Ik denk dat je het meeste hebt aan BBC-Worldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wie weet een goede radio zender waar ik de speech kan volgen?
En welke zenders doen goed verslag van Egypte?
http://xkcd.com/854/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bestel je toch via internet anders?
quote:Update 21.12 uur
Volgens de Egyptische staats-tv zal Mubarak om 22.00 uur lokale tijd (23.00 uur Nederlandse tijd) zijn speech geven. Nog steeds is onbekend wat hij zal melden. Volgens het persbureau AP, heeft de Amerikaanse president Obama tegen Mubarak gezegd dat hij zijn presidentschap 'ten einde' kan beschouwen. De demonstranten hebben tegen diverse verslaggevers aangegeven dat ze met niets anders genoegen nemen dan het aftreden van Mubarak.
Kom op, de pyramides stonden er ook niet in een weekquote:
22.00 lokaal is 21.00 nederlandsche tijdquote:
Goed punt, gefixtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 @ 21:17 schreef Henno het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar een uur later?
Zucht, laat ze het ff goed plannen, zodat ik niet blij edittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Pien85 het volgende:
23.00 lokale tijd komt die Mubarak. Das 22.00 NL tijd
Bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Pien85 het volgende:
23.00 lokale tijd komt Mubarak. Das 22.00 NL tijd
8,9,10quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Laat ze dit zingen:
1, 2, 3, 4
komt er nog wat van
5, 6, 7
we wachten al zo lang
Ik vind die opmerking van Obama zo vreemd overkomen. Alsof de Amerikanen beslissen wat de status van het presidentschap van Egypte is. Ik snap wel dat het meer iets als 'na al die demonstraties is het niet houdbaar' maar het klinkt alsof mama tegen zoontje zegt dat ie buiten moet gaan spelen.quote:
twitter, maar nu ook tweets dattie om 22.30 lok tijd komt... dus ik weet t ook even niet meerquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
Egyptian state TV anchor resigns over demo coverage
(Reuters) - An Egyptian news anchor has resigned from state television after 20 years for what she said was a "lack of ethical standards" in its coverage of Egypt's mass protests calling for the ousting of the president.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE7107DE20110201
Beetje laat, maar liever laat dan nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
(Reuters) - An Egyptian news anchor has resigned from state television after 20 years for what she said was a "lack of ethical standards" in its coverage of Egypt's mass protests calling for the ousting of the president.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
Doe mij ook maar 'n bakkie dan, heb al dagen geen tijd meer gehad voor KSCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ga ik maar even koffie zetten.
Ratten - schipquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
We zijn er bijna,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Laat ze dit zingen:
1, 2, 3, 4
komt er nog wat van
5, 6, 7
we wachten al zo lang
Doe maar, als er iets gebeurt dan roep ik wel.quote:
one by onequote:
Alle invloed van buitenaf kan best van grote invloed zijn op Mubarak, wie weet wat hij zonder die druk en wellicht beloftes had gedaan tegen de bevolking.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind die opmerking van Obama zo vreemd overkomen. Alsof de Amerikanen beslissen wat de status van het presidentschap van Egypte is. Ik snap wel dat het meer iets als 'na al die demonstraties is het niet houdbaar' maar het klinkt alsof mama tegen zoontje zegt dat ie buiten moet gaan spelen.
Alsof het Amerika is, en niet de dagenlange protesten, die Mubarak verjagen..
Precies, anders denken mensen nog dat het toch een Islamitische revolutie is.quote:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://www.alarabiya.net/
Doet het niet.
Dat begrijp ik. Ik snap de intentie ook wel en ben blij dat Amerika eindelijk de 'betere' kant lijkt te kiezen, maar de zin komt erg vreemd op mij over en ik hoop niet dat dit soort uitlatingen later door fundamentalisten gekaapt gaan worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alle invloed van buitenaf kan best van grote invloed zijn op Mubarak, wie weet wat hij zonder die druk en wellicht beloftes had gedaan tegen de bevolking.
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik mag niet eten alleen maar drinkvoeding en water.Ik ga voor water.
Veel inhoud in dat bericht ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
BREAKING NEWS!
@aymanshaltoni #mubarak #jan25 #egypt
Ja, dat hadden we niet verwacht he?
Ja, of iedereen wil het gewoon zien en de servers kunnen het niet aan. Heel veel mensen die allemaal hetzelfde willen zien is ook een DDoS hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef Pien85 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Three out of ten can access it. I think it is being attacked, probably by those unhappy with its coverage of Egypt, just speculating.
denk dat 1 biertje geen kwaam kan...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een pot thee zetten? We zitten hier nog wel even...
Ziekte van Crohn en moet nu nog 5 weken drinken waarschijnlijk was vorige week Maandag begonnen. Heel irritant.quote:
We moeten de tijd volmaken tot 22uur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Begint hier een beetje een SC te worden?
Of lees ik net het verkeerde...
Dit wou ik laten zien, maar ik heb mijn dag niet vandaag.quote:
Wat is dat voor ziekte dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ziekte van Crohn en moet nu nog 5 weken drinken waarschijnlijk was vorige week Maandag begonnen. Heel irritant.
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We moeten de tijd volmaken tot 22uur.
Ja, hallo.......tisda??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit wou ik laten zien, maar ik heb mijn dag niet vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Talking about bad carreer movesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
Een ontstekingsziekte van het darmkanaal, vaak vooral van de overgang van de dunne naar de dikke darm, maar hij kan op iedere plaats van het darmkanaal voorkomen.quote:
ICBM onderweg vanuit Israelquote:
Het staat er inderdaad wat typisch, terwijl Obama voor zover ik heb gezien juist niet 'zo' wil overkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik snap de intentie ook wel en ben blij dat Amerika eindelijk de 'betere' kant lijkt te kiezen, maar de zin komt erg vreemd op mij over en ik hoop niet dat dit soort uitlatingen later door fundamentalisten gekaapt gaan worden.
Geen idee, maar het is wel een leuke vent om te zienquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een leuke vent om te zien
Die zitten der ookquote:
Snap ik, maar het is heel makkelijk dingen verkeerd weer te geven, zeker als 'normale' persburos dat al doen. Maargoed, ik hoop dat Obama nog wat krediet over heeft van zijn speech in Caïro en snel vriendschap sluit met de nieuwe regering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het staat er inderdaad wat typisch, terwijl Obama voor zover ik heb gezien juist niet 'zo' wil overkomen.
Gaat een date vragen...... of moet ik het voor je doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een leuke vent om te zien
Lijkt mij ook beduidend leuker dan op een vliegveld zitten wachten. En op het plein is beter eten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
AJE zei net: Tourists among the crowd in Tahrir, chanting alongside egyptiands
Voetballers deden toch ook mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
De Johan Derksen van Egypte bespreekt nu de dertiende speelronde in de Egyptische competitie zie ik.
Fortuna Heliopolis had tegen TOP Dokki verkeerde schoenen aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
De Johan Derksen van Egypte bespreekt nu de dertiende speelronde in de Egyptische competitie zie ik.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef Flashbox het volgende:
RandaYaacoub @RamyYaacoub no to be fair "soon" in "cairo time" is about 2hrs & in "Mubarak time" about 4-5hrs 2 minutes ago via Mobile Web in reply to RamyYaacoub
Mubarak weet echt wel wat zijn mogelijkheden zijn, daar heeft ie Obama niet voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
JacobPark Jacob Park
AJE correspondent suggesting that Obama "urging" Mubarak to not run for re-election came *after* Mubarak already decided that.
Daar zal hij in elk geval wel heel erg zijn best voor doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is heel makkelijk dingen verkeerd weer te geven, zeker als 'normale' persburos dat al doen. Maargoed, ik hoop dat Obama nog wat krediet over heeft van zijn speech in Caïro en snel vriendschap sluit met de nieuwe regering.
Zo, toe maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
gerritwit Radio 1 uitzendploeg zit in startblokken om zender op te gaan bij toespraak Mubarak. Wordt ingebroken in programmering indien nodig #NOS
Op? Zender? Radio? Waar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
gerritwit Radio 1 uitzendploeg zit in startblokken om zender op te gaan bij toespraak Mubarak. Wordt ingebroken in programmering indien nodig #NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |