quote:Jeuj. Vanavond Maarten van Rossem, Leuke tafel in elk geval.Gasten in de uitzending van dinsdag 26 oktober zijn onder anderen: Felix Rottenberg, Maarten van Rossem en Jack de Vries. Jort Kelder tafelheer. Muziek is er van Ozark Henry.
quote:Je hoopt maar dat het een soort comedy was.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Caland het volgende:
Waar waren die beelden van van die politieagent?
quote:Ja, vandaar mijn vraag.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hoopt maar dat het een soort comedy was.
quote:Daarvoor zit Jan Mulder er.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, hopen dat die Stef Blok finaal wordt afgebrand.
quote:Die moet echt ontslagen wordenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:31 schreef Caland het volgende:
Waar waren die beelden van van die politieagent?
quote:Wilders in de Tweede Kamer?
quote:En is straks aan het woord.
quote:Hm jammer dat ik het gemist heb vanmiddag, zo te lezen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef Cubewood. het volgende:
Hoe kan iemand die Blok nu nog gaan verdedigen?
Iedereen zag toch wel dat het een drama was?
quote:Over van alles en nog wat.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb dit gemist over Blok, waar ging dat over?
quote:Dit dus :Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef tong80 het volgende:
Zijn enige interuptie was over de integratie.
En hij ging af.
quote:Achter die dikke kop van Felix.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Er zitten wat blondjes op de tribune, maar nét een beetje half uit het zicht.
quote:De EO is daar beter in.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Er zitten wat blondjes op de tribune, maar nét een beetje half uit het zicht.
quote:v.Rossem en Mulder compenseren dat wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:44 schreef forzaudinese het volgende:
Mensen ik weet echt niet wat ik hoor!Rottenberg vind die arrogante kwal van een meneer Blok een aawinst.Hij gaf op geen 1 vraag van de opppostie een normaal antwoord!!
ONBEGRIJPELIJK!!!
quote:Hoofd-redacteur bij een of ander feministisch blaadje.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Wie is Margriet van der Linden ook al weer?
quote:Mevrouw tegenwind.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoofd-redacteur bij een of ander feministisch blaadje.
quote:Befrijp het ook niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:44 schreef forzaudinese het volgende:
Mensen ik weet echt niet wat ik hoor!Rottenberg vind die arrogante kwal van een meneer Blok een aawinst.Hij gaf op geen 1 vraag van de opppostie een normaal antwoord!!
ONBEGRIJPELIJK!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |