Prijs?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een tieves TT trouwens! Hallo we hebben een prijs gewonnen hoor!
Ja die TT wilde ik in het vorige deel al, maar het schijnt niemand te interesseren die prijs.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een tieves TT trouwens! Hallo we hebben een prijs gewonnen hoor!
Toch fijn dat ik een medestander heb dat die in de TT moet.quote:
Beter iets dan niets.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik een medestander heb dat die in de TT moet.
DAN HAD JE DE PRIJS IN DE TT GEZET ALS JE VAN ONS HAD GEHOUDEN.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
DAN HAD JE DE PRIJS IN DE TT GEZET ALS JE VAN ONS HAD GEHOUDEN.
In nr. 72 dan. In ruil voor seks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
DAN HAD JE DE PRIJS IN DE TT GEZET ALS JE VAN ONS HAD GEHOUDEN.
Wat is er?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
GODVERDETYFUSKANKERTERING![]()
![]()
!!!!
ik had de lapo nietquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In nr. 72 dan. In ruil voor seks.
quote:
Koequote:
Ja nondeju. Heb geen vlees op vandaagquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja nondeju. Heb geen vlees op vandaag
25 posts per paginaquote:
Kutkabouter, Kloon, Delft, Student, Hekese, Hedikhuizen, Neus, Invechten, Chickie's regelen in Leiden en meer dan 25 posts per pagina.quote:
Nuff saidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kutkabouter, Kloon, Delft, Student, Hekese, Hedikhuizen, Neus, Invechten, Chickie's regelen in Leiden, meer dan 25 posts per pagina.
x8121
Het begint steeds ergere vormen aan te nemen.quote:
Wordt ie vergast?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is er gewoon iets aan de hand met Rosmalen? Gifwolk ofzo?
We hebben niet voor niks een bek he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alweer een nieuwe
wat praten die bosschenaren toch veel
Ze begraven niet voor niks Bosschenaren met het gezicht naar beneden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een bek he.
volgens mij was je niet de enigequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
![]()
het erge is dat ik het pas zag toen je het zei...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze begraven niet voor niks Bosschenaren met het gezicht naar beneden.
Ja die kuub zand kan je toch weer ergens anders voor gebruiken dan.quote:
gaat inderdaad hard vandaag. en dan was nog niet eens iedereen er vanmiddagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alweer een nieuwe
wat praten die bosschenaren toch veel
Ja dat wel..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die kuub zand kan je toch weer ergens anders voor gebruiken dan.
Sukkelsquote:Vondst 650 kilo vuurwerk
DEN BOSCH - De politie heeft dinsdagochtend 650 kilo vuurwerk gevonden in een garage in de Bossche Van Beresteijnstraat. Het vuurwerk is in beslag genomen.
Tegen de 42-jarige Bossche huurder van de garage wordt proces-verbaal opgemaakt.
Okequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou kunnen we gauw dit topic volmaken? Bdh is er nou toch niet.
quote:
Kan zo gebeurd zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
whaha daar moet toch aardig wat energie ingestoken worden dan
Ja idd.quote:
Help eens dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
whaha daar moet toch aardig wat energie ingestoken worden dan
I'm inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou kunnen we gauw dit topic volmaken? Bdh is er nou toch niet.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Help eens dan.Vertel eens wat leuke verhaaltjes.
Jouw TT van de vorige ging ook niet over onze prijs.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Verhaaltjes vertellen laat ik aan jullie over.
wat ben je met 1.5 ogen aan het doen dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
Als jullie nou de leuke verhaaltjes vertellen, kan ik dit topic met een half oog blijven volgen
dus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jouw TT van de vorige ging ook niet over onze prijs.
Nepbosschenaar.quote:
hoezo kom je daar nu ineens mee?quote:
Tv kijken en bijna in slaap vallenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat ben je met 1.5 ogen aan het doen dan?![]()
quote:
quote:
Ah okeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Tv kijken en bijna in slaap vallen
25 posts per pagina FTWquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihihihiihh TUxxXX je hebt de FiP00!!!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihihihiihh TUxxXX je hebt de FiP00!!!
Waar kijk jij naar dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ah okeeHet eerste deel ben ik ook mee bezig
In je eentje tegen 2 vrouwen gaat je niet lukken mopquote:
WTF MOORKOPPEN?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef navigatie het volgende:
een ding is zeker jullie verkopen wel de heerlijkste moorkoppen
BOSSCHE BOLLEN KUT!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef navigatie het volgende:
een ding is zeker jullie verkopen wel de heerlijkste moorkoppen
lol dat kijk ik ook.. vind het alleen niks aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Undercover Boss staat hier op. How'bout you?
ninja editquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Undercover Boss. Dat laatste wijf kan het schudden hoor.
klopt, de Amerikaanse versie is leukerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
lol dat kijk ik ook.. vind het alleen niks aan
LOLzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Fuck het navigatiesysteem, ik ben liever van de kaart.
Dat is ook leuk inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Deze?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik keek eerst de TV Makelaar, was een huis aan de Maijweg oa, maar het zal wel verkocht zijn want ik zie het niet op Funda.
Weet geen huisnummer, maar de inrichting komt me zo niet bekend voor van wat ik ervan heb gezien en dan hebben ze ook wel erg veel van de prijs afgedaan als het deze is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze?
http://www.huizenzoeker.n(...)jweg-11/details.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |