quote:Zeik toch niet jongen, ik vind het ook een faal maar om nou meteen te janken omdat van der Gijp gepersifleerd wordt, dikke care.Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hallo Ingrid.
[..]
WIDM was stukken beter toen iedereen zich kon opgeven.
Ik begrijp niet waarom iedereen naar een groep C-artiesten kijkt terwijl er geen spanning meer te voelen is...
quote:Het gaat niet om René van der Gijp die gepersifleerd wordt, het gaat om Carlo Boszhard die nooit innovatief is en was geweest.Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeik toch niet jongen, ik vind het ook een faal maar om nou meteen te janken omdat van der Gijp gepersifleerd wordt, dikke care.
quote:Uitleg was speciaal voor die mongool achter Mathijs bedoelt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die niet door hadden dat het niet de echte Van der Gijp was
quote:Jongen, jij weet zeker niet hoe een imitatie werkt? Dat is altijd overdrevenOp woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uitleg was speciaal voor die mongool achter Mathijs bedoelt.
Die Lucky TV sloeg nergens op. En René v/d Gijp werd neergezet als iemand die constant maar ergens om lacht. Prijsje over de rug van Van de Gijp binnen harken.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Stali het volgende:
Ik ben er echt vol ingestonken..
Dacht dat het Rene was alleen vond ik hem zo overdreven lachen maar dacht dat het aan de setting lag..
quote:Daarom zei ik al, een geslaagde grap. Blijkbaar zijn het maar weinig mensen me me eensOp woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Toch veel mensen die niet doorhadden dat het Carlo was![]()
![]()
http://twitter.com/?statu(...)=Hilc0#search?q=gijp
quote:Ik denk ook dat het vooral mensen zijn die nooit vd Gijp op tv zien. De VI kenners zagen het gelijkOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, een geslaagde grap. Blijkbaar zijn het maar weinig mensen me me eens
quote:ik dacht nog wel: wat lijkt van der Gijp eigenlijk veel op Carlo BoszhardOp woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Stali het volgende:
Dacht dat het Rene was alleen vond ik hem zo overdreven lachen maar dacht dat het aan de setting lag..
quote:Tja als je iemand niet kent dan weet je niet beter hé. Ik ga er wel vanuit dat mensen die VI regelmatig zien het al ver voor het toneelstukje doorhadden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, een geslaagde grap. Blijkbaar zijn het maar weinig mensen me me eens
quote:nope, in het volgende seizoenOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Paul het volgende:
Had Carlo eigenlijk hem al eerder nagedaan in de tv kantine?
quote:vond het best tof eigenlijk. alleen beetje jammer dat ze Wendy van Dijk na moeten doen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef ferdie131295 het volgende:
Best wel zielig dat de TV kantine op zo'n manier reclame moet maken voor hun programma
quote:Twitter.Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Toch veel mensen die niet doorhadden dat het Carlo was![]()
![]()
http://twitter.com/?statu(...)=Hilc0#search?q=gijp
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het vooral mensen zijn die nooit vd Gijp op tv zien. De VI kenners zagen het gelijk
quote:Klopt. Zelf had ik het al door bij het voorstukje tijdens de reclame voordat het programma begon.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja als je iemand niet kent dan weet je niet beter hé. Ik ga er wel vanuit dat mensen die VI regelmatig zien het al ver voor het toneelstukje doorhadden.
quote:Wie gaat er dan ook nog stemmen op de TelevizierRing?Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef VreemdeEend het volgende:
Dacht ik even een proteststem tegen de TV-Kantine te geven bij de Televizierring omdat ik me net zeker een paar minuten van mijn leven heb zitten ergeren aan Carlo omdat ik te lui was om de tv op een andere zender te zetten. Word ik in de wacht gezet vanwege de drukte op de site
quote:Same here, ook bepaald geen fan, maar hij kan erg sterke imitaties neerzetten.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ik ben bepaald geen Boszhard fan, maar dit was wat mij betreft een van zijn betere imitaties.
quote:De imitatie was sec gezien wel aardig. Alleen de echte Gijpvogel is simpelweg grappiger.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het overwegend negatieve oordeel over de imitatie die hier heerst een gevolg van teleurstelling dat 'de echte' van der Gijp niet te gast was?
quote:Die Jort Kelder vind ik niet echt lijken ....Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Same here, ook bepaald geen fan, maar hij kan erg sterke imitaties neerzetten.
Zoals deze bijvoorbeeld:
Deze ook, met name het begin:
quote:Dit dus.Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Wat heb je aan een goede imitatie als je geen fatsoenlijke teksten/grappen hebt. Het was echt waardeloos.
quote:En het was dit keer niet eens Wendy van Dijk...Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uitleg was speciaal voor die mongool achter Mathijs bedoelt.
quote:Ik wist dit al veel langer.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef marcodej het volgende:
Gijp en Carlo trendingtopics op twitter...
Blijkbaar zijn er veel mensen ingetrapt? Zo briljant was het toch niet?
quote:Imitatie was briljant.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Ik denk dat je er anders naar kijkt als je het van tevoren weet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Ik verbaas me er dus over dat veel mensen het niet gelijk door hadden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er anders naar kijkt als je het van tevoren weet.
Als je het (in eerste instantie) niet door hebt, en er in de loop van de uitzending achter komt overheerst bewondering voor het op het verkeerde been gezet zijn.
Dat de teksten/ grappen niet briljant zijn doet er dan niet meer toe.
quote:Grappen dienen een niveau te hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Dat de teksten/ grappen niet briljant zijn doet er dan niet meer toe.
quote:komt omdat je voetballiefhebber bent en vd gijp beter kent dan anderen (zoals ik)Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik verbaas me er dus over dat veel mensen het niet gelijk door hadden.
quote:ja kom, en laten we Matthijs van Nieuwkerk vergelijken met Jay Leno.Op woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Grappen dienen een niveau te hebben.
Carlo Boszhard heeft zeker nooit naar Saturday Night Live gekeken en hoeft geen moeite te doen om van de spelers daar de veters te strikken...
quote:Daar gaat het mij niet eens om.Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ja kom, en laten we Matthijs van Nieuwkerk vergelijken met Jay Leno.
Natuurlijk zijn dingen uit de VS beter ... die hebben een groter land om talent uit te vissen en een langere traditie met amusement.
quote:Wat dat betreft is het nog droeviger gesteld met Koefnoen, die hebben slechte imitaties en geen grappenOp woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Wat heb je aan een goede imitatie als je geen fatsoenlijke teksten/grappen hebt. Het was echt waardeloos.
quote:Koefnoen is nog kwaliteit als je het vergelijkt met de TV-kantine.Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het nog droeviger gesteld met Koefnoen, die hebben slechte imitaties en geen grappen
quote:Koefnoen is echt heel slecht de laatste tijd ....Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Koefnoen is nog kwaliteit als je het vergelijkt met de TV-kantine.
Laatstgenoemde programma bestaat ALLEEN door gratie van X-Factor en andere marginale en overbodige zoektochten...
quote:Nee, dat komt omdat het best duidelijk was dat het Boszhard was.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Klaudias het volgende:
[..]
komt omdat je voetballiefhebber bent en vd gijp beter kent dan anderen (zoals ik)
quote:Koefnoen pretendeert kwaliteit satire te zijn, maar faalt daarin toch behoorlijk. Vaak is enkel de Rapservice het kijken waard.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Inderdaad, met die Yo en Wes sketch als dieptepunt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Koefnoen pretendeert kwaliteit satire te zijn, maar faalt daarin toch behoorlijk. Vaak is enkel de Rapservice het kijken waard.
quote:Koefnoen is veel slechter dan de tv kantineOp woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laatstgenoemde programma bestaat ALLEEN door gratie van X-Factor en andere marginale en overbodige zoektochten...
quote:Ach, ja ... gelijk hebben is geen kunst ... gelijk krijgen daarentegen ....Op woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het best duidelijk was dat het Boszhard was.
quote:daarom kijk ik de rapservice gewoon op Arjen Lubach zijn facebook pagina, scheelt me een bult ergernisOp woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Koefnoen pretendeert kwaliteit satire te zijn, maar faalt daarin toch behoorlijk. Vaak is enkel de Rapservice het kijken waard.
quote:Inderdaad, misschien 1 keer aardig, maar elke keer weer doen of Sneijder een spastische dwerg is gaat vervelen.:')Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad, met die Yo en Wes sketch als dieptepunt.
quote:Ik had het ook niet door, maar ik weet überhaupt niet wie die René eigenlijk is en naar Carlo en Irene heb ik sinds Pittige Tijden niet meer gekeken. Dus of er nou de ene oninteressante BN'er zit, of de andere... lekker interessant.Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Stali het volgende:
quote:Vóór een smiley moet altijd een spatie.Op woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, misschien 1 keer aardig, maar elke keer weer doen of Sneijder een spastische dwerg is gaat vervelen.:')
quote:Die is lelijk en ik vind de tekstuele wel leuk, vandaag dat ik het altijd zo doe.Op woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Vóór een smiley moet altijd een spatie.
quote:Niet mee eens. Verschil tussen Groot en Schumacher is niet zo enorm groot.Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef Klaudias het volgende:
Irene Moors vind ik trouwens slechter dan Carlo ... zoals Paul Groot met Owen Schumacher zit opgescheept, zo heeft Carlo Irene.
quote:Mooi meisje in het paars op de achtergrond-alertOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Arcee het volgende:
quote:Dat is een beetje het probleem, imitaties zijn wel goed, maar goede grappen ontbrekenOp donderdag 21 oktober 2010 00:53 schreef henkde_j het volgende:
Dit doet ie best aardig![]()
Verder vind ik de TV kantine maar plat.
quote:Idd vond het ook ongelooflijk slecht. Kan ook niet begrijpen dat mensen dit goed vinden. Dan vraag ik me toch af wat zij dan slecht vinden?Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik verbaas me er dus over dat veel mensen het niet gelijk door hadden.
quote:DitOp donderdag 21 oktober 2010 05:09 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Idd vond het ook ongelooflijk slecht. Kan ook niet begrijpen dat mensen dit goed vinden. Dan vraag ik me toch af wat zij dan slecht vinden?
quote:tja, krijg je met een zaal gevuld met zure linkse vara volgers die weinig tot niets met sport/voetbal hebben (net zoals velen hier op fok in dit blok).Op donderdag 21 oktober 2010 01:07 schreef Catkiller het volgende:
De zaal zat er wel wat stilletjes bij of niet
quote:je komt net onder een steen vandaan. Je kent van der gijp dus ook niet, Dan kun je er ook niets van vinden omdat de link ontbreekt...........domme reactie!Op donderdag 21 oktober 2010 05:09 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Idd vond het ook ongelooflijk slecht. Kan ook niet begrijpen dat mensen dit goed vinden. Dan vraag ik me toch af wat zij dan slecht vinden?
quote:Heb ik nog niet gezien, maar dit doet gewoon pijn zo belachelijk slecht als dit is.
quote:Jij riskeert een ban.Op woensdag 20 oktober 2010 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Ongelooflijk dat dit in Nederland kan.
quote:UhuOp donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef djstoffel het volgende:
[..]
je komt net onder een steen vandaan. Je kent van der gijp dus ook niet, Dan kun je er ook niets van vinden omdat de link ontbreekt...........domme reactie!
quote:Oei wat slecht zeg. Die gasten kunnen er echt helemaal niks meer van.
quote:Johan met een bierfles.Op donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien, maar dit doet gewoon pijn zo belachelijk slecht als dit is.
quote:Huisvrouwen ritme ftwOp donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat staan ze nou aan die knopjes te draaien, het is gewoon een plaatEn dan ook nog lekker meeklappen, wat is het toch treurig!
quote:Sterker nog: Ewbank zal vast wel weer gewinkeld hebben bij een voor Nederland vrij onbekende artiest/band...Op donderdag 21 oktober 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af als Giel, waarom niet een keer zelf wat liedjes schrijven na een vrij treurige periode
Nu is het weer zo'n ongeïnspireerde bagger Ewbank plaat, met nietszeggende teksten
quote:QFT.Op donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef DeeBee het volgende:
Peter Vandermeersch is echt een koning!
Zonde dat hij net niet De Slimste Mens Ter Wereld won afgelopen seizoen, want daar was hij ook goed, intelligente man.
Hij en Sauer zijn niet verkeerd om aan boord te hebben bij de NRC groep...
quote:Ewbank heeft ook een matige periode achter de rug hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af als Giel, waarom niet een keer zelf wat liedjes schrijven na een vrij treurige periode
Nu is het weer zo'n ongeïnspireerde bagger Ewbank plaat, met nietszeggende teksten
quote:Posters Sint mogen blijven hangen
` De posters voor de horrorfilm Sint
mogen blijven hangen,heeft de Reclame
Code Commissie besloten.Tientallen
mensen hadden bij de commissie geklaagd
over de poster,waarop een bloeddorstige
Sint met een verwrongen gezicht te zien
is.
quote:Wat doet ze zoal ? Vind het maar een doos.
quote:Gaat het niet om, puur een lust voor het oog.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doet ze zoal ? Vind het maar een doos.
quote:Idd wel een lekker ding.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat het niet om, puur een lust voor het oog.
quote:Politie ?
quote:Welke films zijn van hem ?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Nijenhuis.Dat ie eerst maar stopt met kutfilms maken.
quote:Costa, Volle Maan o.a.
quote:OK Dat zegt genoeg.
quote:Voor pubermeisjes waar net haar op de poes zit.
quote:Nee die luisteren naar GG AllinOp vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor pubermeisjes waar net haar op de poes zit.
quote:
quote:Lijkt me wel. Van films als Komt Een Vrouw Bij De Dokter en De Storm hebben toch ook posters in abri's gehangen? Anders had de Reclame Code Commissie geen uitspraak hoeven doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Stofje het volgende:
Die film krijgt op deze wijze gruwelijk veel publiciteit. Denkt die man trouwens echt dat er abri's komen in bushokjes? Weet je wat zoiets kost? Ik kan me niet voorstellen dat De Sint in bushokjes hangt, lijkt me véél te duur voor zo'n film. Zijn er bronnen dat er abri's komen?
quote:Ik heb er van genoten.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Echt, STOP hierover. Het gebeurt niet vaak, maar ik wil gewoon wegzappen bij DWDD.
quote:Ik denk dat jouw voorbeelden echt een veel hoger budget hebben. De RCC gaat ook over posters in bioscopen en online uitingen, geloof ik? Abri's zijn echt bijzonder prijzig. Wel veel bereik, maar ik vraag me af of deze 'kleine' film dat budget heeft?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Van films als Komt Een Vrouw Bij De Dokter en De Storm hebben toch ook posters in abri's gehangen? Anders had de Reclame Code Commissie geen uitspraak hoeven doen.
quote:Ja, ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje, ik vond het gewoon moeilijk om te blijven kijken, zo raar en genant boos dat hij was! Ik dacht, nog even en hij trekt Marc-Marie over de tafel heen.
quote:Ik heb even gezocht, en Komt Een Vrouw en Sint hebben allebei een budget van 4 miljoen, terwijl De Storm een budget van 6.6 miljoen euro heeft (logisch, vanwege de special effects). Dat is voor een Nederlandse film aardig wat, dus er zal echt wel het nodige aan marketing zijn uitgegeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw voorbeelden echt een veel hoger budget hebben. De RCC gaat ook over posters in bioscopen en online uitingen, geloof ik? Abri's zijn echt bijzonder prijzig. Wel veel bereik, maar ik vraag me af of deze 'kleine' film dat budget heeft?
quote:Abri's in bushokjes? Een hokje in een hokje?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Stofje het volgende:
Die film krijgt op deze wijze gruwelijk veel publiciteit. Denkt die man trouwens echt dat er abri's komen in bushokjes? Weet je wat zoiets kost? Ik kan me niet voorstellen dat De Sint in bushokjes hangt, lijkt me véél te duur voor zo'n film. Zijn er bronnen dat er abri's komen?
quote:Die achterlijke kutfilms van hemzelf droegen daar al aan bij.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef JaneDoe het volgende:
johan nijenhuis heeft zich voor altijd belachelijk gemaakt in één week tijd
quote:Bek houden, hij heeft kinderen dus hij kan het weten!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Wat een mafkees zeg. En heel de tijd roepen: laat me even uitpraten! En dan zelf niemand uit laten praten.... En of hij alles van kinderen weet.
quote:Nijenhuis is geen zeikgast, maar een levensgevaarlijke man die aan de basis staat voor de verdere verkleutering van Nederland.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb vroeger als kind heel vaak naar He-Man gekeken, en daar kwam Skeletor in voor, maar ik doe geen vlieg kwaad![]()
wat is dat n zeikgast die Nijendinges
quote:Echt niet!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Giel verdiend gewonnen. Al jaren aan de top.
quote:En volgens mij gebruikt hij ook, net als bijna alle soapies...Op zaterdag 23 oktober 2010 02:28 schreef toefje het volgende:
Johan ziet er uit of hij Crystal meth gebruikt
quote:het was geknipt, daarna verstonden ze het wel en wisten ze het nog nietOp zaterdag 23 oktober 2010 02:04 schreef SillyWalks het volgende:
HAHAHAHA! Grappig!
Meiden die in de pleurisherrie van een club het woord "coalitie" niet verstaan, waardoor ze nog dommer lijken dan ze zijn! Hahahahahaha!
quote:Evenals alle Henken en Ingrids...Op zaterdag 23 oktober 2010 11:15 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan de domste en meest irritante vrouw van Nederland nu 3 keer achter elkaar de Televizier-Ster winnen. Nu gaat ze ook nog geloven dat ze zo slim en geweldig is
.
quote:Mwa ook Willem van Hanegem is niet echt een toevoeging. Eigenlijk is die man gewoon een volwassen kleuter.Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn:
Gerard Spong![]()
Robert de Hoog
Willem van Hanegem![]()
Koos Postema![]()
Muziek is er van The Wild Things
tafelheer is Erben Wennemars
quote:Zo ongeveer het hele rijtje 'vaste tafelgasten' in de OP bestaat uit voormalige tafelgasten. Die OP is al sinds 2003 niet meer bijgewerkt.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staan er geen voormalige tafelgasten in de OP? RESPECT voor Martin Bril
quote:Een verlopen schaatser als ta ta ta ta... tafelheer..Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn:
tafelheer is Erben Wennemars
quote:Zou het echt als een, tamelijk messcherpe, sneer bedoeld zijn geweest?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef tong80 het volgende:
Moszkowicz :
'Als je twee Ankers hebt moet je ze beiden in het water gooien.'
Dit gaat een nieuwe rechtszaak worden door die twee broers uit Friesland.
quote:Zal wel een complot van de Linkse kerk zijn.Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom móet Erben per se een TV persoonlijkheid worden? En waarom zet de VARA daar zo massaal op in? Wat zit er achter?
quote:Zullen we nu gewoon naar dwdd kijken?Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom móet Erben per se een TV persoonlijkheid worden? En waarom zet de VARA daar zo massaal op in? Wat zit er achter?
quote:Inderdaad en olijkerd. Helaas zaten er wat steekjes los bij hem.
quote:Daar was ik al mee bezig, en dan signaleer ik iets.Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Zullen we nu gewoon naar dwdd kijken?
quote:Dat vraag ik me al jaren afOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder iets te melden, maar wat doe je dan hier op FOK!?
quote:Ik ook, dat terzijde.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig, en dan signaleer ik iets.
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder iets te melden, maar wat doe je dan hier op FOK!?
quote:Hou je bek nou even, ik wil DWDD kijkenOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook, dat terzijde.
Maar nu moeten we weer kijken en niet meer typen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef just me het volgende:
Ik ben een vrouw Cynix® ik kan kijken, luisteren en typen
quote:Yvon JaspersOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef hexje het volgende:
Al voordat het was begonnen postte je iets over Wennemars. Ik vind hem een leuke tafelheer. Hem liever dan Yvon Jaspers.
quote:Ok, met dat laatste ben ik het dan wel weer eens. Vriendjes dan maar weer?Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef hexje het volgende:
Al voordat het was begonnen postte je iets over Wennemars. Ik vind hem een leuke tafelheer. Hem liever dan Yvon Jaspers.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, met dat laatste ben ik het dan wel weer eens. Vriendjes dan maar weer?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
Die tanden van dat wijf achter Spong.
quote:Zou wel bizar zijn als hij Kuifje speeltOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wat was dat met Robert de Hoog en Steven Spielberg? Hij zal dan wel in de Tin tin film spelen ofzo.
quote:Ja weet ik het.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zou wel bizar zijn als hij Kuifje speelt
quote:Echt heOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ben je ook met hem op de foto geweest?
quote:Nee. Maar had je het wel leuk gevonden?Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ben je ook met hem op de foto geweest?
quote:Die was inderdaad geweldig.Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Caland het volgende:
Die film is trouwens echt goed waarin die gast speelde. Lang geleden dat ik een NL'se film wel te pruimen vond.
quote:Inderdaad ja. Hij speelde ook goed daarin.Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Caland het volgende:
Die film is trouwens echt goed waarin die gast speelde. Lang geleden dat ik een NL'se film wel te pruimen vond.
quote:Kom niet aan de Gijp he?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef marcodej het volgende:
Tsja, ik krijg een beetje een bonte avond-gevoel...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef feeling_sinister het volgende:
Kan die Matthijs die lelijke ajax-grijns niet even van z'n gezicht vegen, klapviool
quote:HAHA LOLOp maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef feeling_sinister het volgende:
Kan die Matthijs die lelijke ajax-grijns niet even van z'n gezicht vegen, klapviool
quote:Ik zeg niks meer over Wennemars.Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef gniffie het volgende:
wennemars, topsporter maar toch niks van sport afweten
quote:Heerlijke reactieOp maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef Caland het volgende:
'Zeg het nog een keer'
Die stotterhomo wordt helemaal afgemaakt
quote:bedankt voor het melden!Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef arucard het volgende:
Wtf heeft Feyenoord met 10-0 verloren ?
quote:Inderdaad, geen kut aan.Op maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef pberends het volgende:
Kunnen ze Fokke en Sukke niet afschaffen bij DWDD? Totaal niet geschikt voor tv, en niemand die er ook om lacht.
quote:Eeeh, ja.Op maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef arucard het volgende:
Wtf heeft Feyenoord met 10-0 verloren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |