quote:Sterker nog: Ewbank zal vast wel weer gewinkeld hebben bij een voor Nederland vrij onbekende artiest/band...Op donderdag 21 oktober 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af als Giel, waarom niet een keer zelf wat liedjes schrijven na een vrij treurige periode
Nu is het weer zo'n ongeïnspireerde bagger Ewbank plaat, met nietszeggende teksten
quote:QFT.Op donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef DeeBee het volgende:
Peter Vandermeersch is echt een koning!
Zonde dat hij net niet De Slimste Mens Ter Wereld won afgelopen seizoen, want daar was hij ook goed, intelligente man.
Hij en Sauer zijn niet verkeerd om aan boord te hebben bij de NRC groep...
quote:Ewbank heeft ook een matige periode achter de rug hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af als Giel, waarom niet een keer zelf wat liedjes schrijven na een vrij treurige periode
Nu is het weer zo'n ongeïnspireerde bagger Ewbank plaat, met nietszeggende teksten
quote:Posters Sint mogen blijven hangen
` De posters voor de horrorfilm Sint
mogen blijven hangen,heeft de Reclame
Code Commissie besloten.Tientallen
mensen hadden bij de commissie geklaagd
over de poster,waarop een bloeddorstige
Sint met een verwrongen gezicht te zien
is.
quote:Wat doet ze zoal ? Vind het maar een doos.
quote:Gaat het niet om, puur een lust voor het oog.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doet ze zoal ? Vind het maar een doos.
quote:Idd wel een lekker ding.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat het niet om, puur een lust voor het oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |