Prijs?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een tieves TT trouwens! Hallo we hebben een prijs gewonnen hoor!
Ja die TT wilde ik in het vorige deel al, maar het schijnt niemand te interesseren die prijs.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een tieves TT trouwens! Hallo we hebben een prijs gewonnen hoor!
Toch fijn dat ik een medestander heb dat die in de TT moet.quote:
Beter iets dan niets.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik een medestander heb dat die in de TT moet.
DAN HAD JE DE PRIJS IN DE TT GEZET ALS JE VAN ONS HAD GEHOUDEN.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
DAN HAD JE DE PRIJS IN DE TT GEZET ALS JE VAN ONS HAD GEHOUDEN.
In nr. 72 dan. In ruil voor seks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
DAN HAD JE DE PRIJS IN DE TT GEZET ALS JE VAN ONS HAD GEHOUDEN.
Wat is er?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
GODVERDETYFUSKANKERTERING![]()
![]()
!!!!
ik had de lapo nietquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In nr. 72 dan. In ruil voor seks.
quote:
Koequote:
Ja nondeju. Heb geen vlees op vandaagquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja nondeju. Heb geen vlees op vandaag
25 posts per paginaquote:
Kutkabouter, Kloon, Delft, Student, Hekese, Hedikhuizen, Neus, Invechten, Chickie's regelen in Leiden en meer dan 25 posts per pagina.quote:
Nuff saidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kutkabouter, Kloon, Delft, Student, Hekese, Hedikhuizen, Neus, Invechten, Chickie's regelen in Leiden, meer dan 25 posts per pagina.
x8121
Het begint steeds ergere vormen aan te nemen.quote:
Wordt ie vergast?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is er gewoon iets aan de hand met Rosmalen? Gifwolk ofzo?
We hebben niet voor niks een bek he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alweer een nieuwe
wat praten die bosschenaren toch veel
Ze begraven niet voor niks Bosschenaren met het gezicht naar beneden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een bek he.
volgens mij was je niet de enigequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
![]()
het erge is dat ik het pas zag toen je het zei...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze begraven niet voor niks Bosschenaren met het gezicht naar beneden.
Ja die kuub zand kan je toch weer ergens anders voor gebruiken dan.quote:
gaat inderdaad hard vandaag. en dan was nog niet eens iedereen er vanmiddagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alweer een nieuwe
wat praten die bosschenaren toch veel
Ja dat wel..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die kuub zand kan je toch weer ergens anders voor gebruiken dan.
Sukkelsquote:Vondst 650 kilo vuurwerk
DEN BOSCH - De politie heeft dinsdagochtend 650 kilo vuurwerk gevonden in een garage in de Bossche Van Beresteijnstraat. Het vuurwerk is in beslag genomen.
Tegen de 42-jarige Bossche huurder van de garage wordt proces-verbaal opgemaakt.
Okequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou kunnen we gauw dit topic volmaken? Bdh is er nou toch niet.
quote:
Kan zo gebeurd zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
whaha daar moet toch aardig wat energie ingestoken worden dan
Ja idd.quote:
Help eens dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
whaha daar moet toch aardig wat energie ingestoken worden dan
I'm inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou kunnen we gauw dit topic volmaken? Bdh is er nou toch niet.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Help eens dan.Vertel eens wat leuke verhaaltjes.
Jouw TT van de vorige ging ook niet over onze prijs.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Verhaaltjes vertellen laat ik aan jullie over.
wat ben je met 1.5 ogen aan het doen dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
Als jullie nou de leuke verhaaltjes vertellen, kan ik dit topic met een half oog blijven volgen
dus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jouw TT van de vorige ging ook niet over onze prijs.
Nepbosschenaar.quote:
hoezo kom je daar nu ineens mee?quote:
Tv kijken en bijna in slaap vallenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat ben je met 1.5 ogen aan het doen dan?![]()
quote:
quote:
Ah okeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Tv kijken en bijna in slaap vallen
25 posts per pagina FTWquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihihihiihh TUxxXX je hebt de FiP00!!!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihihihiihh TUxxXX je hebt de FiP00!!!
Waar kijk jij naar dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ah okeeHet eerste deel ben ik ook mee bezig
In je eentje tegen 2 vrouwen gaat je niet lukken mopquote:
WTF MOORKOPPEN?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef navigatie het volgende:
een ding is zeker jullie verkopen wel de heerlijkste moorkoppen
BOSSCHE BOLLEN KUT!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef navigatie het volgende:
een ding is zeker jullie verkopen wel de heerlijkste moorkoppen
lol dat kijk ik ook.. vind het alleen niks aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Undercover Boss staat hier op. How'bout you?
ninja editquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Undercover Boss. Dat laatste wijf kan het schudden hoor.
klopt, de Amerikaanse versie is leukerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
lol dat kijk ik ook.. vind het alleen niks aan
LOLzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Fuck het navigatiesysteem, ik ben liever van de kaart.
Dat is ook leuk inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Deze?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik keek eerst de TV Makelaar, was een huis aan de Maijweg oa, maar het zal wel verkocht zijn want ik zie het niet op Funda.
Weet geen huisnummer, maar de inrichting komt me zo niet bekend voor van wat ik ervan heb gezien en dan hebben ze ook wel erg veel van de prijs afgedaan als het deze is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze?
http://www.huizenzoeker.n(...)jweg-11/details.html
Ach hoe meer eraf hoe beter toch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet geen huisnummer, maar de inrichting komt me zo niet bekend voor van wat ik ervan heb gezien en dan hebben ze ook wel erg veel van de prijs afgedaan als het deze is.
Hebben ze vast wel gezegd, maar ik zat niet op te letten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach hoe meer eraf hoe beter toch.
Staat er ook niks op de makelaarssite? Of weet je die niet?
Ik las Ei-kakker ipv Eik-akker.quote:ROSMALEN - In basisschool De Vlek aan de Eikakkerhoeven in Rosmalen heeft dinsdagmorgen rond 5.15 uur een korte maar hevige brand gewoed.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik las Ei-kakker ipv Eik-akker.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hebben ze vast wel gezegd, maar ik zat niet op te letten.Ik hoorde ineens het woord Funda.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik las Ei-kakker ipv Eik-akker.
dat zal wel een reden hebben. Ik zeg kakkerlakken, lekkages en asbestquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Lekker wakker.
Er staat nu ook een huisje te koop voor 45.000 euro ofzo.Wel klein maar goedkoop.
En ze raken het niet kwijt ook trouwens.
Ja zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zal wel een reden hebben. Ik zeg kakkerlakken, lekkages en asbest
Er stonden foto's bij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hallo, tis Rosmalen he, je weet nooit.En 45.000
Weet je zeker dat dat een huis is en geen garage.
Ach, Rosmalen is lang niet zo erg vergeleken met Hedel en al die shit daarzo. En het is hier kei rustig en veilig enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hallo, tis Rosmalen he, je weet nooit.En 45.000
Weet je zeker dat dat een huis is en geen garage.
Ah ja, ik kon het al niet vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan geen link kopieren, maar het is achter de bijenkorf nummer 11.
Oh en ¤99.900 euro.Foutje.
Sorry Tux.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah ja, ik kon het al niet vinden.
Ja echt schattig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry Tux.
Net een poppenhuis he?
Voor een ton kunnen ze het beter verhuren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja echt schattig.Maar om nou zo'n klein ding te kopen.
Die binnenkant enzo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kijk soms eens naar huizen omdat ik benieuwd ben hoe dat er dan uitziet enzo.Staan veel leuke dingen tussen.
De binnenkant ja en ook wel een beetje fantaseren als ik er zou wonen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die binnenkant enzo?
Of voor de toekomst?
Ik wil later een slaapkamer die alleen maar uit bed bestaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De binnenkant ja en ook wel een beetje fantaseren als ik er zou wonen.Maar ik ben voorlopig nog niet van plan om weg te gaan uit mijn nieuwe huis dus.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil later een slaapkamer die alleen maar uit bed bestaat
Dan zie je toch dingen die je normaal niet kan zien he. Ook van huizen van een miljoen enzo hoe dat eruit ziet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De binnenkant ja en ook wel een beetje fantaseren als ik er zou wonen.Maar ik ben voorlopig nog niet van plan om weg te gaan uit mijn nieuwe huis dus.
Lijkt me echt heerlijk. En dan van die muren zoals ze die in een gekkenhuis hebben. Dan is heel je kamer EEN GROOT BED!quote:
Dat is echt chill.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil later een slaapkamer die alleen maar uit bed bestaat
WTFquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk. En dan van die muren zoals ze die in een gekkenhuis hebben. Dan is heel je kamer EEN GROOT BED!
En dan een enorme TV aan het plafond. Ik zie dat al helemaal voor me.quote:
Dat doet Juanita, mijn huishoudsterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Scheelt ook opruimen, stoffen, zooi etc.
Luiwammes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet Juanita, mijn huishoudster
quote:
Standaard in de jacuzzi?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het scheelt dat ik geen badkamer heb later.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het scheelt dat ik geen badkamer heb later.
Nee, ik wil een rijke stinkerd wordenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik wil een rijke stinkerd worden
Eerder een stinkerd dan rijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik wil een rijke stinkerd worden
Je weet nooit wat er kan gebeuren he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eerder een stinkerd dan rijk.
Ja da's waar. De stad kan morgen ook ineens zomaar van mij worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er kan gebeuren he.
Grote dure huizen kijk ik niet zo vaak. Meestal hier in de binnenstad omdat daar van die kleine straatjes zijn, met kleine huisjes die dan zo'n aparte indeling hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zie je toch dingen die je normaal niet kan zien he. Ook van huizen van een miljoen enzo hoe dat eruit ziet.
Groot gelijk, zolang het je nog bevalt.
Ja ik ken hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grote dure huizen kijk ik niet zo vaak. Meestal hier in de binnenstad omdat daar van die kleine straatjes zijn, met kleine huisjes die dan zo'n aparte indeling hebben.
Ah ja, vetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk. En dan van die muren zoals ze die in een gekkenhuis hebben. Dan is heel je kamer EEN GROOT BED!
Jij had er zelf toch ook 1quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef bijdehand het volgende:
EindelijkWat ga je allemaal voor me kopen?
Ja maar ik spaar voor een autoquote:
Daar hoef je toch niet voor te sparen.quote:
Ja, dat wil ik. Een mooie oldtimerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor te sparen.Of moet je meteen een splinternieuwe grote bak hebben.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik. Een mooie oldtimerMaar ik spaar niet voor een auto, ik ben gewoon gierig
Dat je zo gierig bent.quote:
Wat wil je dan? Dat ik allemaal dingen voor je koopquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat je zo gierig bent.Daar heb ik toch niks aan.
Zoals jij het zo zegt klinkt het wel erg loverboyachtig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik allemaal dingen voor je koop
Jij moet dingen voor je toyboy kopen, niet andersomquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zoals jij het zo zegt klinkt het wel erg loverboyachtig.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij moet dingen voor je toyboy kopen, niet andersom![]()
Neequote:
quote:
wauwquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb zojuist mijn cc ontvangen.Problem solved
Daarom trakteer ik vandaag!quote:
Ga maar naar je moeder.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom trakteer ik vandaag!Bedankt voor alle emotionele steun om mij door deze moeilijke periode heen te helpen.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze trakteert niet voor niks hequote:
Met een andere vrouw wil ik wel delen jaquote:
Oke, mamaquote:
Ja en jij gelooft hem ook nog.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
incestueus stelletje daar in den bosch
tuurlijk, ik ben uitermate naïef ingesteldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en jij gelooft hem ook nog.
Bij de wallenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben uitermate naïef ingesteld![]()
dus ook het feit dat jij pussy trakteert geloof ik natuurlijk, waar moeten we aanbellen?
Maar hij kijkt zo lief.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben uitermate naïef ingesteld![]()
dus ook het feit dat jij pussy trakteert geloof ik natuurlijk, waar moeten we aanbellen?
Ja 3e raam van rechts.quote:
Nee ik zelf niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef bijdehand het volgende:
Ja. En dan is Tux degene in een rood lingeriesetje
Ruben weerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik zelf niet.Ruben toch?
Ja jij praat zovaak over hem.quote:
Ja maar ik heb die jongen ontmaagd. Ik heb het recht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij praat zovaak over hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die jongen ontmaagd. Ik heb het recht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Fed dan?Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Eerst BJ telt niet.quote:
Iddquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
laat mij erbuiten aub
Het idee al![]()
Stiekem vind je het heel lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
laat mij erbuiten aub
Het idee al![]()
Hoezo nou weer boos.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef bijdehand het volgende:
Als Ruben ooit deze topicreeks leest wordt hij denk ik heel boos.
Dat snap je toch welquote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Op zijn verjaardag heb ik een kus gehad van hem, daar ben ik nog steeds niet overheen![]()
Jullie brabo's verdwalen als jullie in amsterdam uberhaupt op zoek moeten naar die buurtquote:
Je bedoeld dat we zo blind zijn dat we de 150.000 toeristen vanaf Amsterdam CS niet kunnen volgen daarheen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jullie brabo's verdwalen als jullie in amsterdam uberhaupt op zoek moeten naar die buurt
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je bedoeld dat we zo blind zijn dat we de 150.000 toeristen vanaf Amsterdam CS niet kunnen volgen daarheen?
Amsterdam
Wie zegt dat wij naar Amsterdam willenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jullie brabo's verdwalen als jullie in amsterdam uberhaupt op zoek moeten naar die buurt
Ik werk er 3 dagen in de week, dat is al genoeg Amsterdam voor me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
haha, omdat ik naar Den Bosch ga.. je moet het evenwicht wel in stand houden he
waar staat BJ voor? BarrieJetsers?quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
waar staat BJ voor? BarrieJetsers?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
waar staat BJ voor? BarrieJetsers?
http://www.brabantsdagbla(...)en-als-eerbetoon.ecequote:DEN BOSCH - Zestig uur achter elkaar darten, je moet er maar zin in hebben. Henk Verweij (38) uit Den Bosch wil het werelduurrecord flink verbeteren, 'zodat er geen ene mafkees meer aan begint'. In de kantine van voetbalvereniging BVV start hij vrijdagochtend om acht uur zijn poging om het Guinness Book of Records te halen.
Als hij de gewenste zestig uur haalt, heeft Verweij zondagavond om acht uur zijn missie voltooid.
Lees hier woensdag meer over in het Brabants Dagblad
quote:
het is een heldquote:
Achilles was een held. Napoleon was een held.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
het is een heldTraint met o.a. Andy Fordham, Jelle Klaassen, positieve balans tegen Raymond v. B. (19-4) enz.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achilles was een held. Napoleon was een held.
DIE VENT, is geen held.
Deze man:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achilles was een held. Napoleon was een held.
DIE VENT, is geen held.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
ik heb trouwens een erg matige woordpuzzel voor jullie![]()
[ afbeelding ]
3e R = K
![]()
ik kon het niet laten
zeker geen student?quote:
Butseks. Kontseks. Waar het hart vol van is...quote:
Eens. Ik ga nog een keer zijn boek kopenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
Deze man:
is echt mijn idool en een ernstig grote held
zijn logica en redenaties zijn ook geen speld tussen te krijgen gewoonquote:
Nee idd. Ik wil ook van die geniale uitspraken kunnen verkondigenquote:
Het stond er zo onduidelijk.quote:
quote:
Die arme KK toch..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij van butseks in een delftse gaybar houdt...
Zitten ze je te pesten Barriequote:
Hij is gewoon jaloers op mn naam.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten ze je te pesten Barrie
Hoezo pest ik haar nouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten ze je te pesten Barrie
Ja goed hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers op mn naam.![]()
Maar je hebt dus je creditcard!![]()
Eindelijk.
Hallo Fed.quote:
quote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo Fed.![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Al (web)winkels leeg gewinkeld?
Dat is gelijk wel weer heel erg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat niet.Heb niet echt een gat in m'n hand ofzo, anders was ik wel bij "Een dubbeltje op zijn kant" geweest..
Is dat zoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:44:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is gelijk wel weer heel erg.
Dan zouden de kijkcijfers wel omhoog schieten, Tux.
Jawel toch, met een extra soap als vervolg enzo.quote:
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel toch, met een extra soap als vervolg enzo.![]()
Misschien wel..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.
nou, zwervers met een wekker in een pinguinpak zie ik niet dagelijks hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.
Niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou, zwervers met een wekker in een pinguinpak zie ik niet dagelijks hoor
quote:
Dankuquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
Wie wil er met mij samenwonenik ben desperate!
quote:Nog niks gevonden?Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
quote:tux wil welOp woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
quote:hier staat nog genoeg : http://www.huizenzoeker.n(...)h/van-coehoornplein/Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
quote:Ik niet, neem jij hem maar in huis.
quote:Als je weg wil moet je wel je eigen huis aan 'm verkopen en niet die van de buren laten zien.Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hier staat nog genoeg : http://www.huizenzoeker.n(...)h/van-coehoornplein/
quote:Heb er op het moment meer baat bij dat anderen verkocht wordenOp woensdag 20 oktober 2010 17:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je weg wil moet je wel je eigen huis aan 'm verkopen en niet die van de buren laten zien.
quote:Ja hoor ik help je wel, net als bij de boerOp woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het examen, oei, dat klinkt inderdaad wel gevaarlijk..
Maar vulpes kan al brabantiaans, dus die helpt mij wel met het begrijpen van de moeilijke vragen.. Toch Vulp?
quote:ik help wel stiekemOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Shit, maar dan kom ik er niet in![]()
Ik kan die gekke zachte G niet
quote:ALARMFASE 1 VOOR FRAUDERENDE INDRINGERS!!!
quote:Die is die stad lang geleden al kwijtgeraakt..Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar zijn de stadsmuren als je ze nodig hebt.
quote:We kut! Een deel van de stadsmuren staan er nog hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die is die stad lang geleden al kwijtgeraakt..
Zie je wel, zelfs dat kunnen jullie niet goed onderhouden![]()
Dus laat dat examen dan maar zitten, wij zijn juist een verrijking voor de stad
quote:Ja, maar da's niet genoeg.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kut! Een deel van de stadsmuren staan er nog hoor.
quote:OH NEEEEE DIT GAAT TE VER! Hier het stappenplan;Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ALARMFASE 1 VOOR FRAUDERENDE INDRINGERS!!!
quote:Het tuig zal er alles aan doen inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
een gedeelte houd niet alles tegen natuurlijk
quote:Printscreens.Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
haha welke foto's ga je dan geven?die uit het andere forum?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
haha welke foto's ga je dan geven?die uit het andere forum?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux je mag bijna je geweldige TT maken.
quote:Hou ze nou een beetje te vriendOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, of wij als niet bosschenaren sluiten dit topique
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, of wij als niet bosschenaren sluiten dit topique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |