quote:Lijkt me wel. Van films als Komt Een Vrouw Bij De Dokter en De Storm hebben toch ook posters in abri's gehangen? Anders had de Reclame Code Commissie geen uitspraak hoeven doen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Stofje het volgende:
Die film krijgt op deze wijze gruwelijk veel publiciteit. Denkt die man trouwens echt dat er abri's komen in bushokjes? Weet je wat zoiets kost? Ik kan me niet voorstellen dat De Sint in bushokjes hangt, lijkt me véél te duur voor zo'n film. Zijn er bronnen dat er abri's komen?
quote:Ik heb er van genoten.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Echt, STOP hierover. Het gebeurt niet vaak, maar ik wil gewoon wegzappen bij DWDD.
quote:Ik denk dat jouw voorbeelden echt een veel hoger budget hebben. De RCC gaat ook over posters in bioscopen en online uitingen, geloof ik? Abri's zijn echt bijzonder prijzig. Wel veel bereik, maar ik vraag me af of deze 'kleine' film dat budget heeft?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Van films als Komt Een Vrouw Bij De Dokter en De Storm hebben toch ook posters in abri's gehangen? Anders had de Reclame Code Commissie geen uitspraak hoeven doen.
quote:Ja, ik ookOp vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje, ik vond het gewoon moeilijk om te blijven kijken, zo raar en genant boos dat hij was! Ik dacht, nog even en hij trekt Marc-Marie over de tafel heen.
quote:Ik heb even gezocht, en Komt Een Vrouw en Sint hebben allebei een budget van 4 miljoen, terwijl De Storm een budget van 6.6 miljoen euro heeft (logisch, vanwege de special effects). Dat is voor een Nederlandse film aardig wat, dus er zal echt wel het nodige aan marketing zijn uitgegeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw voorbeelden echt een veel hoger budget hebben. De RCC gaat ook over posters in bioscopen en online uitingen, geloof ik? Abri's zijn echt bijzonder prijzig. Wel veel bereik, maar ik vraag me af of deze 'kleine' film dat budget heeft?
quote:Abri's in bushokjes? Een hokje in een hokje?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Stofje het volgende:
Die film krijgt op deze wijze gruwelijk veel publiciteit. Denkt die man trouwens echt dat er abri's komen in bushokjes? Weet je wat zoiets kost? Ik kan me niet voorstellen dat De Sint in bushokjes hangt, lijkt me véél te duur voor zo'n film. Zijn er bronnen dat er abri's komen?
quote:Die achterlijke kutfilms van hemzelf droegen daar al aan bij.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef JaneDoe het volgende:
johan nijenhuis heeft zich voor altijd belachelijk gemaakt in één week tijd
quote:Bek houden, hij heeft kinderen dus hij kan het weten!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef bloodymary het volgende:
Wat een mafkees zeg. En heel de tijd roepen: laat me even uitpraten! En dan zelf niemand uit laten praten.... En of hij alles van kinderen weet.
quote:Nijenhuis is geen zeikgast, maar een levensgevaarlijke man die aan de basis staat voor de verdere verkleutering van Nederland.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb vroeger als kind heel vaak naar He-Man gekeken, en daar kwam Skeletor in voor, maar ik doe geen vlieg kwaad![]()
wat is dat n zeikgast die Nijendinges
quote:Echt niet!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Giel verdiend gewonnen. Al jaren aan de top.
quote:En volgens mij gebruikt hij ook, net als bijna alle soapies...Op zaterdag 23 oktober 2010 02:28 schreef toefje het volgende:
Johan ziet er uit of hij Crystal meth gebruikt
quote:het was geknipt, daarna verstonden ze het wel en wisten ze het nog nietOp zaterdag 23 oktober 2010 02:04 schreef SillyWalks het volgende:
HAHAHAHA! Grappig!
Meiden die in de pleurisherrie van een club het woord "coalitie" niet verstaan, waardoor ze nog dommer lijken dan ze zijn! Hahahahahaha!

quote:Evenals alle Henken en Ingrids...Op zaterdag 23 oktober 2010 11:15 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan de domste en meest irritante vrouw van Nederland nu 3 keer achter elkaar de Televizier-Ster winnen. Nu gaat ze ook nog geloven dat ze zo slim en geweldig is
.
quote:Mwa ook Willem van Hanegem is niet echt een toevoeging. Eigenlijk is die man gewoon een volwassen kleuter.Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn:
Gerard Spong![]()
Robert de Hoog
Willem van Hanegem![]()
Koos Postema![]()
Muziek is er van The Wild Things
tafelheer is Erben Wennemars
quote:Zo ongeveer het hele rijtje 'vaste tafelgasten' in de OP bestaat uit voormalige tafelgasten. Die OP is al sinds 2003 niet meer bijgewerkt.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staan er geen voormalige tafelgasten in de OP? RESPECT voor Martin Bril
quote:Een verlopen schaatser als ta ta ta ta... tafelheer..Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn:
tafelheer is Erben Wennemars
quote:Zou het echt als een, tamelijk messcherpe, sneer bedoeld zijn geweest?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef tong80 het volgende:
Moszkowicz :
'Als je twee Ankers hebt moet je ze beiden in het water gooien.'
Dit gaat een nieuwe rechtszaak worden door die twee broers uit Friesland.
quote:Zal wel een complot van de Linkse kerk zijn.Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom móet Erben per se een TV persoonlijkheid worden? En waarom zet de VARA daar zo massaal op in? Wat zit er achter?
quote:Zullen we nu gewoon naar dwdd kijken?Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom móet Erben per se een TV persoonlijkheid worden? En waarom zet de VARA daar zo massaal op in? Wat zit er achter?
quote:Inderdaad en olijkerd. Helaas zaten er wat steekjes los bij hem.
quote:Daar was ik al mee bezig, en dan signaleer ik iets.Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Zullen we nu gewoon naar dwdd kijken?
quote:Dat vraag ik me al jaren afOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken zonder iets te melden, maar wat doe je dan hier op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |