quote:
quote:
Ah okeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Tv kijken en bijna in slaap vallen
25 posts per pagina FTWquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihihihiihh TUxxXX je hebt de FiP00!!!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihihihiihh TUxxXX je hebt de FiP00!!!
Waar kijk jij naar dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ah okeeHet eerste deel ben ik ook mee bezig
In je eentje tegen 2 vrouwen gaat je niet lukken mopquote:
WTF MOORKOPPEN?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef navigatie het volgende:
een ding is zeker jullie verkopen wel de heerlijkste moorkoppen
BOSSCHE BOLLEN KUT!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef navigatie het volgende:
een ding is zeker jullie verkopen wel de heerlijkste moorkoppen
lol dat kijk ik ook.. vind het alleen niks aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Undercover Boss staat hier op. How'bout you?
ninja editquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Undercover Boss. Dat laatste wijf kan het schudden hoor.
klopt, de Amerikaanse versie is leukerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
lol dat kijk ik ook.. vind het alleen niks aan
LOLzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Fuck het navigatiesysteem, ik ben liever van de kaart.
Dat is ook leuk inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Deze?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik keek eerst de TV Makelaar, was een huis aan de Maijweg oa, maar het zal wel verkocht zijn want ik zie het niet op Funda.
Weet geen huisnummer, maar de inrichting komt me zo niet bekend voor van wat ik ervan heb gezien en dan hebben ze ook wel erg veel van de prijs afgedaan als het deze is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze?
http://www.huizenzoeker.n(...)jweg-11/details.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |