quote:Natuurlijk wel te verwachten in deze tafelsamenstelling.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het kinderachtige gezeik op Rutte een beetje voorbarig.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ben ik bang dat Here Jezus het niet met je eens is..
quote:MaartenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan ben ik bang dat Here Jezus het niet met je eens is..
quote:Een beetje het omgekeerde Business Class.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is een beetje ordinair rechts afplassen geworden.
quote:Hebben ze het na vanmiddag zelf naar gemaakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is een beetje ordinair rechts afplassen geworden.
quote:Het is toch vreslijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het kinderachtige gezeik op Rutte een beetje voorbarig.
quote:wie is dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De EO is daar beter in.
[ afbeelding ]
quote:Vriendje, niet alles ligt genuanceerd. Sommige dingen zijn heel eenvoudig. Wat Van Rossem zegt bijvoorbeeld.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef agrafesII het volgende:
Wat zijn Maarten van Rossem en Jan Mulder zuur zeg... Rottenberg en De Vries spelen het veel genuanceerder, laatstgenoemde moet het zelfs als enige voor Cohen opnemen
quote:Ok, maar ik hoor graag beide kanten van het verhaal. Dit begint zuurpruimerij te worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:58 schreef betyar het volgende:
Hebben ze het na vanmiddag zelf naar gemaakt.
quote:Geef 'm een kans, net als een groot deel van de kiezers doet. Als het kabinet omvalt mag links het weer proberen.
quote:Ik ken Wajongeren die nu al amper zelfstandig kunnen rondkomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, je kunt elke Euro maar 1 keer uitgeven. En iedereen wil 'm natuurlijk hebben. Als we álles willen moeten we 80% belasting betalen.
quote:Tot de kerst..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geef 'm een kans, net als een groot deel van de kiezers doet. Als het kabinet omvalt mag links het weer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |