dus soldaten hebben de telefoon van Dan Nolan de journalistquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Pien85 het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
So the internet is back on in #egypt but my nokia from 1995 doesnt have 3g funnily enough & soldiers have my iphone so its still sms for me!
Is z'n aaifoon in beslag genomen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Pien85 het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
So the internet is back on in #egypt but my nokia from 1995 doesnt have 3g funnily enough & soldiers have my iphone so its still sms for me!
Heb het geretweetquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
heeft iemand twitter account ; doe ze ff supporten dan en de hartelijke groeten van het fokforum!!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Heb het geretweetMaar dat dan ook alles wat ik op Twitter kan tot nu toe, ik ben er nieuw
KK.. Zit op mijn werk, geen AJE hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Weer de beelden van Alex van gister met schoten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef shomila het volgende:
moftasa Mostafa Hussein
A pro-mubarak protest just passed from Mossadak street, few minutes ago. State TV says they are 8 million. What a bunch of shameless liars.
Ah, ik zal wat duidelijker zijn met wat er op AJE te zien is danquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef Iridal het volgende:
[..]
KK.. Zit op mijn werk, geen AJE hier
Hulde!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:27 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ah, ik zal wat duidelijker zijn met wat er op AJE te zien is dan
Hij heeft ze voedsel,medicijnen, veiligheid en vrije nieuwsgaring ontnomen. De mensen willen dat terug, dan maar tot september met hem opgescheept zitten.quote:
Ik wil het best proberen, maar...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Iridal het volgende:
Geen vertaling van AJA? Da's dan weer jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |