING TO FACE PRO MUBARAK DEMO! Going with @SarahKaram1 and Rushdi! We will fight you! #Jan25
Hebben ze in de VS wel vaker last vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef -jos- het volgende:
FOX News weet Egypte ff niet te vinden:
[ afbeelding ]
Ze verliezen sympathie van mensen die niet zelf wilden demonstreren, maar wel achter de demonstraties stonden... Maar die willen nu weer rust... dus ben benieuwd hoe het er overmorgen voor staat...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Carine-C het volgende:
Ze zijn gewoon alle wind uit de zeilen ontnomen. Mensen willen over tot de orde van de dag.
Hahahahahaha lol.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: The curfew hours in Egypt have been reduced. It now starts at 5pm instead of 3pm.
ik denk dat je hier Mubarak bedoeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Carine-C het volgende:
Ze zijn gewoon alle wind uit de zeilen ontnomen. Mensen willen over tot de orde van de dag.
heeft iemand twitter account ; doe ze ff supporten dan en de hartelijke groeten van het fokforum!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Flashbox het volgende:
Raafatology Egyptian people are not going any where. use #twitter to support us and inspire the rest of #egypt. dont believe the state TV. #jan25 2 minutes ago via web
dus soldaten hebben de telefoon van Dan Nolan de journalistquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Pien85 het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
So the internet is back on in #egypt but my nokia from 1995 doesnt have 3g funnily enough & soldiers have my iphone so its still sms for me!
Is z'n aaifoon in beslag genomen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Pien85 het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
So the internet is back on in #egypt but my nokia from 1995 doesnt have 3g funnily enough & soldiers have my iphone so its still sms for me!
Heb het geretweetquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
heeft iemand twitter account ; doe ze ff supporten dan en de hartelijke groeten van het fokforum!!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Heb het geretweetMaar dat dan ook alles wat ik op Twitter kan tot nu toe, ik ben er nieuw
KK.. Zit op mijn werk, geen AJE hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Weer de beelden van Alex van gister met schoten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef shomila het volgende:
moftasa Mostafa Hussein
A pro-mubarak protest just passed from Mossadak street, few minutes ago. State TV says they are 8 million. What a bunch of shameless liars.
Ah, ik zal wat duidelijker zijn met wat er op AJE te zien is danquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef Iridal het volgende:
[..]
KK.. Zit op mijn werk, geen AJE hier
Hulde!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:27 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ah, ik zal wat duidelijker zijn met wat er op AJE te zien is dan
Hij heeft ze voedsel,medicijnen, veiligheid en vrije nieuwsgaring ontnomen. De mensen willen dat terug, dan maar tot september met hem opgescheept zitten.quote:
Ik wil het best proberen, maar...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Iridal het volgende:
Geen vertaling van AJA? Da's dan weer jammer
PM coming upquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand me alsjeblieft bij praten? Het liefst in een PM want dit topic loopt vvast op m'n mob. Wat is er nou gaande met die pro-mubarak demo's? Wie zitten daar achter? Praat me alsjeblieft bij.
én bellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Amiralx Who r these 'egypt lovers' sending sms to join pro-mubarak demontrations in mostafa mahmoud? #jan25
zou moebie aan het smsen zijn geslagen ?
quote:bencnn benwedeman
This is weird: ALL the callers urging us to cover pro-Mubarak demos and complain about coverage are women. #Jan25 #Egypt
3 minutes ago
en dan dezequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Amiralx Who r these 'egypt lovers' sending sms to join pro-mubarak demontrations in mostafa mahmoud? #jan25
zou moebie aan het smsen zijn geslagen ?
Ik verwacht van niet. Egyptenaren zijn wat langzamer, die demonstratie van vrijdag gaat wel door.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:36 schreef Iridal het volgende:
Yep, verwarring zaaien biedt kansen natuurlijk.
stoken vind ik eigenlijk een nog betere benaming bedenk ik me nu ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:36 schreef Iridal het volgende:
Yep, verwarring zaaien biedt kansen natuurlijk.
Oh ja, die demonstratie zal vast plaatsvinden. Maar de vraag is hoeveel mensen daar dan ook daadwerkelijk zullen zijn, ofwel: gaat die demonstratie effect hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Egyptenaren zijn wat langzamer, die demonstratie van vrijdag gaat wel door.
Mubarak heeft hoog ingezet met zijn propaganda en het lijkt te gaan werken. Nadat hij ze ernstig verzwakt heeft, maar ben benieuwd hoeveel aandacht dat aspect gaat krijgen in de verdere berichtgevingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:37 schreef shomila het volgende:
Ze hadden denk ik gister door moeten zetten en naar het paleis moeten gaan.
Het draait nu helemaal de andere kant op.
Al die doden voor niks Mubarak heeft zijn zin hij zit er nog steeds.
Nou dat heb zinquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:38 schreef gehotseflotst het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
Egyptians welcome back all of you, but please get to tahrir! We are gonna get attacked here! #jan25
1 minute ago
quote:bencnn benwedeman
The US wrenched some concessions from Mubarak, who has now mobilized his supporters. Is the crackdown coming? Iran 2009, #Egypt 2011? #Jan25
2 minutes ago
Ja hij speelt zijn spelletje goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:39 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Mubarak heeft hoog ingezet met zijn propaganda en het lijkt te gaan werken. Nadat hij ze ernstig verzwakt heeft, maar ben benieuwd hoeveel aandacht dat aspect gaat krijgen in de verdere berichtgevingen.
Als pro-Mubarak mensen het plein over nemen is de revolutie over, uit.Klaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:40 schreef tass het volgende:
[..]
Nou dat heb zinAls je weet dat het op vechten en/of erger aankomt, dan ga je het vooral opzoeken. NOT!
Of hebben ze ook in Egypte echte hooligans?
quote:As my colleague Fred reports, they are employees of National Petroleum Company ordered to demonstrate for Mubarak #Jan25 #Egypt
Exact, het plein was hun huis en ze zijn hard bezig eruit geschopt te worden. Ze verdienen een waardiger afscheid hoor. Het zijn dappere Egyptenaren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:41 schreef -jos- het volgende:
[..]
Als pro-Mubarak mensen het plein over nemen is de revolutie over, uit.Klaar.
Eens, maar ik zie dat niet gebeuren. Met internet terug, zal een oproep om te helpen op het plein snel verspreiden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:41 schreef -jos- het volgende:
[..]
Als pro-Mubarak mensen het plein over nemen is de revolutie over, uit.Klaar.
Ik hoop maar dat ik gelijk krijg, ik denk van niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:44 schreef shomila het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
Very tense now in Tahrir as individual pro-mubarak protesters make their way into square and stir trouble #egypt
Dit gaat echt uit de hand lopen ben ik bang.
Maar als je op Twitter kijkt zie je ook een HELEBOEL mensen die pro-Mubarak aan het twitteren zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie dat niet gebeuren. Met internet terug, zal een oproep om te helpen op het plein snel verspreiden.
Huuuuuuu er wordt ook veel verwarring gezaaid op het net nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie dat niet gebeuren. Met internet terug, zal een oproep om te helpen op het plein snel verspreiden.
Uiteraard, wie de media beheerst, beheerst de mensen....quote:aar als je op Twitter kijkt zie je ook een HELEBOEL mensen die pro-Mubarak aan het twitteren zijn
We kunnen veel zeggen van moeboe en zijn kliek, maar achtelijk zijn ze nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar als je op Twitter kijkt zie je ook een HELEBOEL mensen die pro-Mubarak aan het twitteren zijn
De Egyptenaren worden overspoeld met kindness.quote:bencnn benwedeman
Curfew to be eased, now 5pm-7am, was 3pm-8am. #Jan25 #Egypt
45 seconds ago
Wat hij de afgelopen dagen heeft gedaan is gewoon erg slim en doortrapt. Herrie schoppen, paniek zaaien en mensen die er nog niet over uit waren of ze het nou aandurfden te demonstreren afschrikken met propaganda... Kan niets anders zeggen dan dat ze slim bezig zijn geweest... helaasquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen van moeboe en zijn kliek, maar achtelijk zijn ze niet
Idd, maar was dat gisteren niet hetzelfde?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef -jos- het volgende:
Wel vreemd dat AlJazeera opeens weinig live beelden meer toont, toont toch aan dat ook deze media niet geheel neutraal is. Zou graag beelden van het plein nu zien.
Beetje good cop - bad cop achtig dus... Ze krijgen weer internet, telefonie, ATMs doen het weer, de chaos wordt wat minder en de avondklok wordt versoepeld... Zal mensen wel over de streep trekken toch maar thuis te blijven... als de rest maar volhoudtquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef Carine-C het volgende:
[..]
De Egyptenaren worden overspoeld met kindness.
Bedenk me net, zou mooit zijn als vandaag & morgen idd het meerendeel thuis blijft & de hardcore-groep op Tahrir. Dan verwacht Moebie totaal niet dat ze vrijdag en masse weer verschijnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Beetje good cop - bad cop achtig dus... Ze krijgen weer internet, telefonie, ATMs doen het weer, de chaos wordt wat minder en de avondklok wordt versoepeld... Zal mensen wel over de streep trekken toch maar thuis te blijven... als de rest maar volhoudt
Vind er niets slims aan hoor, wel sluw. Hij heeft alleen het dictatorspelletje heel goed gespeeld. Dat het zoveel coverage heeft gehad zorgt er gelukkig voor dát hij moet gaan, maar hij bepaalt nog steeds zelf hoe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wat hij de afgelopen dagen heeft gedaan is gewoon erg slim en doortrapt. Herrie schoppen, paniek zaaien en mensen die er nog niet over uit waren of ze het nou aandurfden te demonstreren afschrikken met propaganda... Kan niets anders zeggen dan dat ze slim bezig zijn geweest... helaas
Mwah... Ben gisteren verwend geraakt, vind het niet zo drukquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef RvLaak het volgende:
OK, laat maar... Net beelden van Tahrir... Toch nog redelijk druk
Tsja de hamvraag is, bereiden ze vrijdag nog steeds voor of gaan ze dat afblazen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Mwah... Ben gisteren verwend geraakt, vind het niet zo druk
sandmonkey heeft ook hard gewerkt en ziet nu stank voor dank.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:51 schreef shomila het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
A lot of people talking on the street, saying that this is good enough, & we shouldn't forget what Mubarak did for us. The Irony baffles me.
Tja, maar dan zijn er met 7/8 maanden verkiezingen... wat is er in de tussentijd gebeurd en wat gebeurt er met de demonstranten die duidelijk in beeld zijn geweest? En het is maar de vraag hoe eerlijk de komende verkiezingen zullen verlopen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja uiteindelijk is het hun keuze.
Ze hebben al wel veel voor elkaar.
Ze moeten alleen eigenlijk zorgen dat de VN er is de komende 8 maanden naar de verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |