quote:Ja, maar hij staat er op Teletekst niet bij, dus lijkt me nog niet helemaal zeker dat hij komt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Nico Dijkshoornhoudt zijn mond dicht en tafeldame is Claudia de Breij die alleen de alcohol op tafel zet.
quote:http://twitter.com/AlexanderNL/status/28902238139
quote:Sneakpreview voor #DWDD vanavond http://twitvid.com/4A4G8 zoveel zin in!
quote:Oh, zo'n ding. Dat heb ik live ook al gezien, niet echt een succes.Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/AlexanderNL/status/28902238139
[..]
![]()
.
quote:Dat gaat vast leuk worden in de studio.Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/AlexanderNL/status/28902238139
[..]
![]()
.
quote:Ongetwijfeld. En hij zal ook zeker weer een MacBook op tafel zetten. Pontificaal in beeld uiteraard.Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Klöpping gaat het hebben over de iPhone en iPad?
quote:Nog niet heel lang.Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Mansjester het volgende:
He, je kan live kijken via de site. Maar dat wisten jullie vast al
quote:Mijn TV staat naast de PC, ik kijk wel TV.Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef Mansjester het volgende:
He, je kan live kijken via de site. Maar dat wisten jullie vast al
quote:Ik niet. Best handig dit. Is er nog een ander programma dat je live kan volgen via de site van het programma?Op woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn TV staat naast de PC, ik kijk wel TV.
quote:eens!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Bie mag best een oeuvre award hebben.
quote:Je bedoelt toch niet achter Rottenberg, lijkt niet.Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
De ober van de addams family zit in het publiek
quote:Die heeft ook al een keer aan tafel gezeten!Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
quote:Uncle Fester en Lurch zie ikOp woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
quote:Die jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet achter Rottenberg, lijkt niet.
quote:Ja en Rottenberg, De Breij en Mulder beschermen de linkse, whats new.Op woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef Paul het volgende:
Liever Jort niet meer uitnodigen over onderwerp Rutte, hij beschermt hem toch ALTIJD
quote:Links is goed, Rechts is slecht jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en Rottenberg, De Breij en Mulder beschermen de linkse, whats new.Brengt tenminste een beetje evenwicht.
quote:Mogen meer bedrijven doenOp woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Cassius het volgende:
KLM ontslaat iemand vanwege vlot pittig kapsel?
quote:Eng mannetje, geen idee waarom ze hem ook iedere keer uitnodigen. Krijg altijd zapnijgingen van hem.
quote:Dacht ik ook alOp woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt toch geen autobiografie van iemand anders schrijven?
quote:Ghost writer.Op woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt toch geen autobiografie van iemand anders schrijven?
quote:Mucho dinero.
quote:Gewoon voor z'n eigen handeltje. Schandalig dat de Vara zich daarvoor leentOp woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Eng mannetje, geen idee waarom ze hem ook iedere keer uitnodigen. Krijg altijd zapnijgingen van hem.
quote:Niet 1x maar gewoon 2x
quote:Daar komt hij op terug
quote:Juist geen nerd. Iemand waar ik jaloers op ben. Die alle nieuwe dingen begrijpt.
quote:Kon ik hem vangen....Ja ik kon hem vangen.
quote:Ik snap het merendeel van wat hij altijd laat zien ook wel, maar ik zit er niet als een randdebiel bij.Op woensdag 27 oktober 2010 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist geen nerd. Iemand waar ik jaloers op ben. Die alle nieuwe dingen begrijpt.
quote:Ik begrijp een vriend ook niet die ruimtevaarttechniek studeert op de TU.Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk dingetje, maar je hebt er idd geen fuck aan.
quote:Eigenlijk iedereen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |