Met een touwtje om hem rechtop te houden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ze hadden toch een podium op het plein geplaatst?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met een touwtje om hem rechtop te houden...
Ja je moet wat, eigenlijk gebeurt er al dagen geen fuck.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Een demonstrant op het Tahrir-plein vertelt aan Al Jazeera dat er activiteiten worden georganiseerd om de demonstranten bezig te houden. Zo begint er zo een voetbalwedstrijdje bij het plein
Gozert bleef wel netjes bij zijn standpunt... Werd zelfs een beetje boosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehehehe, weer een geinig stukje journalisme door AJE.
Dude over waarom Tahrir square zo heet: iets over 100 jaar geleden een mars van vrouwen over vrouwenrechten.
Journalist: ...according to some historians, yeah.
plaatjesuploadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
Doet imageshack het niet (meer) op FOK!?
Inderdaad, maar dat houd de sfeer er wel in.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja je moet wat, eigenlijk gebeurt er al dagen geen fuck.
Gisteren was Albert Verlinde Trending worldwidequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Roi het volgende:
Top tweets in NL gaan over Gtst, wiskunde en tienerfeiten (?)
Je raaskalt man. Seculieren bidden niet en al helemaal niet tijdens een demostratie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Puur seculiere revolutie, momenteel.
Maar een deel van de demonstranten bidt, het grootste deel niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je raaskalt man. Seculieren bidden niet en al helemaal niet tijdens een demostratie.
http://trendsmap.com/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar kan je die kaart opvragen?
Goeie TT trouwens.
Godver, heb je het überhaupt gevolgd? Een deel van de mensen ging bidden ja, omdat ze dat sowieso doen, dagelijks. De christenen stonden er gewoon omheen hoor, de moslims notabene te beschermen. Die baardmannen waar men zo bang voor is, roepen het hardst dat het een revolutie van alle mensen is, Christen, moslim of atheïst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je raaskalt man. Seculieren bidden niet en al helemaal niet tijdens een demostratie.
http://trendsmap.comquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar kan je die kaart opvragen?
Goeie TT trouwens.
Ja maar die zielige christenen in Egyptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef megamandy het volgende:
Dit onderwerp net bij de EO, verschrikkelijk. Alsof dat op dit moment er ook maar een fractie toe doet!
Het valt mij juist op dat ik er zo weinig zie bidden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat dus. Net zeiden ze op AJ dat het bidden sowieso meer een 'sociaal gebeuren is, dan religieus'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, heb je het überhaupt gevolgd? Een deel van de mensen ging bidden ja, omdat ze dat sowieso doen, dagelijks. De christenen stonden er gewoon omheen hoor, de moslims notabene te beschermen. Die baardmannen waar men zo bang voor is, roepen het hardst dat het een revolutie van alle mensen is, Christen, moslim of atheïst.
Glenn Beck, onbeschrijfelijk die ventquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef intellectuele_user het volgende:
Glenn Beck compares president Obama to Hosni Mubarak
http://www.examiner.com/p(...)-hosni-mubarak-video
Glenn Beck![]()
![]()
Ze doen niet alsof, ze zijn ervan overtuigd. Dat maakt het ook zo misselijk en misplaatst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar die zielige christenen in Egypte
Ik wordt echt kotsmisselijk van de EO als ze weer net doen alsof christenen belangrijker zijn dan een ieder ander
Moebie gaat zo spreken, update kan ff wachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef -jos- het volgende:
@natlsecuritycnn: Our @johnkingcnn reporting Obama admin has been told by Cairo contacts that Mubarak won't run in next
FP kan geupdate worden.
Daarnaast, ze staan daar zo lang, op zulke momenten zijn mensen aanhankelijker tot hun geloof. Waarschijnlijk bidt de helft van die mensen normaal niet. Maar omdat ze andere mensen het zien doen, en het een moment van verbroedering is op dat moment wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, heb je het überhaupt gevolgd? Een deel van de mensen ging bidden ja, omdat ze dat sowieso doen, dagelijks. De christenen stonden er gewoon omheen hoor, de moslims notabene te beschermen. Die baardmannen waar men zo bang voor is, roepen het hardst dat het een revolutie van alle mensen is, Christen, moslim of atheïst.
Sjonge sjonge. Ik vind dit spannend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moebie gaat zo spreken, update kan ff wachten.
Twitter blijf ik twijfelachtig vinden als bron, sorry
Wanneer komt die toespraak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef cptmarco het volgende:
ben benieuwd wat Mubarak uit zijn hoge hoed gaat toveren...
same herequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Sjonge sjonge. Ik vind dit spannend.
Ik denk dat hij idd gaat zeggen dat hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Ik denk niet dat mensen daar genoegen mee zullen nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef cptmarco het volgende:
Hoezo, lijkt me duidelijk. Hij blijft president tot de verkiezingen en stelt zich daarna niet meer verkiesbaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef cptmarco het volgende:
zeggen ze inderdaad net op AJE ook...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef QBay het volgende:
[..]
Hoezo, lijkt me duidelijk. Hij blijft president tot de verkiezingen en stelt zich daarna niet meer verkiesbaar.
Ik ben een bericht aan het voorbereidenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef -jos- het volgende:
http://news.blogs.cnn.com(...)f-millions/?on.cnn=1
alphaleah Leah McElrath
CNN CONFIRMS: OBAMA'S DECISION PERSONALLY TO URGE #MUBARAK NOT TO RUN #egypt #jan25 #25jan #tahrir #egypte #egipto PLEASE RETWEET!
En z'n middelvinger opsteektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat zou het wat zijn als die gaat zeggen dat ie niet van plan is weg te gaan.
Mwah, waarom niet? Zolang hij in zijn resterende tijd maar geen rare wetten maakt en bijvoorbeeld een regering van nationale eenheid installeert waarin ook de oppositie zitting heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij idd gaat zeggen dat hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Ik denk niet dat mensen daar genoegen mee zullen nemen.
Dan denk ik dat het volk niet zo rustig blijft als ze tot nu toe zijn geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat zou het wat zijn als die gaat zeggen dat ie niet van plan is weg te gaan.
quote:FDEgypt FD Egypt
Prime minister Shafik says on tv that internet will be switched back on soon. #egypt #jan25
Waarom zou ie? Beter gaat ie naar een leuk optrekje uitkijken ergens in het buitenland en regelt ie daar een verblijfsvergunning in die maanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Zou Mubarak het voor elkaar kunnen krijgen om Egypte nog even snel (nog verder) de afgrond in te storten vóór de verkiezingen in september?
of hij zegt tegen die tijd... het land is in een dusdanige staat, ik kan jullie niet in de steek laten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, waarom niet? Zolang hij in zijn resterende tijd maar geen rare wetten maakt en bijvoorbeeld een regering van nationale eenheid installeert waarin ook de oppositie zitting heeft.
Omdat een kat in 't nauw rare sprongen maaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Beter gaat ie naar een leuk optrekje uitkijken ergens in het buitenland en regelt ie daar een verblijfsvergunning in die maanden.
Dan tekent ie daarmee zijn doodvonnis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of hij zegt tegen die tijd... het land is in een dusdanige staat, ik kan jullie niet in de steek laten...
Moet je niet intrappen. Het is nog ruim een half jaar, wie weet verstevigd hij z'n grip op het land en blijft hij lekker aan in september of plant hij een vertrouweling. En de demonstranten zijn dan zeker het momentum kwijt. Gewoon weg, nu. Klaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, waarom niet? Zolang hij in zijn resterende tijd maar geen rare wetten maakt en bijvoorbeeld een regering van nationale eenheid installeert waarin ook de oppositie zitting heeft.
Daar hebben ze Mubarak niet voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Zou Mubarak het voor elkaar kunnen krijgen om Egypte nog even snel (nog verder) de afgrond in te storten vóór de verkiezingen in september?
Ik denk toch dat met name de Amerikanen liever voor een machtswisseling in september gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je niet intrappen. Het is nog ruim een half jaar, wie weet verstevigd hij z'n grip op het land en blijft hij lekker aan in september of plant hij een vertrouweling. En de demonstranten zijn dan zeker het momentum kwijt. Gewoon weg, nu. Klaar.
Het enige wat die mensen daar willen, is dat hij oprot. Niets meer, niets minder. Aanblijven tot september is voor hen geen optie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou ie? Beter gaat ie naar een leuk optrekje uitkijken ergens in het buitenland en regelt ie daar een verblijfsvergunning in die maanden.
http://english.aljazeera.(...)112118559309958.htmlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Al Jazeera meldt dat haar signaal niet alleen in Egypte geblokkeert wordt. Zij hebben aanwijzingen dat ook vanuit andere delen van het Midden Oosten geprobeerd wordt om het signaal te blokkeren: "Clearly there are powers that do not want our important images pushing for democracy and reform to be seen by the public," a spokesman adds.
They want him to run, NOWquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij idd gaat zeggen dat hij zich niet verkiesbaar gaat stellen. Ik denk niet dat mensen daar genoegen mee zullen nemen.
Ik denk toch dat de Amerikanen deze opstand ook niet kunnen negeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk toch dat met name de Amerikanen liever voor een machtswisseling in september gaan.
Gaat het volk geen genoegen mee nemen.quote:VS-gezant zou Mubarak gevraagd hebben per direct op te stappen; Mubarak wees 't meteen van de hand: http://tinyurl.com/45hq596 #ennu
Ik denk dat de VS zich ff een tijdje koest dienen te houden aldaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de Amerikanen deze opstand ook niet kunnen negeren.
Sowieso de VS, stelletje hypocrietenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS zich ff een tijdje koest dienen te houden aldaar.
Precies, en die kunnen wel leuk met Moebie afspreken dat ze een geleidelijke transitie doen, maar als het volk blijft protesteren gaat dat ook niet werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS zich ff een tijdje koest dienen te houden aldaar.
Ja, respect voor die man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Noelle06 het volgende:
Best wel, nog steeds verslaggeving vanaf het dak ?
Dat doen ze toch ook niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de Amerikanen deze opstand ook niet kunnen negeren.
Zo laag staat de dollar nietquote:[b] Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef (171 dollar) per dag. Ruwe schatting: dat is minder dan 100 euro
Ik denk niet dat ze boven het boegeroep uitkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef -jos- het volgende:
Wedden dat er nu pro-Mubarak infiltranten op the square zitten die gaan zitten juichen na zijn toespraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |