quote:Zeik toch niet jongen, ik vind het ook een faal maar om nou meteen te janken omdat van der Gijp gepersifleerd wordt, dikke care.Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hallo Ingrid.
[..]
WIDM was stukken beter toen iedereen zich kon opgeven.
Ik begrijp niet waarom iedereen naar een groep C-artiesten kijkt terwijl er geen spanning meer te voelen is...
quote:Het gaat niet om René van der Gijp die gepersifleerd wordt, het gaat om Carlo Boszhard die nooit innovatief is en was geweest.Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeik toch niet jongen, ik vind het ook een faal maar om nou meteen te janken omdat van der Gijp gepersifleerd wordt, dikke care.
quote:Uitleg was speciaal voor die mongool achter Mathijs bedoelt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die niet door hadden dat het niet de echte Van der Gijp was
quote:Jongen, jij weet zeker niet hoe een imitatie werkt? Dat is altijd overdrevenOp woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uitleg was speciaal voor die mongool achter Mathijs bedoelt.
Die Lucky TV sloeg nergens op. En René v/d Gijp werd neergezet als iemand die constant maar ergens om lacht. Prijsje over de rug van Van de Gijp binnen harken.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Stali het volgende:
Ik ben er echt vol ingestonken..
Dacht dat het Rene was alleen vond ik hem zo overdreven lachen maar dacht dat het aan de setting lag..
quote:Daarom zei ik al, een geslaagde grap. Blijkbaar zijn het maar weinig mensen me me eensOp woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Toch veel mensen die niet doorhadden dat het Carlo was![]()
![]()
http://twitter.com/?statu(...)=Hilc0#search?q=gijp
quote:Ik denk ook dat het vooral mensen zijn die nooit vd Gijp op tv zien. De VI kenners zagen het gelijkOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, een geslaagde grap. Blijkbaar zijn het maar weinig mensen me me eens
quote:ik dacht nog wel: wat lijkt van der Gijp eigenlijk veel op Carlo BoszhardOp woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Stali het volgende:
Ik ben er echt vol ingestonken..
Dacht dat het Rene was alleen vond ik hem zo overdreven lachen maar dacht dat het aan de setting lag..
quote:Tja als je iemand niet kent dan weet je niet beter hé. Ik ga er wel vanuit dat mensen die VI regelmatig zien het al ver voor het toneelstukje doorhadden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, een geslaagde grap. Blijkbaar zijn het maar weinig mensen me me eens
quote:nope, in het volgende seizoenOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Paul het volgende:
Had Carlo eigenlijk hem al eerder nagedaan in de tv kantine?
quote:vond het best tof eigenlijk. alleen beetje jammer dat ze Wendy van Dijk na moeten doen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef ferdie131295 het volgende:
Best wel zielig dat de TV kantine op zo'n manier reclame moet maken voor hun programma
quote:Twitter.Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Toch veel mensen die niet doorhadden dat het Carlo was![]()
![]()
http://twitter.com/?statu(...)=Hilc0#search?q=gijp
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het vooral mensen zijn die nooit vd Gijp op tv zien. De VI kenners zagen het gelijk
quote:Klopt. Zelf had ik het al door bij het voorstukje tijdens de reclame voordat het programma begon.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja als je iemand niet kent dan weet je niet beter hé. Ik ga er wel vanuit dat mensen die VI regelmatig zien het al ver voor het toneelstukje doorhadden.
quote:Wie gaat er dan ook nog stemmen op de TelevizierRing?Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef VreemdeEend het volgende:
Dacht ik even een proteststem tegen de TV-Kantine te geven bij de Televizierring omdat ik me net zeker een paar minuten van mijn leven heb zitten ergeren aan Carlo omdat ik te lui was om de tv op een andere zender te zetten. Word ik in de wacht gezet vanwege de drukte op de site
quote:Same here, ook bepaald geen fan, maar hij kan erg sterke imitaties neerzetten.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ik ben bepaald geen Boszhard fan, maar dit was wat mij betreft een van zijn betere imitaties.
quote:De imitatie was sec gezien wel aardig. Alleen de echte Gijpvogel is simpelweg grappiger.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het overwegend negatieve oordeel over de imitatie die hier heerst een gevolg van teleurstelling dat 'de echte' van der Gijp niet te gast was?
quote:Die Jort Kelder vind ik niet echt lijken ....Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Same here, ook bepaald geen fan, maar hij kan erg sterke imitaties neerzetten.
Zoals deze bijvoorbeeld:
Deze ook, met name het begin:
quote:Dit dus.Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Wat heb je aan een goede imitatie als je geen fatsoenlijke teksten/grappen hebt. Het was echt waardeloos.
quote:En het was dit keer niet eens Wendy van Dijk...Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Uitleg was speciaal voor die mongool achter Mathijs bedoelt.
quote:Ik wist dit al veel langer.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef marcodej het volgende:
Gijp en Carlo trendingtopics op twitter...
Blijkbaar zijn er veel mensen ingetrapt? Zo briljant was het toch niet?
quote:Imitatie was briljant.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Ik denk dat je er anders naar kijkt als je het van tevoren weet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Ik verbaas me er dus over dat veel mensen het niet gelijk door hadden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er anders naar kijkt als je het van tevoren weet.
Als je het (in eerste instantie) niet door hebt, en er in de loop van de uitzending achter komt overheerst bewondering voor het op het verkeerde been gezet zijn.
Dat de teksten/ grappen niet briljant zijn doet er dan niet meer toe.
quote:Grappen dienen een niveau te hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Dat de teksten/ grappen niet briljant zijn doet er dan niet meer toe.
quote:komt omdat je voetballiefhebber bent en vd gijp beter kent dan anderen (zoals ik)Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik verbaas me er dus over dat veel mensen het niet gelijk door hadden.
quote:ja kom, en laten we Matthijs van Nieuwkerk vergelijken met Jay Leno.Op woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Grappen dienen een niveau te hebben.
Carlo Boszhard heeft zeker nooit naar Saturday Night Live gekeken en hoeft geen moeite te doen om van de spelers daar de veters te strikken...
quote:Daar gaat het mij niet eens om.Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ja kom, en laten we Matthijs van Nieuwkerk vergelijken met Jay Leno.
Natuurlijk zijn dingen uit de VS beter ... die hebben een groter land om talent uit te vissen en een langere traditie met amusement.
quote:Wat dat betreft is het nog droeviger gesteld met Koefnoen, die hebben slechte imitaties en geen grappenOp woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Wat heb je aan een goede imitatie als je geen fatsoenlijke teksten/grappen hebt. Het was echt waardeloos.
quote:Koefnoen is nog kwaliteit als je het vergelijkt met de TV-kantine.Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het nog droeviger gesteld met Koefnoen, die hebben slechte imitaties en geen grappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |