abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_90623967


Vorige delen
120 | 119 | 118 | 117 | 114 | 112 | 110 | 111 | 109 | 108 | 107 | 106 | 105 | 104 | 103 | 102 | 101 | 100 | 99 | 98 | 97 | 96 | 95 | 94 | 93 | 92 | 91 | 90 | 89 | 88 | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 |
H&M #75 - Zonder klantenservice
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #24 - Met de najaarscollectie en lange levertijden
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

Previewcatalogus

De previewcatalogus is gestuurd naar mensen die daarvoor zijn uitgenodigd. Hij is nog niet te bestellen. Bestellen uit de previewcatalogus kan wel gewoon via het bestelformulier.

De catalogus vind je hier: H&M #101 - Nu met previewcatalogus! .

Met veel dank aan Debsterr :* _O_ .



:D :D :D .

De OP is hier te vinden.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_90623979
haha wou hem net openen ;)

voor de mensen van de Lanvin collectie, is nu in de sale!
~ Bonito La Risa ~
pi_90624091
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Volgens mij 1304, 7848 en 8909, zijn 5 euro, 10 euro en 25% korting.
heeft niet mogen baten, waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gedaan :@ toch bedankt O+
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_90624130
Pfft, dacht dat er vanochtend wel nieuwe artikelen waren....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_90624258
Woei eindelijk het donkergrijze vest wat afgeprijsd is van 40 naar 17,45 ofzo en dan nog eens 3 kortingscodes eroverheen :P Tevens wat 5 euro rokjes en dingen voor vriendlief erbij gedaan. Hoop dat H&M dat pikt 3 codes, iemand daar ervaring mee?
pi_90624304
Deze dus:
  donderdag 30 december 2010 @ 13:06:59 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90624374
Mooi vest!
  donderdag 30 december 2010 @ 13:07:21 #8
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90624387
Ik heb dus eigenlijk alleen maar treggings en sinds kort deze :



Echt een aanrader, het is alleen geen spijkerstof.
Hij zit echt lekker O+
pi_90624398
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef heaven7 het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Dat vest is zo lekker warm O+
pi_90624759
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb dus eigenlijk alleen maar treggings en sinds kort deze :

[ afbeelding ]

Echt een aanrader, het is alleen geen spijkerstof.
Hij zit echt lekker O+
Jah het is binnen :)
pi_90624890
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Dat vest is zo lekker warm O+
Mooi! Valt ie een beetje normaal? Er was alleen nog 36, hoop niet dat ie te klein is. Er zijn nog veel meer van zulke mooie vesten O+ Dit is alleen de enige zonder wol en ik kan niet tegen wol :{
  donderdag 30 december 2010 @ 13:31:08 #12
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90625318
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef heaven7 het volgende:
Woei eindelijk het donkergrijze vest wat afgeprijsd is van 40 naar 17,45 ofzo en dan nog eens 3 kortingscodes eroverheen :P Tevens wat 5 euro rokjes en dingen voor vriendlief erbij gedaan. Hoop dat H&M dat pikt 3 codes, iemand daar ervaring mee?
Ik heb 2 codes gebruikt, maar kreeg een mail dat de codes alleen gebruikt mogen worden als je die ook echt persoonlijk hebt ontvangen. Mijn bestelling komt vandaag, dus ben benieuwd wat ze nu uiteindelijk gedaan hebben.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 30 december 2010 @ 13:31:25 #13
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90625326
Ik ben opeens een artikel kwijt. . .stond eerst wel in mijn bestelling maar is nu opeens foetsie -O-
pi_90625533
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mooi! Valt ie een beetje normaal? Er was alleen nog 36, hoop niet dat ie te klein is. Er zijn nog veel meer van zulke mooie vesten O+ Dit is alleen de enige zonder wol en ik kan niet tegen wol :{
Ik vind hem vrij groot vallen, normaal heb ik 36 maar die viel rond mijn middel redelijk ruim, dus ik heb een 34 genomen. En over de wol is erg herkenbaar, ik kan er ook niet tegen. Bij kleine percentages word ik al gek van dat gekriebel :{ . Ik heb me rot gezocht naar een leuk/warm vest waar geen wol in zit.
  donderdag 30 december 2010 @ 13:37:19 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90625588
En een vraagje, ik heb vandaag een bestelling ontvangen waarvan ik in elk geval 2 artikelen wil retourneren. Volgende week krijg ik een weer een bestelling. Daar zit vast ook een artikel in wat ik wil retourneren. Kan ik de artikelen van zending 1 met alle benodigde papieren in de H&M tas stoppen en dat in zn geheel in de volgende H&M tas/doos?
pi_90625693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb dus eigenlijk alleen maar treggings en sinds kort deze :

[ afbeelding ]

Echt een aanrader, het is alleen geen spijkerstof.
Hij zit echt lekker O+
Die had ik ook gezien ja, maar ik twijfel om de stof, ik wil geen leggingstof het moet wel wat steviger zijn. En daar zit veel polyester in... Model lijkt wel heel mooi :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 30 december 2010 @ 13:39:22 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90625694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
En een vraagje, ik heb vandaag een bestelling ontvangen waarvan ik in elk geval 2 artikelen wil retourneren. Volgende week krijg ik een weer een bestelling. Daar zit vast ook een artikel in wat ik wil retourneren. Kan ik de artikelen van zending 1 met alle benodigde papieren in de H&M tas stoppen en dat in zn geheel in de volgende H&M tas/doos?
Ik zou het apart doen, gewoon just to be sure.
pi_90625705
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Marrije het volgende:
En een vraagje, ik heb vandaag een bestelling ontvangen waarvan ik in elk geval 2 artikelen wil retourneren. Volgende week krijg ik een weer een bestelling. Daar zit vast ook een artikel in wat ik wil retourneren. Kan ik de artikelen van zending 1 met alle benodigde papieren in de H&M tas stoppen en dat in zn geheel in de volgende H&M tas/doos?
Nog nooit gedaan, maar ik zou het niet doen, ik bedoel, voor de retouren hoef je toch niets te betalen en anders maakt de h&m er toch weer een zooi van :P
  donderdag 30 december 2010 @ 13:40:23 #19
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90625739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef alors het volgende:

[..]

Die had ik ook gezien ja, maar ik twijfel om de stof, ik wil geen leggingstof het moet wel wat steviger zijn. En daar zit veel polyester in... Model lijkt wel heel mooi :Y
Het is ook niet echt leggingstof, het voelt steviger als een legging & soepeler dan een spijkerbroek.
Daarom valt 'ie ook onwijs mooi.
pi_90625751
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Joell het volgende:

[..]

Nog nooit gedaan, maar ik zou het niet doen, ik bedoel, voor de retouren hoef je toch niets te betalen en anders maakt de h&m er toch weer een zooi van :P
Je betaalt 1 euro voor retourneren hoor? Maar ik zou het niet doen want een meisje die het we deed werd door h&m verteld om het niet te doen omdat als de zending kwijt raakt kan jij niet aantonen dat er 2 bestellingen inzaten ipv 1.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_90625773
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Het is ook niet echt leggingstof, het voelt steviger als een legging & soepeler dan een spijkerbroek.
Daarom valt 'ie ook onwijs mooi.
Hoe valt ie groot? klein? normaal?
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 30 december 2010 @ 13:42:06 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90625812
Ok, stuur ik het apart terug. Thanks!
pi_90625824
Ik doe wel eens twee in één hoor, anders blijf ik bezig :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_90625830
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je betaalt 1 euro voor retourneren hoor? Maar ik zou het niet doen want een meisje die het we deed werd door h&m verteld om het niet te doen omdat als de zending kwijt raakt kan jij niet aantonen dat er 2 bestellingen inzaten ipv 1.
Jaah, maar dat hoef je niet bij het postkantoor te betalen ofzo, als h&m merkt dat er een deel van die ene bestelling wordt teruggestuurd wordt er sowieso 1 euro afgehaald (of opgeteld, tis maar net hoe je het ziet :P )van het bedrag.
  donderdag 30 december 2010 @ 13:44:12 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90625907
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef alors het volgende:
Ik doe wel eens twee in één hoor, anders blijf ik bezig :')
Ah nu twijfel ik dan weer het wel te doen :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')