Met een touwtje om hem rechtop te houden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ze hadden toch een podium op het plein geplaatst?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met een touwtje om hem rechtop te houden...
Ja je moet wat, eigenlijk gebeurt er al dagen geen fuck.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Een demonstrant op het Tahrir-plein vertelt aan Al Jazeera dat er activiteiten worden georganiseerd om de demonstranten bezig te houden. Zo begint er zo een voetbalwedstrijdje bij het plein
Gozert bleef wel netjes bij zijn standpunt... Werd zelfs een beetje boosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehehehe, weer een geinig stukje journalisme door AJE.
Dude over waarom Tahrir square zo heet: iets over 100 jaar geleden een mars van vrouwen over vrouwenrechten.
Journalist: ...according to some historians, yeah.
plaatjesuploadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
Doet imageshack het niet (meer) op FOK!?
Inderdaad, maar dat houd de sfeer er wel in.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja je moet wat, eigenlijk gebeurt er al dagen geen fuck.
Gisteren was Albert Verlinde Trending worldwidequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Roi het volgende:
Top tweets in NL gaan over Gtst, wiskunde en tienerfeiten (?)
Je raaskalt man. Seculieren bidden niet en al helemaal niet tijdens een demostratie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Puur seculiere revolutie, momenteel.
Maar een deel van de demonstranten bidt, het grootste deel niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je raaskalt man. Seculieren bidden niet en al helemaal niet tijdens een demostratie.
http://trendsmap.com/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar kan je die kaart opvragen?
Goeie TT trouwens.
Godver, heb je het überhaupt gevolgd? Een deel van de mensen ging bidden ja, omdat ze dat sowieso doen, dagelijks. De christenen stonden er gewoon omheen hoor, de moslims notabene te beschermen. Die baardmannen waar men zo bang voor is, roepen het hardst dat het een revolutie van alle mensen is, Christen, moslim of atheïst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je raaskalt man. Seculieren bidden niet en al helemaal niet tijdens een demostratie.
http://trendsmap.comquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar kan je die kaart opvragen?
Goeie TT trouwens.
Ja maar die zielige christenen in Egyptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef megamandy het volgende:
Dit onderwerp net bij de EO, verschrikkelijk. Alsof dat op dit moment er ook maar een fractie toe doet!
Het valt mij juist op dat ik er zo weinig zie bidden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat dus. Net zeiden ze op AJ dat het bidden sowieso meer een 'sociaal gebeuren is, dan religieus'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, heb je het überhaupt gevolgd? Een deel van de mensen ging bidden ja, omdat ze dat sowieso doen, dagelijks. De christenen stonden er gewoon omheen hoor, de moslims notabene te beschermen. Die baardmannen waar men zo bang voor is, roepen het hardst dat het een revolutie van alle mensen is, Christen, moslim of atheïst.
Glenn Beck, onbeschrijfelijk die ventquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef intellectuele_user het volgende:
Glenn Beck compares president Obama to Hosni Mubarak
http://www.examiner.com/p(...)-hosni-mubarak-video
Glenn Beck![]()
![]()
Ze doen niet alsof, ze zijn ervan overtuigd. Dat maakt het ook zo misselijk en misplaatst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar die zielige christenen in Egypte
Ik wordt echt kotsmisselijk van de EO als ze weer net doen alsof christenen belangrijker zijn dan een ieder ander
Moebie gaat zo spreken, update kan ff wachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef -jos- het volgende:
@natlsecuritycnn: Our @johnkingcnn reporting Obama admin has been told by Cairo contacts that Mubarak won't run in next
FP kan geupdate worden.
Daarnaast, ze staan daar zo lang, op zulke momenten zijn mensen aanhankelijker tot hun geloof. Waarschijnlijk bidt de helft van die mensen normaal niet. Maar omdat ze andere mensen het zien doen, en het een moment van verbroedering is op dat moment wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, heb je het überhaupt gevolgd? Een deel van de mensen ging bidden ja, omdat ze dat sowieso doen, dagelijks. De christenen stonden er gewoon omheen hoor, de moslims notabene te beschermen. Die baardmannen waar men zo bang voor is, roepen het hardst dat het een revolutie van alle mensen is, Christen, moslim of atheïst.
Sjonge sjonge. Ik vind dit spannend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moebie gaat zo spreken, update kan ff wachten.
Twitter blijf ik twijfelachtig vinden als bron, sorry
Wanneer komt die toespraak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef cptmarco het volgende:
ben benieuwd wat Mubarak uit zijn hoge hoed gaat toveren...
same herequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Sjonge sjonge. Ik vind dit spannend.
Ik denk dat hij idd gaat zeggen dat hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Ik denk niet dat mensen daar genoegen mee zullen nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef cptmarco het volgende:
Hoezo, lijkt me duidelijk. Hij blijft president tot de verkiezingen en stelt zich daarna niet meer verkiesbaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef cptmarco het volgende:
zeggen ze inderdaad net op AJE ook...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef QBay het volgende:
[..]
Hoezo, lijkt me duidelijk. Hij blijft president tot de verkiezingen en stelt zich daarna niet meer verkiesbaar.
Ik ben een bericht aan het voorbereidenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef -jos- het volgende:
http://news.blogs.cnn.com(...)f-millions/?on.cnn=1
alphaleah Leah McElrath
CNN CONFIRMS: OBAMA'S DECISION PERSONALLY TO URGE #MUBARAK NOT TO RUN #egypt #jan25 #25jan #tahrir #egypte #egipto PLEASE RETWEET!
En z'n middelvinger opsteektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat zou het wat zijn als die gaat zeggen dat ie niet van plan is weg te gaan.
Mwah, waarom niet? Zolang hij in zijn resterende tijd maar geen rare wetten maakt en bijvoorbeeld een regering van nationale eenheid installeert waarin ook de oppositie zitting heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij idd gaat zeggen dat hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Ik denk niet dat mensen daar genoegen mee zullen nemen.
Dan denk ik dat het volk niet zo rustig blijft als ze tot nu toe zijn geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat zou het wat zijn als die gaat zeggen dat ie niet van plan is weg te gaan.
quote:FDEgypt FD Egypt
Prime minister Shafik says on tv that internet will be switched back on soon. #egypt #jan25
Waarom zou ie? Beter gaat ie naar een leuk optrekje uitkijken ergens in het buitenland en regelt ie daar een verblijfsvergunning in die maanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Zou Mubarak het voor elkaar kunnen krijgen om Egypte nog even snel (nog verder) de afgrond in te storten vóór de verkiezingen in september?
of hij zegt tegen die tijd... het land is in een dusdanige staat, ik kan jullie niet in de steek laten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, waarom niet? Zolang hij in zijn resterende tijd maar geen rare wetten maakt en bijvoorbeeld een regering van nationale eenheid installeert waarin ook de oppositie zitting heeft.
Omdat een kat in 't nauw rare sprongen maaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Beter gaat ie naar een leuk optrekje uitkijken ergens in het buitenland en regelt ie daar een verblijfsvergunning in die maanden.
Dan tekent ie daarmee zijn doodvonnis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of hij zegt tegen die tijd... het land is in een dusdanige staat, ik kan jullie niet in de steek laten...
Moet je niet intrappen. Het is nog ruim een half jaar, wie weet verstevigd hij z'n grip op het land en blijft hij lekker aan in september of plant hij een vertrouweling. En de demonstranten zijn dan zeker het momentum kwijt. Gewoon weg, nu. Klaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, waarom niet? Zolang hij in zijn resterende tijd maar geen rare wetten maakt en bijvoorbeeld een regering van nationale eenheid installeert waarin ook de oppositie zitting heeft.
Daar hebben ze Mubarak niet voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Zou Mubarak het voor elkaar kunnen krijgen om Egypte nog even snel (nog verder) de afgrond in te storten vóór de verkiezingen in september?
Ik denk toch dat met name de Amerikanen liever voor een machtswisseling in september gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je niet intrappen. Het is nog ruim een half jaar, wie weet verstevigd hij z'n grip op het land en blijft hij lekker aan in september of plant hij een vertrouweling. En de demonstranten zijn dan zeker het momentum kwijt. Gewoon weg, nu. Klaar.
Het enige wat die mensen daar willen, is dat hij oprot. Niets meer, niets minder. Aanblijven tot september is voor hen geen optie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Beter gaat ie naar een leuk optrekje uitkijken ergens in het buitenland en regelt ie daar een verblijfsvergunning in die maanden.
http://english.aljazeera.(...)112118559309958.htmlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Al Jazeera meldt dat haar signaal niet alleen in Egypte geblokkeert wordt. Zij hebben aanwijzingen dat ook vanuit andere delen van het Midden Oosten geprobeerd wordt om het signaal te blokkeren: "Clearly there are powers that do not want our important images pushing for democracy and reform to be seen by the public," a spokesman adds.
They want him to run, NOWquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij idd gaat zeggen dat hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Ik denk niet dat mensen daar genoegen mee zullen nemen.
Ik denk toch dat de Amerikanen deze opstand ook niet kunnen negeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk toch dat met name de Amerikanen liever voor een machtswisseling in september gaan.
Gaat het volk geen genoegen mee nemen.quote:VS-gezant zou Mubarak gevraagd hebben per direct op te stappen; Mubarak wees 't meteen van de hand: http://tinyurl.com/45hq596 #ennu
Ik denk dat de VS zich ff een tijdje koest dienen te houden aldaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de Amerikanen deze opstand ook niet kunnen negeren.
Sowieso de VS, stelletje hypocrietenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS zich ff een tijdje koest dienen te houden aldaar.
Precies, en die kunnen wel leuk met Moebie afspreken dat ze een geleidelijke transitie doen, maar als het volk blijft protesteren gaat dat ook niet werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS zich ff een tijdje koest dienen te houden aldaar.
Ja, respect voor die man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Noelle06 het volgende:
Best wel, nog steeds verslaggeving vanaf het dak ?
Dat doen ze toch ook niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de Amerikanen deze opstand ook niet kunnen negeren.
Zo laag staat de dollar nietquote:[b] Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef (171 dollar) per dag. Ruwe schatting: dat is minder dan 100 euro
Ik denk niet dat ze boven het boegeroep uitkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef -jos- het volgende:
Wedden dat er nu pro-Mubarak infiltranten op the square zitten die gaan zitten juichen na zijn toespraak?
Sounds goodquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef superworm het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
#OnPhoneW/ @HadyTarek: "State TV, hung up on sum when tried to call and voice their opposition of Mubarak" #Jan25 #Egypt
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Jan25 Voices
Jan25voices Jan25 Voices
National TV .. total change of tone .. now discussing what 'transition' means ...
Goodquote:Jan25voices Jan25 Voices
We will live tweet Mubarak speech
Egypte staat zelfs op de White house website vermeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook niet?
Stel je voor dat Bush er nog had gezeten, het had me niks verbaasd als ie meteen troepen had gestuurd om Mubarak te beschermen tegen terroristen
Neuh, maar jij stelt wel dat ze weleens zouden kunnen bepalen (of iig 'wensen') dat er per september een ander regime komt. Nou hebben ze daar in dit geval eens heel weinig in in te brengen, aangezien de demonstranten zich niks van de wensen van de VS aantrekkenquote:
Dat zou heel erg dom zijn geweest denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook niet?
Stel je voor dat Bush er nog had gezeten, het had me niks verbaasd als ie meteen troepen had gestuurd om Mubarak te beschermen tegen "terroristen"
Surequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SureHoewel wel mn sushi er zo aan komt, dus er kan wat vertraging inzitten als er net een bezorgmeneer is...
-edit- sushi is er al
kep hier net ff snel een kom noodles opgewarmd en naar binnen gelepeld...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SureHoewel wel mn sushi er zo aan komt, dus er kan wat vertraging inzitten als er net een bezorgmeneer is...
-edit- sushi is er al
quote:NRC Live: Als Mubarak aftreedt, wordt vice-president Suleiman president. Zo staat het in de Egyptische grondwet. Maar oppositiepartijen willen niet opgaan in de regering in hetzelfde regime. Tenzij ze garanties hebben voor hervormingen - Al Jazeera
Een paar maanden transition zal in ieder geval de oppositie de tijd geven zich te organiseren en campagne te voeren, zodat de kans op echt democratische verkiezingen groter wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar jij stelt wel dat ze weleens zouden kunnen bepalen (of iig 'wensen') dat er per september een ander regime komt. Nou hebben ze daar in dit geval eens heel weinig in in te brengen, aangezien de demonstranten zich niks van de wensen van de VS aantrekken
Tuurlijkquote:
En de nrc heeft het weer van AJEquote:NRC Live: als er nieuwe verkiezingen komen, zullen die pas over 90 dagen zijn. Het zou zelfs 6 maanden kunnen duren
Ik snap je punt, en ik ben met je eens dat dat wellicht voor Egypte het beste is. Maar dat willen de mensen daar nu niet. Mubarak is het gewoon het 'doel' van deze revolutie, en zal moeten opzouten om dit te stoppen, en wel nu. En dat ze dan daarna een overgangsregering in het leven roepen lijkt me niet ondenkbaar neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar maanden transition zal in ieder geval de oppositie de tijd geven zich te organiseren en campagne te voeren, zodat de kans op echt democratische verkiezingen groter wordt.
Al denk ik dat er voor de zekerheid wel internationale waarnemers gestuurd moeten worden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 muntthee en een shoarma-knoflook!
Nou ja, je kan ook effe El-Baradei installeren tot de verkiezingen in september voor mijn part. En waarom ook niet als het volk dat echt wil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, en ik ben met je eens dat dat wellicht voor Egypte het beste is. Maar dat willen de mensen daar nu niet. Mubarak is het gewoon het 'doel' van deze revolutie, en zal moeten opzouten om dit te stoppen, en wel nu. En dat ze dan daarna een overgangsregering in het leven roepen lijkt me niet ondenkbaar nee
NRC Live: Menigte op Tahrir-plein is harder gaan zingen. Ze zingen 'vrijheid, vrijheid, mag God het mogelijk maken' en 'laat het vanavond zijn'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Ze schreeuwen Oh freedom Oh freedom! Volgens AJE
En May God make it happen
En Tonight, maybe tonnight.
Ok, ik ga voor de El-Baradei overgangsoptie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
NRC Live: Menigte op Tahrir-plein is harder gaan zingen. Ze zingen 'vrijheid, vrijheid, mag God het mogelijk maken' en 'laat het vanavond zijn'
Hoezo, ze zijn al dagen bezig en het momentum is alleen maar groter geworden..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap alleen niet zo dat ze niet naar Heliopolis gaan? Hoe langer ze wachten hoe meer momentum ze verliezen
Omdat het duidelijk is dat ze al gewonnen hebben?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap alleen niet zo dat ze niet naar Heliopolis gaan? Hoe langer ze wachten hoe meer momentum ze verliezen
Ik heb het idee dat dat, of hooguit een variant met een andere persoon in die rol, het enige is wat het volk nog zal accepteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ga voor de El-Baradei overgangsoptie.
Nope, alles wijst erop dat iedereen aanstuurt op vrijdag=D-dayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah, als ik zo de berichten las vandaag ging het ook steeds meer op een Woodstock M-O lijken. En is het dreigende er wel vanaf... Vrijdagavond voelde je hier achter je TV/PC gewoon de spanning, nu is het allemaal lekker gemoedelijk en 'gezellig'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn al dagen bezig en het momentum is alleen maar groter geworden..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gooi hem er nog één keer doorheen.. Ayman.
.
Ligt het meeste voor de hand denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ga voor de El-Baradei overgangsoptie.
Inderdaad, omdat ze weten dat ze gewonnen hebben. Er is geen weg terug voor Mubarak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, als ik zo de berichten las vandaag ging het ook steeds meer op een Woodstock M-O lijken. En is het dreigende er wel vanaf... Vrijdagavond voelde je hier achter je TV/PC gewoon de spanning, nu is het allemaal lekker gemoedelijk en 'gezellig'.
Het Hillegersberg van Cairoquote:
Is dat een of andere speciale seculiere dag ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nope, alles wijst erop dat iedereen aanstuurt op vrijdag=D-day
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:10 schreef Bartholomaeus het volgende:
AP
BREAKING: AP source: Obama envoy told Mubarak US sees his presidency at an end. -BW
Blijven er zeker een heel stel op het plein hangen, desnoods tot september.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef cptmarco het volgende:
9:12pm Activist in Tahrir Square tells Al Jazeera that people are arranging entertainment to keep them occupied during the protest - a football tournament will be starting soon.je moet toch wat....
Ik denk dat die sfeer juist nu gevaarlijk is. De mensen zijn in een winnaarsstemming. Als Mubarak het nu in z'n hoofd haalt om z'n middelvinger op te steken, gaat al die verbroedering van de afgelopen paar dagen zich in één keer keren in een woedende menigte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, als ik zo de berichten las vandaag ging het ook steeds meer op een Woodstock M-O lijken. En is het dreigende er wel vanaf... Vrijdagavond voelde je hier achter je TV/PC gewoon de spanning, nu is het allemaal lekker gemoedelijk en 'gezellig'.
Vrijdagmiddag-gebed schijnt iets speciaals te zijn, en een beetje symboliek is de Egyptenaar niet vreemdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Is dat een of andere speciale seculiere dag ofzo?
Kans is zeker aanwezig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat die sfeer juist nu gevaarlijk is. De mensen zijn in een winnaarsstemming. Als Mubarak het nu in z'n hoofd haalt om z'n middelvinger op te steken, gaat al die verbroedering van de afgelopen paar dagen zich in één keer keren in een woedende menigte.
Denk ik.
Het is gebruikelijk om demos te plannen na het vrijdagmiddag gebed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Is dat een of andere speciale seculiere dag ofzo?
Zou heel goed kunnen, half elf lokale tijd. Elf uur is ook weer zo laat als je de volgende dag vroeg op moet als burger om het land draaiende te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef mu_barak_obama het volgende:
21 minuten nog volgens mijn visioen
Precies, en dan stormt het naar het paleis toe, of het leger komt alsnog in actie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat die sfeer juist nu gevaarlijk is. De mensen zijn in een winnaarsstemming. Als Mubarak het nu in z'n hoofd haalt om z'n middelvinger op te steken, gaat al die verbroedering van de afgelopen paar dagen zich in één keer keren in een woedende menigte.
Denk ik.
zoiets als zondag voor gereformeerdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag-gebed schijnt iets speciaals te zijn, en een beetje symboliek is de Egyptenaar niet vreemd
Zou goed kunnen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk ik.
Jammer genoeg staan er geen camera's bij Heliopolis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, en dan stormt het naar het paleis toe, of het leger komt alsnog in actie.
En dan hebben we live een bloedbad...
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Jammer genoeg staan er geen camera's bij Heliopolis.
22:00 lokale tijd toch? Da's 23:00 NLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, half elf lokale tijd. Elf uur is ook weer zo laat als je de volgende dag vroeg op moet als burger om het land draaiende te houden.
Dan hebben ze een primeur, bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef yavanna het volgende:
Volgens de televaag heeft Al Arabiya via Al Hayat TV bekend gemaakt dat Mubarak alleen zal zeggen dat hij zich niet verkiesbaar zal stellen in september, dat dit al is opgenomen voor tv.
Niet onwaarschijnlijk, maar verre van wat men daar wil.
You gotta be kidding mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef cptmarco het volgende:
9:12pm Activist in Tahrir Square tells Al Jazeera that people are arranging entertainment to keep them occupied during the protest - a football tournament will be starting soon.je moet toch wat....
Zie de spelfout in "Televaag"quote:
Inderdaad! Het was even heel vervelend met halve ruzietjes en zo. Onnodig en afleidend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef HiZ het volgende:
Zijn we nu hier in het topic de 'dit gaat niks worden crowd' kwijtgeraakt ?
'De zus van een vriendin van een tante van mijn vrouw zei...'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef yavanna het volgende:
Volgens de televaag heeft Al Arabiya via Al Hayat TV
Net andersom zei lopen 1 uur voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
22:00 lokale tijd toch? Da's 23:00 NL
gaat lukken vanavond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef superworm het volgende:
Als Mubarak niet vanavond opstapt noemen ze vrijdag 'Judgment Day'.
Verdomd, school verpest het weer eens voor me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef superworm het volgende:
Achja, de Telegraaf kennende kan er net zo goed niets van waar zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dan hebben ze een primeur, bron?
edit:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dt_toespraak___.html
mja, ben benieuwd.
Jep, dan gaan ze naar Heliopolis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef superworm het volgende:
Laat me je wakkerschudden, Heliopolis ligt aan het vliegveld van Cairo=veel persquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volg het nu sinds vrijdag en heb geen een keer Heliopolis in beeld gezien.
quote:8.09pm: Jack Shenker, for the Guardian, is in Tahrir Square, where he says there is a festival atmosphere. He asked people if Mubarak, who is expected to speak any minute, announcing his intention to step down at the next election, in September, would be enough. He said the "overwhelming consensus is that is absolutely not enough."
Wat ben je zuur joh...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja je moet wat, eigenlijk gebeurt er al dagen geen fuck.
Idd. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Jep, dan gaan ze naar Heliopolis.
Kwestie van perspectief: de mensen daar plaatsen heel wat meer boven hun avondeten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
To koken or niet to koken, dat is nu de vraag.
Ik kan het éigenlijk niet magen voor de derde dag op een rij de streams boven m'n avondeten te plaatsen.
Bestel je toch via internet anders?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
To koken or niet to koken, dat is nu de vraag.
Ik kan het éigenlijk niet magen voor de derde dag op een rij de streams boven m'n avondeten te plaatsen.
Wijs, hij moet gewoon inzien dat er maar 1 oplossing is, en niet die 2 á 3 halfbakken oplossingen die hij nu al heeft geprobeerdquote:
Ik denk dat je het meeste hebt aan BBC-Worldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie weet een goede radio zender waar ik de speech kan volgen?
En welke zenders doen goed verslag van Egypte?
http://xkcd.com/854/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bestel je toch via internet anders?
quote:Update 21.12 uur
Volgens de Egyptische staats-tv zal Mubarak om 22.00 uur lokale tijd (23.00 uur Nederlandse tijd) zijn speech geven. Nog steeds is onbekend wat hij zal melden. Volgens het persbureau AP, heeft de Amerikaanse president Obama tegen Mubarak gezegd dat hij zijn presidentschap 'ten einde' kan beschouwen. De demonstranten hebben tegen diverse verslaggevers aangegeven dat ze met niets anders genoegen nemen dan het aftreden van Mubarak.
Kom op, de pyramides stonden er ook niet in een weekquote:
22.00 lokaal is 21.00 nederlandsche tijdquote:
Goed punt, gefixtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 @ 21:17 schreef Henno het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar een uur later?
Zucht, laat ze het ff goed plannen, zodat ik niet blij edittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Pien85 het volgende:
23.00 lokale tijd komt die Mubarak. Das 22.00 NL tijd
Bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Pien85 het volgende:
23.00 lokale tijd komt Mubarak. Das 22.00 NL tijd
8,9,10quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Laat ze dit zingen:
1, 2, 3, 4
komt er nog wat van
5, 6, 7
we wachten al zo lang
Ik vind die opmerking van Obama zo vreemd overkomen. Alsof de Amerikanen beslissen wat de status van het presidentschap van Egypte is. Ik snap wel dat het meer iets als 'na al die demonstraties is het niet houdbaar' maar het klinkt alsof mama tegen zoontje zegt dat ie buiten moet gaan spelen.quote:
twitter, maar nu ook tweets dattie om 22.30 lok tijd komt... dus ik weet t ook even niet meerquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
Egyptian state TV anchor resigns over demo coverage
(Reuters) - An Egyptian news anchor has resigned from state television after 20 years for what she said was a "lack of ethical standards" in its coverage of Egypt's mass protests calling for the ousting of the president.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE7107DE20110201
Beetje laat, maar liever laat dan nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
(Reuters) - An Egyptian news anchor has resigned from state television after 20 years for what she said was a "lack of ethical standards" in its coverage of Egypt's mass protests calling for the ousting of the president.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
Doe mij ook maar 'n bakkie dan, heb al dagen geen tijd meer gehad voor KSCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ga ik maar even koffie zetten.
Ratten - schipquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
We zijn er bijna,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Laat ze dit zingen:
1, 2, 3, 4
komt er nog wat van
5, 6, 7
we wachten al zo lang
Doe maar, als er iets gebeurt dan roep ik wel.quote:
one by onequote:
Alle invloed van buitenaf kan best van grote invloed zijn op Mubarak, wie weet wat hij zonder die druk en wellicht beloftes had gedaan tegen de bevolking.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind die opmerking van Obama zo vreemd overkomen. Alsof de Amerikanen beslissen wat de status van het presidentschap van Egypte is. Ik snap wel dat het meer iets als 'na al die demonstraties is het niet houdbaar' maar het klinkt alsof mama tegen zoontje zegt dat ie buiten moet gaan spelen.
Alsof het Amerika is, en niet de dagenlange protesten, die Mubarak verjagen..
Precies, anders denken mensen nog dat het toch een Islamitische revolutie is.quote:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.alarabiya.net/
Doet het niet.
Dat begrijp ik. Ik snap de intentie ook wel en ben blij dat Amerika eindelijk de 'betere' kant lijkt te kiezen, maar de zin komt erg vreemd op mij over en ik hoop niet dat dit soort uitlatingen later door fundamentalisten gekaapt gaan worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alle invloed van buitenaf kan best van grote invloed zijn op Mubarak, wie weet wat hij zonder die druk en wellicht beloftes had gedaan tegen de bevolking.
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik mag niet eten alleen maar drinkvoeding en water.Ik ga voor water.
Veel inhoud in dat bericht ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
BREAKING NEWS!
@aymanshaltoni #mubarak #jan25 #egypt
Ja, dat hadden we niet verwacht he?
Ja, of iedereen wil het gewoon zien en de servers kunnen het niet aan. Heel veel mensen die allemaal hetzelfde willen zien is ook een DDoS hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef Pien85 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Three out of ten can access it. I think it is being attacked, probably by those unhappy with its coverage of Egypt, just speculating.
denk dat 1 biertje geen kwaam kan...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een pot thee zetten? We zitten hier nog wel even...
Ziekte van Crohn en moet nu nog 5 weken drinken waarschijnlijk was vorige week Maandag begonnen. Heel irritant.quote:
We moeten de tijd volmaken tot 22uur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Begint hier een beetje een SC te worden?
Of lees ik net het verkeerde...
Dit wou ik laten zien, maar ik heb mijn dag niet vandaag.quote:
Wat is dat voor ziekte dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ziekte van Crohn en moet nu nog 5 weken drinken waarschijnlijk was vorige week Maandag begonnen. Heel irritant.
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We moeten de tijd volmaken tot 22uur.
Ja, hallo.......tisda??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit wou ik laten zien, maar ik heb mijn dag niet vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Talking about bad carreer movesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
Een ontstekingsziekte van het darmkanaal, vaak vooral van de overgang van de dunne naar de dikke darm, maar hij kan op iedere plaats van het darmkanaal voorkomen.quote:
ICBM onderweg vanuit Israelquote:
Het staat er inderdaad wat typisch, terwijl Obama voor zover ik heb gezien juist niet 'zo' wil overkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik snap de intentie ook wel en ben blij dat Amerika eindelijk de 'betere' kant lijkt te kiezen, maar de zin komt erg vreemd op mij over en ik hoop niet dat dit soort uitlatingen later door fundamentalisten gekaapt gaan worden.
Geen idee, maar het is wel een leuke vent om te zienquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een leuke vent om te zien
Die zitten der ookquote:
Snap ik, maar het is heel makkelijk dingen verkeerd weer te geven, zeker als 'normale' persburos dat al doen. Maargoed, ik hoop dat Obama nog wat krediet over heeft van zijn speech in Caïro en snel vriendschap sluit met de nieuwe regering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het staat er inderdaad wat typisch, terwijl Obama voor zover ik heb gezien juist niet 'zo' wil overkomen.
Gaat een date vragen...... of moet ik het voor je doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een leuke vent om te zien
Lijkt mij ook beduidend leuker dan op een vliegveld zitten wachten. En op het plein is beter eten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
AJE zei net: Tourists among the crowd in Tahrir, chanting alongside egyptiands
Voetballers deden toch ook mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
De Johan Derksen van Egypte bespreekt nu de dertiende speelronde in de Egyptische competitie zie ik.
Fortuna Heliopolis had tegen TOP Dokki verkeerde schoenen aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
De Johan Derksen van Egypte bespreekt nu de dertiende speelronde in de Egyptische competitie zie ik.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef Flashbox het volgende:
RandaYaacoub @RamyYaacoub no to be fair "soon" in "cairo time" is about 2hrs & in "Mubarak time" about 4-5hrs 2 minutes ago via Mobile Web in reply to RamyYaacoub
Mubarak weet echt wel wat zijn mogelijkheden zijn, daar heeft ie Obama niet voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
JacobPark Jacob Park
AJE correspondent suggesting that Obama "urging" Mubarak to not run for re-election came *after* Mubarak already decided that.
Daar zal hij in elk geval wel heel erg zijn best voor doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is heel makkelijk dingen verkeerd weer te geven, zeker als 'normale' persburos dat al doen. Maargoed, ik hoop dat Obama nog wat krediet over heeft van zijn speech in Caïro en snel vriendschap sluit met de nieuwe regering.
Zo, toe maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
gerritwit Radio 1 uitzendploeg zit in startblokken om zender op te gaan bij toespraak Mubarak. Wordt ingebroken in programmering indien nodig #NOS
Op? Zender? Radio? Waar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
gerritwit Radio 1 uitzendploeg zit in startblokken om zender op te gaan bij toespraak Mubarak. Wordt ingebroken in programmering indien nodig #NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |