quote:IddOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Dos37 het volgende:
Dit gesprek was nog slechter dan Feyenoord gisteren
quote:Dat.Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef Gijpvogel het volgende:
Wat was Erben verschrikkelijk irritant.
quote:Moet die hanegem niet zo opgevlogen reageren
quote:Baas toch, zo kon ik weer es een topic machenOp maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef StephanL het volgende:
Eindelijk, wat een kut mod, die hem wel sluit maar niet opentNiks persoonlijks
quote:Ja eindelijk weer een Bazen Paul topicOp maandag 25 oktober 2010 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Baas toch, zo kon ik weer es een topic machen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef robertwilson het volgende:
Ik vond Erben juist goed. Iedereen begreep hem denk ik verkeerd en hij was juist sympathiek.
quote:Ik snap prima wat hij wil zeggen, maar soms is het beter om even je smoel te houden ook al bedoelt hij het goedOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef robertwilson het volgende:
Ik vond Erben juist goed. Iedereen begreep hem denk ik verkeerd en hij was juist sympathiek.
quote:Dit dus.Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef robertwilson het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef robertwilson het volgende:
quote:Edit: sorry, ik dacht dat ik post 301 had.Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef StephanL het volgende:
Eindelijk, wat een kut mod, die hem wel sluit maar niet opentNiks persoonlijks
quote:Renate wie?
quote:Van der Zalm, vrouw van Erben. Tof mens. En mediageniek.
quote:Willem doet altijd zo, hij is gewoon autistisch enzoOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zat Van Hanegem nou moeilijk te doen. Verliezen met 10-0 is ook sport. Dan moet je daar maar niet gaan zitten, want het is logisch dat je er mee geconfronteerd wordt.
quote:Ook door van Hanegem zelf.Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef pberends het volgende:
Wat een beschamend slechte uitzending zeg. Dat interview over Feyenoord werd echt volledig verpest door Wennemars die kinderachtig en irritant zat te doen.
quote:En toch, als ik nog één keer iets over Erben mag zeggen, denk ik dat hij zich minder sterk ontwikkeld als "presentatietalent" als menig programmadirecteur moet hebben gedacht of gehoopt. Ik ben zelfs bang dat hij in hun ogen wat tegenvalt en minder gevraagd gaat worden voor gastrolletjes zoals tafelheer.Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef hexje het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending. Het was juist leuk dat Erben niet meedeed met Mathijs.
quote:Klopt. Van Hanegem is vaak ad rem, maar ook een arrogante betweter, die vervelend wordt als hij geen gelijk krijgt of een keer niet aanbeden wordt.
quote:Ja arrogant is ie soms ook wel. Ook een vleugje humor maar weinig hoorOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt. Van Hanegem is vaak ad rem, maar ook een arrogante betweter, die vervelend wordt als hij geen gelijk krijgt of een keer niet aanbeden wordt.
Zoals de groten der aarde vaak zijn door te weinig tegenspraak in hun leven. Kijk maar naar van Gaal.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:11 schreef El_Bassie het volgende:
In elk voetbalprogramma:
"Willem, heb je de wedstrijden nog gezien?"
"Nee, hoezo? Wat ken mij dat nou schelen"
quote:Jeuj. Vanavond Maarten van Rossem, Leuke tafel in elk geval.Gasten in de uitzending van dinsdag 26 oktober zijn onder anderen: Felix Rottenberg, Maarten van Rossem en Jack de Vries. Jort Kelder tafelheer. Muziek is er van Ozark Henry.
quote:Je hoopt maar dat het een soort comedy was.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Caland het volgende:
Waar waren die beelden van van die politieagent?
quote:Ja, vandaar mijn vraag.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hoopt maar dat het een soort comedy was.
quote:Daarvoor zit Jan Mulder er.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, hopen dat die Stef Blok finaal wordt afgebrand.
quote:Die moet echt ontslagen wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Caland het volgende:
Waar waren die beelden van van die politieagent?
quote:Wilders in de Tweede Kamer?
quote:En is straks aan het woord.
quote:Hm jammer dat ik het gemist heb vanmiddag, zo te lezen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef Cubewood. het volgende:
Hoe kan iemand die Blok nu nog gaan verdedigen?
Iedereen zag toch wel dat het een drama was?
quote:Over van alles en nog wat.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb dit gemist over Blok, waar ging dat over?
quote:Dit dus :Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef tong80 het volgende:
Zijn enige interuptie was over de integratie.
En hij ging af.
quote:Achter die dikke kop van Felix.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Er zitten wat blondjes op de tribune, maar nét een beetje half uit het zicht.
quote:De EO is daar beter in.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Er zitten wat blondjes op de tribune, maar nét een beetje half uit het zicht.
quote:v.Rossem en Mulder compenseren dat wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:44 schreef forzaudinese het volgende:
Mensen ik weet echt niet wat ik hoor!Rottenberg vind die arrogante kwal van een meneer Blok een aawinst.Hij gaf op geen 1 vraag van de opppostie een normaal antwoord!!
ONBEGRIJPELIJK!!!
quote:Hoofd-redacteur bij een of ander feministisch blaadje.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Wie is Margriet van der Linden ook al weer?
quote:Mevrouw tegenwind.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoofd-redacteur bij een of ander feministisch blaadje.
quote:Befrijp het ook niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:44 schreef forzaudinese het volgende:
Mensen ik weet echt niet wat ik hoor!Rottenberg vind die arrogante kwal van een meneer Blok een aawinst.Hij gaf op geen 1 vraag van de opppostie een normaal antwoord!!
ONBEGRIJPELIJK!!!
quote:Natuurlijk wel te verwachten in deze tafelsamenstelling.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het kinderachtige gezeik op Rutte een beetje voorbarig.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ben ik bang dat Here Jezus het niet met je eens is..
quote:MaartenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ben ik bang dat Here Jezus het niet met je eens is..
quote:Een beetje het omgekeerde Business Class.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is een beetje ordinair rechts afplassen geworden.
quote:Hebben ze het na vanmiddag zelf naar gemaakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is een beetje ordinair rechts afplassen geworden.
quote:Het is toch vreslijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het kinderachtige gezeik op Rutte een beetje voorbarig.
quote:wie is dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De EO is daar beter in.
[ afbeelding ]
quote:Vriendje, niet alles ligt genuanceerd. Sommige dingen zijn heel eenvoudig. Wat Van Rossem zegt bijvoorbeeld.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef agrafesII het volgende:
Wat zijn Maarten van Rossem en Jan Mulder zuur zeg... Rottenberg en De Vries spelen het veel genuanceerder, laatstgenoemde moet het zelfs als enige voor Cohen opnemen
quote:Ok, maar ik hoor graag beide kanten van het verhaal. Dit begint zuurpruimerij te worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef betyar het volgende:
Hebben ze het na vanmiddag zelf naar gemaakt.
quote:Geef 'm een kans, net als een groot deel van de kiezers doet. Als het kabinet omvalt mag links het weer proberen.
quote:Ik ken Wajongeren die nu al amper zelfstandig kunnen rondkomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, je kunt elke Euro maar 1 keer uitgeven. En iedereen wil 'm natuurlijk hebben. Als we álles willen moeten we 80% belasting betalen.
quote:Tot de kerst..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geef 'm een kans, net als een groot deel van de kiezers doet. Als het kabinet omvalt mag links het weer proberen.
quote:Daar ontbreekt het helaas aan. Ze geven alleen aan dat ze tegen zijn en daar blijft het op het moment een beetje bij.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar ik hoor graag beide kanten van het verhaal. Dit begint zuurpruimerij te worden.
Waar zijn de alternatieven? Waar is de tegenbegroting? Waar is de linkse redder des Vaderlands?
quote:Had je naar RTL Boulevard moeten kijken met 5 kontlikkers van de VVD.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk wel te verwachten in deze tafelsamenstelling.
Maarten van Rossem vind ik bijvoorbeeld niets bijzonders.
quote:Niet veel, maar noem 1 land waar ze het beter zouden hebben. Je kunt geen geld bijdrukken, waar wil je 't vandaan halen?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef tong80 het volgende:
Die krijgen straks 70 % van het minimumloon. Weet je hoeveel dat is ?
quote:Weer ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geef 'm een kans, net als een groot deel van de kiezers doet. Als het kabinet omvalt mag links het weer proberen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je naar RTL Boulevard moeten kijken met 5 kontlikkers van de VVD.
Maar ja daar kijken alleen PVV stemmers naar.
quote:dat die links is maakt hem gewoon beter dan peleOp dinsdag 26 oktober 2010 20:06 schreef tong80 het volgende:
Péle is de beste allertijden.
Dat mensen dat niet begrijpen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:06 schreef tong80 het volgende:
Péle is de beste allertijden.
Dat mensen dat niet begrijpen.
quote:Spel dan zijn naam goed
quote:Nee, dan Blokhuis.
quote:Péle was ook tweebenig. Daarom beter dan Maradona. Er zijn minder beelden van Péle maar die kon hetzelfde als Maradona alleen met twee benen en kon perfect koppen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat die links is maakt hem gewoon beter dan pele
quote:Dat zegt weinig bij tong.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij schrijft Pelé ook fout.
quote:En Hendrik Johannes Cruijff had er ook nog eens spel inzicht bij.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Péle was ook tweebenig. Daarom beter dan Maradona. Er zijn minder beelden van Péle maar die kon hetzelfde als Maradona alleen met twee benen en kon perfect koppen.
quote:NetOp dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
voor jouw dan Hendrik Johannes Cruijff
quote:Waar ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij schrijft Pelé ook fout.
quote:Dat is ook vrij erg.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef gniffie het volgende:
ik weet niet eens wie keith richards is
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef gniffie het volgende:
quote:Eentje uit Pirates of the CaribbeanOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef gniffie het volgende:
quote:Geluksvogel.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef gniffie het volgende:
quote:Ach in Hools vroeg na het overlijden van Faas Wilkes Appelsientje wie dat dan moge zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef gniffie het volgende:
quote:Klopt, en daarom zit Maarten van Rossem niet in de kamer. Wilders helaas wel...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef agrafesII het volgende:
Maarten was vandaag de Wilders van he programma, lege populaire opmerkingen voor de 'tribune', "ik reed altijd al 130/140"![]()
*verstopt zich
quote:Wat is daar leeg aan? Het geeft perfect aan dat het nutteloos is(maar wel groots gepresenteerd) omdat iedereen het al deed.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef agrafesII het volgende:
Maarten was vandaag de Wilders van he programma, lege populaire opmerkingen voor de 'tribune', "ik reed altijd al 130/140"![]()
*verstopt zich
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef gniffie het volgende:
quote:Rottenberg & die mevrouw maakte zich toch wel belachelijk aan tafel door Stef Blok een aanwinst te noemen!NJR: Stef Blok grootste zwetser
- door Redactie op 27-10-2010 @ 00:13
VVD-fractievoorzitter Stef Blok is door de Jargonbrigade van de Nationale Jeugdraad (NJR) uitgeroepen tot 'grootste zwetser van de Tweede Kamer'. Aanleiding is zijn optreden tijdens het debat over de regeringsverklaring. Beste spreker was Emile Roemer (SP); hij krijgt de Klare Taalprijs.
De NJR legt ieder jaar tijdens de Algemene Beschouwingen de retorische vaardigheden van de fractievoorzitters langs de meetlat. En Blok heeft de Zwetsprijs 'dubbel en dwars verdiend', stelt 'jargonbrigadier' Ariska Bosch. "Met zijn liefde voor afkortingen, oudbollige uitdrukkingen, monotone manier van spreken en ontwijkende antwoorden was het moeilijk hem te volgen."
Bosch struikelde vooral over de term als 'uitverdieneffecten'. "Misschien duidelijk voor Blok, maar ons zei het niet zo veel."
Roemer was daarentegen goed op dreef en wist een ingewikkeld debat begrijpelijk te maken. Lof krijgt hij voor het gebruik van 'heldere opsommingen, humor en goede non-verbale communicatie', stelt de Jargonbrigade. "Zo weet hij een levendig en duidelijk verhaal neer te zetten."
quote:En terecht.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef gniffie het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:09 schreef Ringo het volgende:
Nou ja. Ik kan die vergelijkingen tussen de Beatles en de Stones niet goed verdragen. Het is niks dat men wil genieten van een bak vette patat en een kroketje slachtafval, maar doe niet alsof zo'n maaltje zich kan meten met een copieus driesterrendiner.
quote:Amen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:09 schreef Ringo het volgende:
Nou ja. Ik kan die vergelijkingen tussen de Beatles en de Stones niet goed verdragen. Het is niks dat men wil genieten van een bak vette patat en een kroketje slachtafval, maar doe niet alsof zo'n maaltje zich kan meten met een copieus driesterrendiner.
quote:Heb je ook andere kroketten dan?
quote:Wat is dan de copieuze driesterrenmuziek voor jou ?Op woensdag 27 oktober 2010 13:09 schreef Ringo het volgende:
quote:Ob-la-di, ob-la-da natuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dan de copieuze driesterrenmuziek voor jou ?
quote:Wel, niet de Stones.Op woensdag 27 oktober 2010 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dan de copieuze driesterrenmuziek voor jou ?
quote:Nou dat maakt veel duidelijk.
quote:Ja, maar hij staat er op Teletekst niet bij, dus lijkt me nog niet helemaal zeker dat hij komt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Nico Dijkshoornhoudt zijn mond dicht en tafeldame is Claudia de Breij die alleen de alcohol op tafel zet.
quote:http://twitter.com/AlexanderNL/status/28902238139
quote:Sneakpreview voor #DWDD vanavond http://twitvid.com/4A4G8 zoveel zin in!
quote:Oh, zo'n ding. Dat heb ik live ook al gezien, niet echt een succes.Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/AlexanderNL/status/28902238139
[..]
![]()
.
quote:Dat gaat vast leuk worden in de studio.Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/AlexanderNL/status/28902238139
[..]
![]()
.
quote:Ongetwijfeld. En hij zal ook zeker weer een MacBook op tafel zetten. Pontificaal in beeld uiteraard.Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Klöpping gaat het hebben over de iPhone en iPad?
quote:Nog niet heel lang.Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Mansjester het volgende:
He, je kan live kijken via de site. Maar dat wisten jullie vast al
quote:Mijn TV staat naast de PC, ik kijk wel TV.Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Mansjester het volgende:
He, je kan live kijken via de site. Maar dat wisten jullie vast al
quote:Ik niet. Best handig dit. Is er nog een ander programma dat je live kan volgen via de site van het programma?Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn TV staat naast de PC, ik kijk wel TV.
quote:eens!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Bie mag best een oeuvre award hebben.
quote:Je bedoelt toch niet achter Rottenberg, lijkt niet.Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
De ober van de addams family zit in het publiek
quote:Die heeft ook al een keer aan tafel gezeten!Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
quote:Uncle Fester en Lurch zie ikOp woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
quote:Die jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet achter Rottenberg, lijkt niet.
quote:Ja en Rottenberg, De Breij en Mulder beschermen de linkse, whats new.Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef Paul het volgende:
Liever Jort niet meer uitnodigen over onderwerp Rutte, hij beschermt hem toch ALTIJD
quote:Links is goed, Rechts is slecht jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en Rottenberg, De Breij en Mulder beschermen de linkse, whats new.Brengt tenminste een beetje evenwicht.
quote:Mogen meer bedrijven doenOp woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Cassius het volgende:
KLM ontslaat iemand vanwege vlot pittig kapsel?
quote:Eng mannetje, geen idee waarom ze hem ook iedere keer uitnodigen. Krijg altijd zapnijgingen van hem.
quote:Dacht ik ook alOp woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt toch geen autobiografie van iemand anders schrijven?
quote:Ghost writer.Op woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt toch geen autobiografie van iemand anders schrijven?
quote:Mucho dinero.
quote:Gewoon voor z'n eigen handeltje. Schandalig dat de Vara zich daarvoor leentOp woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Eng mannetje, geen idee waarom ze hem ook iedere keer uitnodigen. Krijg altijd zapnijgingen van hem.
quote:Niet 1x maar gewoon 2x
quote:Daar komt hij op terug
quote:Juist geen nerd. Iemand waar ik jaloers op ben. Die alle nieuwe dingen begrijpt.
quote:Kon ik hem vangen....Ja ik kon hem vangen.
quote:Ik snap het merendeel van wat hij altijd laat zien ook wel, maar ik zit er niet als een randdebiel bij.Op woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist geen nerd. Iemand waar ik jaloers op ben. Die alle nieuwe dingen begrijpt.
quote:Ik begrijp een vriend ook niet die ruimtevaarttechniek studeert op de TU.Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk dingetje, maar je hebt er idd geen fuck aan.
quote:Eigenlijk iedereen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |