quote:Ik snap prima wat hij wil zeggen, maar soms is het beter om even je smoel te houden ook al bedoelt hij het goedOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef robertwilson het volgende:
Ik vond Erben juist goed. Iedereen begreep hem denk ik verkeerd en hij was juist sympathiek.
quote:Dit dus.Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef robertwilson het volgende:
Ik vond Erben juist goed. Iedereen begreep hem denk ik verkeerd en hij was juist sympathiek.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef robertwilson het volgende:
quote:Edit: sorry, ik dacht dat ik post 301 had.Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef StephanL het volgende:
Eindelijk, wat een kut mod, die hem wel sluit maar niet opentNiks persoonlijks
quote:Renate wie?
quote:Van der Zalm, vrouw van Erben. Tof mens. En mediageniek.
quote:Willem doet altijd zo, hij is gewoon autistisch enzoOp maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zat Van Hanegem nou moeilijk te doen. Verliezen met 10-0 is ook sport. Dan moet je daar maar niet gaan zitten, want het is logisch dat je er mee geconfronteerd wordt.
quote:Ook door van Hanegem zelf.Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef pberends het volgende:
Wat een beschamend slechte uitzending zeg. Dat interview over Feyenoord werd echt volledig verpest door Wennemars die kinderachtig en irritant zat te doen.
quote:En toch, als ik nog één keer iets over Erben mag zeggen, denk ik dat hij zich minder sterk ontwikkeld als "presentatietalent" als menig programmadirecteur moet hebben gedacht of gehoopt. Ik ben zelfs bang dat hij in hun ogen wat tegenvalt en minder gevraagd gaat worden voor gastrolletjes zoals tafelheer.Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef hexje het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending. Het was juist leuk dat Erben niet meedeed met Mathijs.
quote:Klopt. Van Hanegem is vaak ad rem, maar ook een arrogante betweter, die vervelend wordt als hij geen gelijk krijgt of een keer niet aanbeden wordt.
quote:Ja arrogant is ie soms ook wel. Ook een vleugje humor maar weinig hoorOp maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt. Van Hanegem is vaak ad rem, maar ook een arrogante betweter, die vervelend wordt als hij geen gelijk krijgt of een keer niet aanbeden wordt.
Zoals de groten der aarde vaak zijn door te weinig tegenspraak in hun leven. Kijk maar naar van Gaal.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:11 schreef El_Bassie het volgende:
In elk voetbalprogramma:
"Willem, heb je de wedstrijden nog gezien?"
"Nee, hoezo? Wat ken mij dat nou schelen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |