quote:Nijenhuis is geen zeikgast, maar een levensgevaarlijke man die aan de basis staat voor de verdere verkleutering van Nederland.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb vroeger als kind heel vaak naar He-Man gekeken, en daar kwam Skeletor in voor, maar ik doe geen vlieg kwaad![]()
wat is dat n zeikgast die Nijendinges
quote:Echt niet!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Giel verdiend gewonnen. Al jaren aan de top.
quote:En volgens mij gebruikt hij ook, net als bijna alle soapies...Op zaterdag 23 oktober 2010 02:28 schreef toefje het volgende:
Johan ziet er uit of hij Crystal meth gebruikt
quote:het was geknipt, daarna verstonden ze het wel en wisten ze het nog nietOp zaterdag 23 oktober 2010 02:04 schreef SillyWalks het volgende:
HAHAHAHA! Grappig!
Meiden die in de pleurisherrie van een club het woord "coalitie" niet verstaan, waardoor ze nog dommer lijken dan ze zijn! Hahahahahaha!

quote:Evenals alle Henken en Ingrids...Op zaterdag 23 oktober 2010 11:15 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan de domste en meest irritante vrouw van Nederland nu 3 keer achter elkaar de Televizier-Ster winnen. Nu gaat ze ook nog geloven dat ze zo slim en geweldig is
.
quote:Mwa ook Willem van Hanegem is niet echt een toevoeging. Eigenlijk is die man gewoon een volwassen kleuter.Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn:
Gerard Spong![]()
Robert de Hoog
Willem van Hanegem![]()
Koos Postema![]()
Muziek is er van The Wild Things
tafelheer is Erben Wennemars
quote:Zo ongeveer het hele rijtje 'vaste tafelgasten' in de OP bestaat uit voormalige tafelgasten. Die OP is al sinds 2003 niet meer bijgewerkt.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staan er geen voormalige tafelgasten in de OP? RESPECT voor Martin Bril
quote:Een verlopen schaatser als ta ta ta ta... tafelheer..Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn:
tafelheer is Erben Wennemars
quote:Zou het echt als een, tamelijk messcherpe, sneer bedoeld zijn geweest?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef tong80 het volgende:
Moszkowicz :
'Als je twee Ankers hebt moet je ze beiden in het water gooien.'
Dit gaat een nieuwe rechtszaak worden door die twee broers uit Friesland.
quote:Zal wel een complot van de Linkse kerk zijn.Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom móet Erben per se een TV persoonlijkheid worden? En waarom zet de VARA daar zo massaal op in? Wat zit er achter?
quote:Zullen we nu gewoon naar dwdd kijken?Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom móet Erben per se een TV persoonlijkheid worden? En waarom zet de VARA daar zo massaal op in? Wat zit er achter?
quote:Inderdaad en olijkerd. Helaas zaten er wat steekjes los bij hem.
quote:Daar was ik al mee bezig, en dan signaleer ik iets.Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Zullen we nu gewoon naar dwdd kijken?
quote:Dat vraag ik me al jaren afOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder iets te melden, maar wat doe je dan hier op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |