Hoezo nou weer boos.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef bijdehand het volgende:
Als Ruben ooit deze topicreeks leest wordt hij denk ik heel boos.
Dat snap je toch welquote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Op zijn verjaardag heb ik een kus gehad van hem, daar ben ik nog steeds niet overheen![]()
Jullie brabo's verdwalen als jullie in amsterdam uberhaupt op zoek moeten naar die buurtquote:
Je bedoeld dat we zo blind zijn dat we de 150.000 toeristen vanaf Amsterdam CS niet kunnen volgen daarheen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jullie brabo's verdwalen als jullie in amsterdam uberhaupt op zoek moeten naar die buurt
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je bedoeld dat we zo blind zijn dat we de 150.000 toeristen vanaf Amsterdam CS niet kunnen volgen daarheen?
Amsterdam
Wie zegt dat wij naar Amsterdam willenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jullie brabo's verdwalen als jullie in amsterdam uberhaupt op zoek moeten naar die buurt
Ik werk er 3 dagen in de week, dat is al genoeg Amsterdam voor me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
haha, omdat ik naar Den Bosch ga.. je moet het evenwicht wel in stand houden he
waar staat BJ voor? BarrieJetsers?quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
waar staat BJ voor? BarrieJetsers?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:47 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
waar staat BJ voor? BarrieJetsers?
http://www.brabantsdagbla(...)en-als-eerbetoon.ecequote:DEN BOSCH - Zestig uur achter elkaar darten, je moet er maar zin in hebben. Henk Verweij (38) uit Den Bosch wil het werelduurrecord flink verbeteren, 'zodat er geen ene mafkees meer aan begint'. In de kantine van voetbalvereniging BVV start hij vrijdagochtend om acht uur zijn poging om het Guinness Book of Records te halen.
Als hij de gewenste zestig uur haalt, heeft Verweij zondagavond om acht uur zijn missie voltooid.
Lees hier woensdag meer over in het Brabants Dagblad
quote:
het is een heldquote:
Achilles was een held. Napoleon was een held.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
het is een heldTraint met o.a. Andy Fordham, Jelle Klaassen, positieve balans tegen Raymond v. B. (19-4) enz.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achilles was een held. Napoleon was een held.
DIE VENT, is geen held.
Deze man:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achilles was een held. Napoleon was een held.
DIE VENT, is geen held.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
ik heb trouwens een erg matige woordpuzzel voor jullie![]()
[ afbeelding ]
3e R = K
![]()
ik kon het niet laten
zeker geen student?quote:
Butseks. Kontseks. Waar het hart vol van is...quote:
Eens. Ik ga nog een keer zijn boek kopenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
Deze man:
is echt mijn idool en een ernstig grote held
zijn logica en redenaties zijn ook geen speld tussen te krijgen gewoonquote:
Nee idd. Ik wil ook van die geniale uitspraken kunnen verkondigenquote:
Het stond er zo onduidelijk.quote:
quote:
Die arme KK toch..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij van butseks in een delftse gaybar houdt...
Zitten ze je te pesten Barriequote:
Hij is gewoon jaloers op mn naam.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten ze je te pesten Barrie
Hoezo pest ik haar nouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zitten ze je te pesten Barrie
Ja goed hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers op mn naam.![]()
Maar je hebt dus je creditcard!![]()
Eindelijk.
Hallo Fed.quote:
quote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo Fed.![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Al (web)winkels leeg gewinkeld?
Dat is gelijk wel weer heel erg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat niet.Heb niet echt een gat in m'n hand ofzo, anders was ik wel bij "Een dubbeltje op zijn kant" geweest..
Is dat zoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:44:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is gelijk wel weer heel erg.
Dan zouden de kijkcijfers wel omhoog schieten, Tux.
Jawel toch, met een extra soap als vervolg enzo.quote:
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel toch, met een extra soap als vervolg enzo.![]()
Misschien wel..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.
nou, zwervers met een wekker in een pinguinpak zie ik niet dagelijks hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n bezienswaardigheid ben ik toch ook weer niet.
Niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou, zwervers met een wekker in een pinguinpak zie ik niet dagelijks hoor
quote:
Dankuquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
Wie wil er met mij samenwonenik ben desperate!
quote:Nog niks gevonden?Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
quote:tux wil welOp woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
quote:hier staat nog genoeg : http://www.huizenzoeker.n(...)h/van-coehoornplein/Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
quote:Ik niet, neem jij hem maar in huis.
quote:Als je weg wil moet je wel je eigen huis aan 'm verkopen en niet die van de buren laten zien.Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hier staat nog genoeg : http://www.huizenzoeker.n(...)h/van-coehoornplein/
quote:Heb er op het moment meer baat bij dat anderen verkocht wordenOp woensdag 20 oktober 2010 17:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je weg wil moet je wel je eigen huis aan 'm verkopen en niet die van de buren laten zien.
quote:Ja hoor ik help je wel, net als bij de boerOp woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het examen, oei, dat klinkt inderdaad wel gevaarlijk..
Maar vulpes kan al brabantiaans, dus die helpt mij wel met het begrijpen van de moeilijke vragen.. Toch Vulp?
quote:ik help wel stiekemOp woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Shit, maar dan kom ik er niet in![]()
Ik kan die gekke zachte G niet
quote:ALARMFASE 1 VOOR FRAUDERENDE INDRINGERS!!!
quote:Die is die stad lang geleden al kwijtgeraakt..Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar zijn de stadsmuren als je ze nodig hebt.
quote:We kut! Een deel van de stadsmuren staan er nog hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die is die stad lang geleden al kwijtgeraakt..
Zie je wel, zelfs dat kunnen jullie niet goed onderhouden![]()
Dus laat dat examen dan maar zitten, wij zijn juist een verrijking voor de stad
quote:Ja, maar da's niet genoeg.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We kut! Een deel van de stadsmuren staan er nog hoor.
quote:OH NEEEEE DIT GAAT TE VER! Hier het stappenplan;Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ALARMFASE 1 VOOR FRAUDERENDE INDRINGERS!!!
quote:Het tuig zal er alles aan doen inderdaad.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
een gedeelte houd niet alles tegen natuurlijk
quote:Printscreens.Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
haha welke foto's ga je dan geven?die uit het andere forum?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
haha welke foto's ga je dan geven?die uit het andere forum?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux je mag bijna je geweldige TT maken.
quote:Hou ze nou een beetje te vriendOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, of wij als niet bosschenaren sluiten dit topique
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja, of wij als niet bosschenaren sluiten dit topique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |