Het Hillegersberg van Cairoquote:
Is dat een of andere speciale seculiere dag ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nope, alles wijst erop dat iedereen aanstuurt op vrijdag=D-day
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:10 schreef Bartholomaeus het volgende:
AP
BREAKING: AP source: Obama envoy told Mubarak US sees his presidency at an end. -BW
Blijven er zeker een heel stel op het plein hangen, desnoods tot september.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef cptmarco het volgende:
9:12pm Activist in Tahrir Square tells Al Jazeera that people are arranging entertainment to keep them occupied during the protest - a football tournament will be starting soon.je moet toch wat....
Ik denk dat die sfeer juist nu gevaarlijk is. De mensen zijn in een winnaarsstemming. Als Mubarak het nu in z'n hoofd haalt om z'n middelvinger op te steken, gaat al die verbroedering van de afgelopen paar dagen zich in één keer keren in een woedende menigte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, als ik zo de berichten las vandaag ging het ook steeds meer op een Woodstock M-O lijken. En is het dreigende er wel vanaf... Vrijdagavond voelde je hier achter je TV/PC gewoon de spanning, nu is het allemaal lekker gemoedelijk en 'gezellig'.
Vrijdagmiddag-gebed schijnt iets speciaals te zijn, en een beetje symboliek is de Egyptenaar niet vreemdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Is dat een of andere speciale seculiere dag ofzo?
Kans is zeker aanwezig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat die sfeer juist nu gevaarlijk is. De mensen zijn in een winnaarsstemming. Als Mubarak het nu in z'n hoofd haalt om z'n middelvinger op te steken, gaat al die verbroedering van de afgelopen paar dagen zich in één keer keren in een woedende menigte.
Denk ik.
Het is gebruikelijk om demos te plannen na het vrijdagmiddag gebed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Is dat een of andere speciale seculiere dag ofzo?
Zou heel goed kunnen, half elf lokale tijd. Elf uur is ook weer zo laat als je de volgende dag vroeg op moet als burger om het land draaiende te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef mu_barak_obama het volgende:
21 minuten nog volgens mijn visioen
Precies, en dan stormt het naar het paleis toe, of het leger komt alsnog in actie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat die sfeer juist nu gevaarlijk is. De mensen zijn in een winnaarsstemming. Als Mubarak het nu in z'n hoofd haalt om z'n middelvinger op te steken, gaat al die verbroedering van de afgelopen paar dagen zich in één keer keren in een woedende menigte.
Denk ik.
zoiets als zondag voor gereformeerdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag-gebed schijnt iets speciaals te zijn, en een beetje symboliek is de Egyptenaar niet vreemd
Zou goed kunnen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk ik.
Jammer genoeg staan er geen camera's bij Heliopolis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, en dan stormt het naar het paleis toe, of het leger komt alsnog in actie.
En dan hebben we live een bloedbad...
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Jammer genoeg staan er geen camera's bij Heliopolis.
22:00 lokale tijd toch? Da's 23:00 NLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, half elf lokale tijd. Elf uur is ook weer zo laat als je de volgende dag vroeg op moet als burger om het land draaiende te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |