quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 muntthee en een shoarma-knoflook!
Nou ja, je kan ook effe El-Baradei installeren tot de verkiezingen in september voor mijn part. En waarom ook niet als het volk dat echt wil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, en ik ben met je eens dat dat wellicht voor Egypte het beste is. Maar dat willen de mensen daar nu niet. Mubarak is het gewoon het 'doel' van deze revolutie, en zal moeten opzouten om dit te stoppen, en wel nu. En dat ze dan daarna een overgangsregering in het leven roepen lijkt me niet ondenkbaar nee
NRC Live: Menigte op Tahrir-plein is harder gaan zingen. Ze zingen 'vrijheid, vrijheid, mag God het mogelijk maken' en 'laat het vanavond zijn'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Ze schreeuwen Oh freedom Oh freedom! Volgens AJE
En May God make it happen
En Tonight, maybe tonnight.
Ok, ik ga voor de El-Baradei overgangsoptie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
NRC Live: Menigte op Tahrir-plein is harder gaan zingen. Ze zingen 'vrijheid, vrijheid, mag God het mogelijk maken' en 'laat het vanavond zijn'
Hoezo, ze zijn al dagen bezig en het momentum is alleen maar groter geworden..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap alleen niet zo dat ze niet naar Heliopolis gaan? Hoe langer ze wachten hoe meer momentum ze verliezen
Omdat het duidelijk is dat ze al gewonnen hebben?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap alleen niet zo dat ze niet naar Heliopolis gaan? Hoe langer ze wachten hoe meer momentum ze verliezen
Ik heb het idee dat dat, of hooguit een variant met een andere persoon in die rol, het enige is wat het volk nog zal accepteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ga voor de El-Baradei overgangsoptie.
Nope, alles wijst erop dat iedereen aanstuurt op vrijdag=D-dayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah, als ik zo de berichten las vandaag ging het ook steeds meer op een Woodstock M-O lijken. En is het dreigende er wel vanaf... Vrijdagavond voelde je hier achter je TV/PC gewoon de spanning, nu is het allemaal lekker gemoedelijk en 'gezellig'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn al dagen bezig en het momentum is alleen maar groter geworden..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gooi hem er nog één keer doorheen.. Ayman.
.
Ligt het meeste voor de hand denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ga voor de El-Baradei overgangsoptie.
Inderdaad, omdat ze weten dat ze gewonnen hebben. Er is geen weg terug voor Mubarak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, als ik zo de berichten las vandaag ging het ook steeds meer op een Woodstock M-O lijken. En is het dreigende er wel vanaf... Vrijdagavond voelde je hier achter je TV/PC gewoon de spanning, nu is het allemaal lekker gemoedelijk en 'gezellig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |